REACTIES Auteur Bericht geplaatst

Axat / leuke activiteiten: zoon van 12 vs dochter van 8

leuke activiteiten: zoon van 12 vs dochter van 8

PS
03-12-2011 20:44:13
Ik zie ontzettend leuke activiteiten vermeld bij deze locatie. Mijn zoon wil ongetwijfeld aan alles meedoen maar dan zit ik wel met mijn dochter van 8, die niet aan alles mag/wil meedoen. Zelf ben ik ook niet zo'n waaghals... De geschetste sfeer van deze camping spreekt mij wel erg aan, ook het samen eten 's avonds lijkt mij erg gezellig. Wie heeft ervaring op deze locatie? Of misschien kan Estivant zelf aangeven of deze vakantie aan te raden is?  

Re: leuke activiteiten: zoon van 12 vs dochter van 8

henriette
04-12-2011 12:15:26
Hoi, ik ben in de zomer van 2009 met mijn 2 dochters die toen 13 en bijna 15 jaar waren in Axat geweest en we hebben een geweldige vakantie gehad. Wij houden alledrie van stoere,sportieve activiteiten en die zijn daar volop te doen. En een pré is het meeëten als je wilt, tegen een redelijke prijs. Heerlijk om na een inspannende dag niet meer te hoeven koken, lekker ook en gezellig!
Succes met beslissen!
Ik zit voor vlgd. zomer te denken aan Bled ( Slovenië ) of Riva del Garda ( Italië).

Groeten Henriëtte

PS
04-12-2011 12:45:07
Hoi Henriette,
Dank voor je snelle reactie. Weet je ook of het problemen oplevert voor mijn oudste als ik niet mee doe aan een activiteit, kan hij dan wel mee doen? In 2010 was ik met een vriendin en kon ik bij de kleinsten blijven als zij met de oudsten iets ging doen bv. Was toen met Estivant in Argentat.

Henriette
05-12-2011 11:44:22
Hoi, vlgs. mij kan je zoon ook zonder jou wel meedoen aan de activiteiten. Er is altijd begeleiding van een instructeur of Estifunner. Wil je het zeker weten dan zou ik even bellen met Estivant.

Groeten Henriëtte

Marianne
15-12-2011 08:04:28
Hoi PS,

Deze zomer naar Axat geweest met mijn zoon en dochter toen 13 en 11. Jesse heeft daar de leiding samen met zijn team en die doen het waanzinnig. Je kan er lekker en goed eten, leuke outdooractiviteiten doen. Het is een hele gemoedelijke intieme camping, die op een toplocatie zit.
Het was een supervakantie, een echte aanrader!! Het is dat wij nooit 2x naar dezelfde locatie gaan maar anders was het zeker weer Axat geworden.

PS
17-12-2011 13:42:23
Dag Marianne, dat klinkt goed. Ik houd het in gedachte voor een volgende keer want ik heb inmiddels geboekt, we gaan toch naar het Gardameer.

• 2012 Estivant ©