Meetingpoint Frankrijk Eenoudervakantie Lacanau Océan Zaterdag 13 juli La Chapelle 13 juli tot 20 juli 2019, wie gaat er mee? - La Chapelle Zomer
H
Hans
03 februari 2019 om 18:23
Frankrijk Eenoudervakantie Lacanau Océan Zaterdag 13 juli
Hallo reisgenoten, Ik ben er vroeg bij, maar ik heb alvast de wandelvakantie naar La Chapelle d'Abondance geboekt, met aankomst op 13 juli 2019. Ik ga met de auto heen, carpoolen met mij zal wat lastig worden, aangezien ik nog een week langer
3 reacties
E
Eric
06 februari 2019 om 23:55
Hallo Hans, Ook ik heb gereserveerd, maar dan voor 1 week (13-20 juli). Ik ga eveneens met de auto (via Duitsland en Zwitserland, Frankrijk is erg duur met zijn TelePeages) en ik ga vrijdag 12 juli rijden (met 1 hotelovernachting op de route). Groeten, Eric Hallo reisgenoten, Ik ben er vroeg bij, maar ik heb alvast de wandelvakantie naar La Chapelle d'Abondance geboekt, met aankomst op 13 juli 2019. Ik ga met de auto heen, carpoolen met mij zal wat lastig worden, aangezien ik nog een week langer in Frankrijk blijf na deze vakantie. Maar mocht iemand op de heenweg willen carpoolen, stuur even een berichtje, kijken we wat er mogelijk is. Ik rij vanuit Drenthe naar Frankrijk. Ik ben erg benieuwd wie er nog meer mee gaan! Groeten, Hans
0 0
H
Hans
07 februari 2019 om 17:41
Hallo Eric, Leuk om van je te horen, ik rij ook via Duitsland en Zwitserland. Ik twijfel nog of ik onderweg ga overnachten, of er in 1x naar toe rij, een overnachting onderweg is misschien wel beter. Weet jij een geschikt hotel langs de route? Groeten Hans
0 0
E
Eric
17 februari 2019 om 19:07
Hallo Hans, Het hotel weet ik nog niet, het hangt ook even af hoeveel werkzaamheden er nog zijn op de Duitse snelwegen en dus waar het meeste oponthoud is. Ook moet er rekening gehouden worden met extra drukte omdat deze Estivant vakantie in het hoogseizoen valt. Zodra ik meer weet, hoor je het. Groet, Eric Hallo Eric, Leuk om van je te horen, ik rij ook via Duitsland en Zwitserland. Ik twijfel nog of ik onderweg ga overnachten, of er in 1x naar toe rij, een overnachting onderweg is misschien wel beter. Weet jij een geschikt hotel langs de route? Groeten Hans
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd