I
Iris
14 april 2021 om 11:33
Nederland Eenoudervakantie Burgh-Haamstede Zaterdag 17 juli 2021
Dag allemaal, Vorig jaar (Appelscha) bleken er best wat mensen bij elkaar uit de buurt te komen. Met 1 gezin hebben mijn dochter en ik nog steeds contact omdat we ook lekker dichtbij elkaar wonen. Waar komen jullie allen vandaan? Jet en ik wonen in Delft :)
6 reacties
N
Niels
15 april 2021 om 13:56
Dag Iris, ik woon in Lichtenvoorde , achterhoek dus. Niet in de buurt maar ben wel gezellig :)
0 0
K
Katinka
05 mei 2021 om 09:47
Hoi Iris, wij komen uit Bedum (Groningen). Dat is niet in de buurt . Tot over en paar weken :D
1 1
H
Hans
09 mei 2021 om 22:51
Hey Iris, wij komen uit Bergschenhoek. Valt dus wel onder de noemer “uit de buurt”! We hebben er zin in. Voor ons is het de eerste keer met estivant, we zien uit naar de ontmoetingen.
1 2
B
Bart
24 mei 2021 om 09:58
Hoi Iris, Wij komen uit Zwolle. Niet echt in de buurt van Delft, hoewel ik er wel geregeld kom (heb er aantal vrienden wonen). Ken Delft ook goed, want heb er gestudeerd. Tot snel!
0 0
I
Iris
28 mei 2021 om 13:08
Leuk! Zwolle, daar komen we vaker in de buurt, we houden van de omgeving :) Kom je ook in de whatsapp groep? Niels heeft zijn nummer achter gelaten, in een van de berichten. Leuk voorpret samen!
0 0
S
Sameena
29 mei 2021 om 10:57
Hoi Iris, wij komen uit Vlaardingen. Voor mij ook eerste keer met Estivant, ben zo benieuwd.....Gezellig, tot over een paar weken :-)
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd