S
Sonja
09 mei 2021 om 17:09
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 24 juli 2021
Hallo allemaal, Heb het zojuist mijn kids verteld. Ze hebben er ontzettend veel zin in, maar vinden het ook spannend! Weet iemand van jullie toevallig waar op de camping we staan? Welk veldje? Mijn kinderen vinden dat fijn om te weten.... en ik misschien ook wel... ;) Het wordt aftellen, vakantiegenootjes!!! Groetjes, Sonja, Olaf en Floor
2 reacties
M
Marcel
10 mei 2021 om 20:22
Hey Sonja, Lucas (8), Niels (6) en ik zijn vorig jaar ook naar de Leistert geweest. Dit jaar zijn we er ook weer bij. Super leuk en mooi park. We stonden toen op het Heihorst veldje. Ik ga er vanuit dat we dit jaar ook weer op datzelfde veldje staan:-). De Estivant tentjes staan verdeeld over 3 aan elkaar rakende laantjes, met 1 gezamenlijke animatietent in 1 van de laantjes.
1 0
S
Sonja
11 mei 2021 om 19:49
Hey Marcel, Wat leuk dat je reageert. Dank je wel!!! Gelijk.... aangenaam kennis te maken ;) Ik heb gekeken op de plattegrond naar dat veldje dat jij noemt en dat ziet er idd erg gezellig uit; ook al zegt een plattegrond niet zoveel natuurlijk. Maar door jouw omschrijving van de laantjes hebben we wel al een beeld. Ik ga het morgen gelijk mijn kinderen laten zien. Nogmaals, bedankt! Groetjes, Sonja, Olaf (10) en Floor (8)
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd