M
Marloes
09 mei 2021 om 01:38
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 4 september 2021
Net geboekt voor helemaal in september, duurt dus nog even maar nu al zin! Ik kom samen met mijn zoontje Stan. Hij is dan bijna 2. Zelf ben ik 44 en kom uit Utrecht. Vorig jaar toen hij 1/2 jr was in een caravan gezeten aan zee. Nu dus voor het eerst in een tent bij de bossen. Wie komt er ook dan?
17 reacties
S
Sally
17 mei 2021 om 11:09
Ik ga zometeen boeken. Ik ben 29 jaar oud en ga dan voor de eerste keer alleen met mijn dochtertje (juni 2021 2 jaar) op vakantie. Heb er zin in, lijkt me erg gezellig!
2 1
J
Jilles
24 mei 2021 om 11:46
Hi! Ik ben de vader (36) van een prachtige dochter die tegen die tijd bijna 4 zal zijn. We gaan voor het eerst samen en ik hoop natuurlijk dat dit - de combinatie van "gelijkgestemde ouders" en de kids die veel plezier hebben van de animatie tijdens de benjamin week - een perfecte keuze is. We zien jullie dan, zin in!
3 0
M
Marloes
26 mei 2021 om 00:18
Wat leuk Jilles. Lekker op pad met je dochter. Hoop ik ook! Nu nog duimen voor mooi weer.
0 0
D
Dimfy
20 juni 2021 om 15:29
Hoi allemaal, ik heb ook net geboekt! Ik ben Dimfy, bijna 36 jaar, en ga dan voor het eerst samen met mijn zoon (Malik, 1 jaar) op vakantie. Lijkt me een mooi concept en heb goede verhalen over de camping gehoord. Leuk jullie dan te zien!
3 0
E
Eefje
30 juni 2021 om 10:52
He allemaal, ik heb ook net geboekt! Ik woon in de regio Den Bosch (maar m'n roots liggen vlakbij de camping haha) ben 34 jaar en heb m'n zoon Max (3,5 jaar) en dochter Loïs (1 jaar) bij me! Ben heel benieuwd hoe het is, maar ik heb er zin in!
3 0
S
Saskia
10 juli 2021 om 21:14
Hoi allemaal, samen met mijn zoontje Sander (3,5 jaar) sluit ik ook aan in september. Veel zin in! Leuk jullie dan te ontmoeten. Marloes en Stan ken ik toevallig al :) Groetjes Saskia
2 0
S
Sylvia
15 juli 2021 om 20:00
Hoi allemaal, die week ga ik ook voor het eerst met mijn zoon Guus die dan 11 mnd is op vakantie. Heb er zin in en ben ook heel benieuwd hoe het me gaat bevallen. Vergeet geen goed weer mee te nemen!!!! Tot dan!
1 0
P
Petra
17 juli 2021 om 20:45
Hoi allemaal, ik heb ook net geboekt! Ik ben 35 en mijn dochter heet Lisa en is 3 jaar. Wij hebben er heel veel zin in! Groetjes Petra
1 0
I
Ingrid
29 juli 2021 om 09:21
Hallo allemaal! Ook wij sluiten aan bij deze vakantie. Ik ben Ingrid, 42 jaar, en ga met mijn dochter van 3 jaar dit avontuur beleven. Wij hopen op veel gezelligheid, maar denk dat dat goed gaat komen ;-)
1 0
N
Natascha
03 augustus 2021 om 20:04
Hoi Allemaal, Ik heb net vandaag geboekt en heb er super veel zin in! Mijn naam is Natascha en ik kom samen met mijn dochter Elena die 12 september twee jaar wordt. Het is voor ons de eerste keer en we kijken ernaar uit!
1 0
M
Marleen
13 augustus 2021 om 11:06
Hoi allemaal, ik ben Marleen, en heb alweer lang geleden deze vakantie geboekt. Wij komen met z'n drietjes, ik heb een zoontje Bas van 4,5 en een dochtertje Roos van net 2. Toen Bas anderhalf was al eens een heerlijke vakantie met Estivant gehad. Vorig jaar werd onze vakantie helaas geannuleerd, dus we hebben er dit jaar extra veel zin in om even samen weg te zijn! Tot over een paar weekjes!
1 0
M
Marloes
20 augustus 2021 om 15:17
Hoi! Ik ben Marloes en ik kom met mijn dochter Julie van 2,5 jaar. Vorig jaar zijn we ook met Estivant op (Benjamin)vakantie geweest en dat was prima bevallen. Nu maar hopen op een beetje lekker (droog) weer, maar de kleintjes zullen zich sowieso wel prima vermaken denk ik.
1 0
J
Jilles
23 augustus 2021 om 13:34
Hebben jullie de vertrekbrief ook in de mail ontvangen en gezien dat bij de bagagechecklist 'wijn' ontbreekt? Het weer ziet er op dit moment best goed uit!
4 1
J
Joyce
23 augustus 2021 om 17:07
Zoals jullie hebben gezien staat ook mijn naam op de deelnemerslijst. Ik ben Joyce en samen met mijn dochter Romee (3,5) gaan wij het vakantiefeestje (mee)vieren vanaf 4 september. Wij hebben er heel veel zin in! Tot dan!!
1 0
Y
Yorick
27 augustus 2021 om 14:48
Hallo Allemaal, Nog 1 weekje :) Samen met mijn dochter van ruim 1,5 jaar ben ik ook van de partij. Idee om nog even een whatsapp-groepje te maken voor de laatste inpak-tips?? Wie wilt, stuur me maar een appje, maak ik de groep aan ..06-83526021
1 0
J
Josine
29 augustus 2021 om 22:40
Hoi! Wij hebben al vrij snel deze week geboekt. Wij komen met vier; mijn vriendin Sonja en jaar dochter Eléne van 3 en ik (Josine) met mijn dochter Juul van 3. Hebben er heel veel zin in!
1 0
I
Ilse
30 augustus 2021 om 15:14
Hey! Ik ben Ilse (40) en sluit ook gezellig aan met mijn zoontje van net 2. Leuk idee, de whatsappgroep, ga ik zo ff doen. Ik heb in de planning om op de vertrekdag (11 sept) een dagje Plopsa Indoor Hasselt te doen (AH actie) Misschien zijn er mensen die willen aanhaken? Ik zal wat extra vouchers meenemen. Tot zaterdag!
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd