|
Re: mager winteraanbod
|
simone
|
30-09-2010 11:08:46 |
helemaal mee eens, temeer daar de keuze steeds beperkter wordt nu Cirkel ook nog failliet is.
Komen er nog meer locaties bij, die aan de piste liggen? Is les Deux Alpes in de krokus niet te boeken? |
|
|
Estivant Vakanties
|
30-09-2010 21:36:19 |
Beste mensen,
Bedankt voor de leuke reactie. Wij zijn op dit moment druk doende om meer aanbod te regelen voor de wintersport vakantieweken. Wij zullen daar binnen 14 dagen in onze nieuwsbrief meer informatie over kunnen geven. We vragen nog even geduld dus voor het extra aanbod.
Vriendelijke groet,
Team Estivant Vakanties |
|
|
Tamara
|
13-10-2010 14:49:30 |
Ook 1-ouders vakantie naar bv een bungelowpark in de winter lijken mij leuk om met mee te gaan.
Groetjes Tamara |
|
|
simone
|
26-01-2011 19:58:34 |
late reactie maar idd in de winter wil ik ook weleens iets leuks doen. ik hou niet van skieen maar zo,n bungalowpark lijkt mij ook een leuk idee.
winter 2011????? |
|
|
Pascale
|
29-07-2011 20:34:13 |
| Of een warme, zonnige vliegbestemming in de kerst- of voorjaarsvakantie! Of een rondreis? |
|
|
jolanda
|
01-08-2011 19:45:14 |
| Jaaa, dat lijk me beter een zonnige plaats hou ik ook van, Egypte dan maar. |
|
|
Gitte
|
01-09-2011 16:53:44 |
Hoi hoi, ook ik wil graag een alleenstaande ouder reis boeken in de winter (carnava). Ik hou absoluut niet van wintersport, wil dan heel graag met m'n kids naar de zon of idd gewoon een leuke soort Centerparcs achtig iets boeken. Geen keus bij Estivant!!!!
groetjes Gitte |
|
|
Tamara
|
02-09-2011 20:48:24 |
Wat een teleurstelling.
Alleen maar wintersport op de site.
Hopelijk komt er nog wat keus bij. Gewoon een bungelopark in Nederland, winterzon of iets in de herfstvakantie. Genoeg belangstelling als ik het zo lees hier op het forum. |
|
|
lara
|
23-01-2012 21:05:10 |
ik wil ook graag met de krokus naar de zon
wintersport is een van mijn kleintjes wat te jong voor
4 1/2
de twee van 6 en 7 vinden het tof, maar ik vind het wat heftig met drie kinderen
zijn er ouders die samen iets willen doen in de winterzon???
we kunnen ook wat regelen ergens in de zon en elkaar wat helpen toch???
als er geen reisorganisatie die voor ons iets kan betekenen |