REACTIES Auteur Bericht geplaatst

OVER ESTIVANT / advies

advies

suzanne van waaijenburg
02-01-2011 22:45:44
graag zou ik advies willen, ik vind het nl moeilijk om een keuze te maken.
Ik wil met 2 kinderen van 3,5 en 5 jaar gaan.
Ik wil in ieder geval een hotel voor 8 dagen inclusief volpension. Ik heb 2 voorkeuren:
Creuse of Niederau.
Allebei eten inbegrepen en ook geschikt voor deze leeftijd. Wat is jullie advies?

Re: advies

Pauline
02-01-2011 23:41:48
Ik heb een zelfde soort vraag namelijk naar Creuse of naar Le Gibanel. Ik ga met een meisje van dan 5 jaar.
Ik wil begin juli gaan en het gaat mij met name om aansluiting voor haar met leeftijdsgenootjes. Ik zou het voor haar jammer vinden als we met alleen maar 'veel grotere' kinderen zouden zitten.

Sandra
03-01-2011 10:08:48
Je kan de leeftijden van de kids die al meegaan opvragen bij Estivant. Ik denk zelf aan Le Gibanel met mn dochter van dan net 6 jaar. Ik neem aan dat de leeftijdlijsten ook snel online erbij komen zoals vorig jaar was beloofd.

suzanne
03-01-2011 11:15:28
zullen we dan allemaal creuse boeken?
dan hebben we in ieder geval leeftijdsgenootjes :)
mijn kinderen zijn dan 3,5 en 5,5 jaar!
een jongenen meisje
ik wil waarschijnlijk augustus gaan

Sandra
03-01-2011 21:25:46
Creuse wordt het voor ons sowieso niet sorry dat vind ik meer voor de echt kleinere kids gezien de benjaminweken en aangezien mn dochter dan net 6 is en na de zomer dan al naar groep 3 van de basisschool gaat vind ik dat verschil te groot en denk ik dat ze zich daar snel gaat vervelen.

Esther
05-01-2011 22:19:09
Hoi hoi,

Ik zelf ben ook ongelooflijk aan t twjfelen wat ik moet doen. Ik ga met twee kinderen, een dochter van 4 en een zoon van 6 en ik weet echt niet welke bestemming voor hun beste zal zijn. Ik wil zelf niet ver rijden en ik weet niet of het echt allemaal wel te doen is met de bus. Ik zie kroatie ook wel zitten maar is zo ver weg hahaha.

Sandra
06-01-2011 09:00:23
Kroatie is juist wel ver weg idd en Kroatie is minder geschikt voor je jongere kids omdat dat kiezelstranden zijn kreeg ik toen te horen van Estivant. Wat dacht je dan van Le Gibanel dat is in de Dordogne in Frankrijk dus echt minder ver rijden als Argeles, Italie en Toscane e.d. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit hoor ik ga in ieder geval met de bus maar zie ook op tegen 20 uur in de bus hangen naar Toscane oid al lijkt me dat een leuke/mooie bestemming.

suzanne
06-01-2011 13:53:53
ik heb met Estivant gesproken omdat ik ook dacht dat Creuse voor mijn dochter van dan 5,5 jaar niet zo leuk zou zijn. Het tegendeel, bevestigde estivant mij.
Creuse is leuk tot wel 12 jaar.
Er is natuurlijk ook animatie.
De benjaminweken is maar 1 week, dat in het teken staat van de allerkleinsten.
Dus ik denk dat ik toch wel voor Creuse ga kiezen

Sandra
06-01-2011 14:21:52
Wanneer ga je precies en hoe lang? Ik kan alleen eind augustus.

suzanne
06-01-2011 21:33:28
ik ga waarschijnlijk ergens begin augustus.
ik ga 8 dagen

• 2012 Estivant ©