| REACTIES | Auteur | Bericht geplaatst |
|---|
|
De leukste bestemming voor pubers is.....? |
Jolanda
|
20-12-2011 10:11:03 |
| Hallo, Wat is volgens jullie de leukste bestemming voor pubers (15 en 13)? Zowel volgens de ouders als de pubers zelf. Elba lijkt mij wel wat, hoewel ik twijfel of mijn pubers met een badmuts op willen zwemmen ;-) Wie heeft hier al vakantie doorgebracht met pubers? Ik kijk uit naar jullie reacties. Groet, Jolanda |
||
|
Re: De leukste bestemming voor pubers is.....? |
anoniem
|
17-01-2012 19:46:40 |
| Hallo Joland, ik ben zelf een meisje van 15, en ben afgelopen jaar naar Tossa de Mar geweest, en dat jaar daarvoor naar Argeles sur Mer ! allebei 2 topvakanties gehad, bij tossa heb je aan het strand een beachbar wat heel gezellig is en chilld iedereen met me kaar op het strand, bij argeles is het veel rustiger op het strand en in de avonduren ook wat saaier eigenlijk, dus als ik zou moetenkiezen tussen tossa of argeles zou ik terug gaan naar Tossa, maar het zijn allebei echt absolute aanraders!!! | ||
|
Jolanda
|
19-01-2012 21:46:32 |
| Hallo anoniem, Dank je voor je enthousiaste reactie. Ik ga daar zeker aan denken bij onze beslissing waar naar toe te gaan. Groet, Jolanda |
||
|
marlies
|
21-01-2012 11:47:47 |
| hallo jolanda, ik ben vorig jaar naar btez geweest en het was echt super leeuk! mijn broer(17) en ik (15) hebben ons super vermaakt s'avonds lekker met de pubers gechilld in de hangmatten op de boulevard en een waterpijpje gerookt. het was een vakantie om nooit te vergeten vooral voor de 13+!! succes met het kiezen! |
||
|
Jolanda
|
25-01-2012 10:30:24 |
| Ha Marlies, Leuk dat je reageert. Bitez stond op mijn lijstje, maar wordt te kostbaar omdat ik dan 2x een 2-pers. kamer moet boeken. Helaas. Vind het leuk te lezen dat jullie het super vonden, dus misschien gaan we een volgende keer. Gr. Jolanda hallo jolanda, ik ben vorig jaar naar btez geweest en het was echt super leeuk! mijn broer(17) en ik (15) hebben ons super vermaakt s'avonds lekker met de pubers gechilld in de hangmatten op de boulevard en een waterpijpje gerookt. het was een vakantie om nooit te vergeten vooral voor de 13+!! succes met het kiezen! |
||
|
Henriëtte
|
25-01-2012 11:31:49 |
| Hallo Jolanda, Ik ben de laatste jaren met mijn 2 dochters die nu 17 en 15 jaar zijn naar Lacanau Ocèan, Axat, Dimari, Bitez en Rovinj geweest. Allemaal leuk maar het ligt er natuurlijk aan wat jullie interesses zijn. Relaxen of sportief bezig zijn? Wij houden alledrie v/d laatste dus vandaar onze keuzes. Porec is erg leuk voor pubers, gehoord en gelezen. Wij gaan komend zomer naar Riva del Garda, ook een populaire puberbestemming! Succes met puzzelen! Groetjes Henriëtte |
||
|
Jolanda
|
25-01-2012 13:37:50 |
| Hallo Henriette, Dank voor je reactie. Wij houden ook van sportieve uitdagingen, maar ik heb nog een zoontje van 5, dus moet het ook een plekje zijn waar we ons allemaal goed kunnen vermaken en waar de activiteiten vanaf 4 jaar zijn. Uiteindelijk is het Elba geworden: genoeg activiteiten voor mijn pubers en een fantastisch zwembad (en activiteiten) voor mijn 5-jarige (ondanks de verplichte badmuts die mijn pubers echt niet gaan opzetten, maar gelukkig is het strand dichtbij ;-)). Wat ook een leuke sportieve vakantiebestemming is, is Le Gibanel. Aan de activiteiten daar heeft mijn oudste goede herinneringen. Groetjes, Jolanda |
||
|
Jolanda
|
25-01-2012 19:42:24 |
| Voor Henriette, Allereerst, veel plezier in Riva. En een tip: mocht je Venetie willen gaan bezoeken, kan ik je de trein aanraden. Het kost bijna niets in Italie en je stopt in het centrum van de stad. Vorig jaar ben ik aan het Levico meer geweest (iets ten noordoosten van het Gardameer) en zijn we met de trein een dag naar Venetie gegaan. Hoewel de trein superdruk was en je geluk moet hebben met een zitplaats vond ik het een uitkomst tov de auto of een busreis (de toegangsweg stond behoorlijk vol). Gr. Jolanda |
||
|
Henriëtte
|
27-01-2012 14:55:36 |
| Hoi Jolanda, Bedankt voor de tip! Misschien dat we inderdaad nog wel een dagje naar Venetië gaan, mijn oudste dochter vroeg er al naar. Groetjes Henriëtte |
||