REACTIES Auteur Bericht geplaatst

La Roche en Ardennes / la roche en ardenne

la roche en ardenne

krista
31-01-2012 22:30:03
wie gaat naar of is er al geweest; la roche en ardenne ?
Ik wil dit jaar met mijn 13 jarige dochter boeken. Gaan er nog meer mensen met kinderen in die leeftijd in augustus? Wat zijn jullie ervaringen.

Re: la roche en ardenne

Grady
23-02-2012 21:01:37
Hallo Krista... voor mij is dit ook de eerste keer.. Wij gaan in de week van 4-11 augustus. Mijn 2 meiden ( 12/9) en een neef van mij (14).... Dus ik kan helaas geen ervaring met je delen... Ik ga het wel beleven...gaat vast helemaal goed komen..

Manon
24-02-2012 10:16:39
Ik heb 2 dochters van 13 en 6 jaar oud. Ik heb vakantie in week 31 en 32. Het zou voor ons de eerste keer zijn dat we met z'n 3-tjes op vakantie gaan. Ik heb dus ook nog geen ervaring met Estivant. Ik ben nog in de orientatie fase maar zou het leuk vinden om een weekje op vakantie te gaan (niet te ver weg). Maar ik zoek vooral naar een vakantie waar meer kinderen zijn in de leeftijd van mijn oudste.

willy
20-03-2012 19:57:27
ik ben van plan om de eerste twee weken van julie met mijn dochter van 13 hier naar toe te gaan zijn er andere die ook gaan?

Hella
21-03-2012 11:00:05
Hallo,
Ik heb geboekt voor 7 juli tot en met 14 juli samen met mijn zoon van 7 jaar.
Dit is voor mij de eerste keer, maar ik kijk er nu al naar uit.
Hopen dat het goed weer wordt. Ik ga er in ieder geval voor.

groetjes,
Hella

wjdeheer
23-03-2012 19:02:49
ik ga de eerste 2 weken van juli ook met mijn 13 jarige dochter waarschijnlijk.l

Sandra
23-03-2012 22:27:02
Hoi Krista,