REACTIES Auteur Bericht geplaatst

OVER ESTIVANT / geweldige vakantie La Roche en Ardenne

geweldige vakantie La Roche en Ardenne

ineke & Hilde
11-07-2010 10:49:23
Geweldig was onze week van 3 juli'10 tot 9 juli 2010 op de camping in La Roche en Ardenne.
Fantastisch team niks is te gek of te veel. Zelfs met uitpakken en water halen staan ze klaar om te sjouwen met 30 graden.
En fantastische kids en ouders.
Wij hebben hartstkke leuke activiteiten ondernomen met en zonder kind. Geweldig hoe het team met de kinderen omspringt, zo zorgzaam en geheel op hun kunnen aangepast.
En dan de lol van de ouders onder elkaar geweldig leuk.
Team en estivant bedankt.
Ps. wij willen wel weer een keer.

Re: geweldige vakantie La Roche en Ardenne

maaike
12-07-2010 15:09:15
Okee. Leuk om te lezen. Wij gaan vanaf zaterdag een weekje naar la Roche. Voor het eerst alleen, dus superspannend.
Fijn om zo'n positieve reactie te lezen. Hopelijk zal ik er nog een paar lezen voor vertrek.

Miek
20-07-2010 23:23:28
Hallo Ineke en Hilde, wat leuk om te horen! Wij gaan a.s. zaterdag voor 2 weken voor de eerste keer. Klinkt in elk geval heel goed!

Maaike
31-07-2010 11:10:43
Hallo allemaal,

We zijn al weer een weekje thuis, maar we missen la Roche nog steeds.
Geweldig team die de kinderen goed wisten te vermaken.
Echt op zijn tijd een moment voor mezelf.
Ook als er iets was kon je op het team terugvallen. Zomaar een praatje maken, maar voor ook praktische dingen stonden ze voor je klaar.

Hele lieve mensen leren kennen. Echt een bijzondere ervaring. We zitten nog steeds vol verhalen en we willen volgend jaar weer.

Maaike, Anne en Guus

Gerrit
17-05-2012 12:31:40
Hallo allemaal,

Wij (mijn kinderen en ik) zijn intussen ook ervaren Estifant gasten en genieten ontzettend van deze week supervakantie. Het is echt een aanrader voor een een-ouder! Je gaat met de tranen in de ogen weer naar huis, maar dan wel ivm de super leuke contacten voor de kinderen en zeker ook de ouders!
Ik zeg, gewoon doen!
Groetjes, Gerrit

• 2012 Estivant ©