REACTIES Auteur Bericht geplaatst

La Roche en Ardennes / la roche en ardenne

la roche en ardenne

krista
31-01-2012 22:30:03
wie gaat naar of is er al geweest; la roche en ardenne ?
Ik wil dit jaar met mijn 13 jarige dochter boeken. Gaan er nog meer mensen met kinderen in die leeftijd in augustus? Wat zijn jullie ervaringen.

Re: la roche en ardenne

Grady
23-02-2012 21:01:37
Hallo Krista... voor mij is dit ook de eerste keer.. Wij gaan in de week van 4-11 augustus. Mijn 2 meiden ( 12/9) en een neef van mij (14).... Dus ik kan helaas geen ervaring met je delen... Ik ga het wel beleven...gaat vast helemaal goed komen..

Manon
24-02-2012 10:16:39
Ik heb 2 dochters van 13 en 6 jaar oud. Ik heb vakantie in week 31 en 32. Het zou voor ons de eerste keer zijn dat we met z'n 3-tjes op vakantie gaan. Ik heb dus ook nog geen ervaring met Estivant. Ik ben nog in de orientatie fase maar zou het leuk vinden om een weekje op vakantie te gaan (niet te ver weg). Maar ik zoek vooral naar een vakantie waar meer kinderen zijn in de leeftijd van mijn oudste.

willy
20-03-2012 19:57:27
ik ben van plan om de eerste twee weken van julie met mijn dochter van 13 hier naar toe te gaan zijn er andere die ook gaan?

Hella
21-03-2012 11:00:05
Hallo,
Ik heb geboekt voor 7 juli tot en met 14 juli samen met mijn zoon van 7 jaar.
Dit is voor mij de eerste keer, maar ik kijk er nu al naar uit.
Hopen dat het goed weer wordt. Ik ga er in ieder geval voor.

groetjes,
Hella

wjdeheer
23-03-2012 19:02:49
ik ga de eerste 2 weken van juli ook met mijn 13 jarige dochter waarschijnlijk.l

Sandra
23-03-2012 22:27:02
Hoi Krista,

Ik ben in 2009 met mijn 3 kids in La Roche geweest. Onze eerste ervaring en sindsdien willen ze alleen nog maar een Estivant vakantie. Waterschoenen zijn aan te raden voor als je de Ourthe in wil. Wij hadden toen stalend weer met temperaturen rond de 30 graden, maar let wel op 's nachts kan het daar behoorlijk afkoelen. Voor de heren: je kwam toen echt het zwembad niet in met een boxershort. Het is erg mooi in de Ardennen, leuke activiteiten en vooral de kanotocht is een echte aanrader! We zijn de afgelopen jaren ook nog in Le Gibanel en Renesse geweest, ook geweldig. Dit jaar gaan we naar Cecina Mare. Alvast veel plezier gewenst. Groet, Sandra

Anicia
24-04-2012 08:04:42
Hi,

Wij hebben ook net geboekt voor de 1e 2 weken van Juli.
Zoon(13) en dochter(10) hebben er zeker zin in na het lezen van de website. Hoop dat er nog meer leeftijdsgenoten meegaan!? Mijn dochter wil dan ook graag meedoen aan de oudere groep, een echte tomboy wat dat betreft. Iemand ervaring met de activiteiten die worden aangeboden op La Roche?

Groeten
Anicia

• 2012 Estivant ©