| REACTIES | Auteur | Bericht geplaatst |
|---|
|
lange busreis met twee kleintjes te doen? |
Alice Elshof
|
17-01-2011 16:01:11 |
| Ik wil graag in Juli naar Creuse met jongetje net vier en meisje van 5. Nu zie ik erg op tegen de busreis van 20 uur. Heeft iemand ervaring met die lange busreizen met kleine kinderen? Hoe vaak wordt er gestopt...is het erg druk in de bus..hoe is het slapen? Alice |
||
|
Re: lange busreis met twee kleintjes te doen? |
gast
|
17-01-2011 18:07:55 |
| Naar Creuse is niet zo ver in de bus je bent in de war met Argeles helemaal in Zuid Frankrijk dat is 20 uur op zn max. hoor. Creuse is zeker goed te doen is lang niet zo ver en je rijdt 's avonds en 's nachts dan slapen de kids toch. Is het niet 12 uur of zo naar Creuse? | ||
|
anita
|
17-01-2011 19:58:21 |
| Hol Alice, juist voor kleine kinderen is het heel goed te doen, die slapen lekker in de bus,ik heb het vaak gedaan toen de kinderen klein waren. Persoonlijk willen wij het nu niet meer, grote pubers slapen niet zo lekker meer in een bus. Ik zou zeggen, lekker doen en heel veel plezier!! | ||
|
Alice
|
17-01-2011 23:14:08 |
| Bedankt voor de reacties. Trouwens ik kreeg echt van een medewerkster (stagiair) aan de telefoon te horen dat het 11 uur uit Utrecht vertrekken was en volgende dag rond 8 in Creuse. Wellicht heeft die zich vergist. 12 uur lijkt me ook wel te doen.. | ||
|
Monique
|
18-01-2011 09:22:49 |
| Wij zijn vorig jaar met de bus naar Argeles geweest en dan is het vertrek inderdaad 's morgens. Ik meen 10.30 uur vanuit Amsterdam. Maar dat is 1360km. Creuse is maar 900 km. Voor je echt NL uit bent duurt wel lang omdat je dan nog een paar stops hebt. Daarna rijdt het lekker door. De bus stopt rond etenstijd wat langer en voor de nacht nog eens. Wij zijn zelfs 's morgens vroeg (6 uur) nog wat langer gestopt omdat we anders erg vroeg op de camping zouden zijn. Nu waren we er rond 7.30 uur. Dus 12 uur is denk ik wat te optimistisch. Misschien een uur of 15? In de omschrijving staat dat er 's middags vertrokken wordt, maar mijn ervaring is dat de exacte vertrektijd pas kort van te voren bekend is. De bus is waarschijnlijk wel vol in juli, maar je hebt ruime plekken (Royal Class) en die kleinere kinderen slapen volgens mij overal. Het is mij in iedergeval heel erg meegevallen. Dit jaar naar Kroatie, maar zeker weer met de bus. |
||
|
Estivant Vakanties
|
18-01-2011 17:37:35 |
| Beste Alice, Wat leuk dat je interesse hebt in onze bestemming Creuse! Dit is een perfecte bestemming indien je jonge kinderen hebt, ze gaan hier zeker een leuke tijd hebben. Om onduidelijkheden te voorkomen, de busreis naar Creuse is tussen de 11-13 uur afhankelijk waar je opstapplaats is. Hoop dat het zo duidelijk voor je is. Heb je nog verdere vragen neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We adviseren je graag over deze vakantie! Met vriendelijke groet, Jessy Hubers Team Estivant Vakanties |
||
|
Inge
|
06-02-2011 12:13:08 |
| Hoi Alice, Ik ben vorig jaar met mijn dochter van toen bijna 5 naar Gibanel geweest. In onze bus zaten ook mensen die naar Creuse gingen. De bus vertrok 's avonds om 20.00u vanuit Breda en kwam volgens mij al rond 7.00u de volgende ochtend in Creuse aan. Wij moesten daarna nog een paar uurtjes door naar Gibanel. Mijn dochter heeft de hele nacht heerlijk geslapen. De bus stopte regelmatig en als je even je benen wilde strekken was er altijd wel iemand die een oogje in het zeil hield op de slapende kinderen. Erg goed te doen dus allemaal. Groetjes Inge |
||