Meetingpoint Nederland Eenoudervakantie Kuierpad WIe zijn er allemaal op 11 juli voor die week?
M
Marco
11 juni 2020 om 09:47
Nederland Eenoudervakantie Kuierpad
Hallo, Dit is voor mij de eerste keer met mijn dochters (12,14) op eenoudervakantie. we vinden het met ons drieeen reuze spannend. Ik zie dat er wel meisjes zijn van dezelfde leeftijd, maar was benieuwd wie er nog meer gaan?
10 reacties
L
Leonie
20 juni 2020 om 10:19
Hoi Marco, ik ben er ook in de week van 11 tm 18 juli met zoon van 9 en dochter van 7. Voor mij de eerste keer met Estivant. Ben ook benieuwd wie er nog meer gaan.
1 0
H
Hanne
24 juni 2020 om 13:32
Hai Marco en Leonie, wij zijn er ook zoon 8 en dochter 5. Gaat nu snel.
2 0
A
Amos
25 juni 2020 om 12:04
Hallo allemaal, dit wordt onze 2de keer met Estivant. Eerste keer in Frankrijk (Axat) was waanzinnig. Veel hangt af van de team ter plekke, wat voor activiteiten ze verzorgen etc. Maar wij willen het graag opnieuw wagen. Ik kom met mijn twee zoons van 9 en 7. Ik heb voor deze week en plek gekozen voornamelijk vanwege de fit kwa leeftijd voor mijn kinderen. Wij kijken ernaar uit.
3 0
S
Sander
25 juni 2020 om 16:57
Hallo Leonie, Marco, Hanne en Amos, Wij (Sander, Iris 15 jr en Sterre 11 jr) komen ook voor een week de 11e juli. Dit is voor mij de 6e keer Estivant, de kinderen zijn ook met hun moeder nog een aantal keer geweest. Voor ons dus al een bekend concept, waar we elk jaar allemaal weer erg naar uit kijken. Wij zouden eerst 2 weken naar Italië gaan met Estivant maar helaas werd dat geannuleerd. De meiden waren heel duidelijk bij het omboeken, deze moest het worden. Bijkomend voordeel; we hoeven maar 30 minuten te rijden :) Wij hebber er veel zin in en ik zie uit naar de hopelijk lange zwoele zomeravonden met een gezellige groep mensen, natuurlijk mogen de hapjes en drankjes niet ontbreken. Tot dan allemaal.
3 0
H
Hanne
26 juni 2020 om 06:44
Gaat zeker goedkomen, hier de 3e keer. De week is ook volgeboekt, als het weer goed blijft en de coronamaatregelen niet te veel roet in het eten gooien komt het vast goed qua gezelligheid. Tot over 2 weekjes
3 0
N
Nanja
01 juli 2020 om 12:00
Hoi, wij (Nanja, Glen 11, Seb 7 en Mees 5) zijn er ook de 11e. Vertrekken alleen aanstaande zaterdag al, dus het pakken is begonnen hier. Tot de 11e!
2 0
M
Mieke
02 juli 2020 om 22:29
Hoi Wij (Mieke, Stijn(9) en Jasmijn (6) komen ook voor een week vanaf 11 juli. Voor ons de eerste keer maar heb veel goede verhalen gehoord. We hebben er heel veel zin in Tot snel
1 0
P
Peter
04 juli 2020 om 12:20
Hey hallo, ook ik (peter) zal er bij zijn met mijn dochters ayla en dilara. Voor ons de eerste keer naar de camping, dus de kids vinden alles heel spannend, maar zijn zeer benieuwd naar alle andere kinderen die mee gaan! tot de 11e!
2 0
W
Wendy
06 juli 2020 om 20:36
Hey, wij (Wendy, Dylan (10), Nick (7) zijn er ook bij de 11de. De bedoeling was eigenlijk om met de trein naar Bordeaux te gaan, maar we hebben omgeboekt naar Drenthe. Voor ons wordt dit de tweede keer. Vorig jaar is ons super goed bevallen, dus wij hebben er weer veel zin in. Tot zaterdag allemaal!
1 0
M
Marco
08 juli 2020 om 20:08
En weer wordt beter zie ik. We hebben er zin in!!!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd