REACTIES Auteur Bericht geplaatst

OVER ESTIVANT / nieuwe tent??

nieuwe tent??

Esther
27-12-2010 22:05:39
Hoi hoi,

Ik las dat er nieuwe tenten op bepaalde plaatsen zijn. Is al bekend waar en kun je die dan tegen dezelfde prijs boeken of hebben die een meerprijs???

Ik hoor het graag

Re: nieuwe tent??

Gerard
15-01-2011 01:30:29
Het mocht ook tgijd worden! Voor mij helaas te laat want de afgelopen zomervakantie in Dimaro was echt onder de maat qua materiaal. Veel geld betalen voor slechte en gevaarlijke spullen is niet wat je verwacht van een organisatie als Estivant. En meer betalen voor iets wat normaal hoort te zijn??

Estivant Vakanties
26-01-2011 16:01:10
Beste gasten,

Uiteraard mogen jullie van Estivant goed en degelijk materiaal verwachten. Als dat afgelopen zomer in Dimaro voor Gerard onder de maat is geweest dan betreuren wij dat, maar dat is echt een uitzondering geweest.

We kunnen jullie verzekeren dat onze materialen standaard op een hoog niveau ligt en dat die de komende jaar door nieuwe investeringen op een nog hoger niveau zal komen te liggen. Komend jaar zal de helft van onze bungalowtenten vervangen worden. Ons nieuwe model 2011 zijn te boeken op:

Rheezerveen
Renesse
Wilsum
La Roche en Ardennes
Argelès sur Mer
Tossa de Mar
Riva del Garda
Elba
Sardinië

Hartelijke groet,

Team Estivant Vakanties

Frans
28-02-2011 20:52:53
Het enige minpunt vorig jaar in Maurik was de kwaliteit van de tenten , veel water in de tenten en lekkages gehad , veel mensen wilden eindschoonmaak zelf doen maar door het vele water was er geen beginnen aan { bij mijn tent zelfs water onder de slaaptent } had het Estivant team extra werk om de tenten schoon te krijgen voor nieuwe gasten , als reactie van Estivant kreeg ik na een mail hierover te horen dat de meeste tenten vervangen werden .
Ik vind Estivant een prima reisorganisatie anders had ik dit jaar niet geboekt maar water in je tent word je niet vrolijk van maar daar hebben we komend jaar geen last meer van met al die nieuwe tenten dus kan alleen maar beter worden

• 2012 Estivant ©