I
Irina
12 juni 2022 om 16:37
Frankrijk Eenoudervakantie Lacanau Océan Zaterdag 6 augustus 2022
Hoi! Ik en mijn zoon gaan voor het eerst mee met een eenoudervakantie, met de bus. Ik ben benieuwd wie er zoal mee gaan en wat de leeftijden van de kids zijn. Of jullie al eerder hier opdezelfde locatie zijn geweest, hoe de ervaring toen was, nog eventueel tips. Groetjes Irina (38) en Sem (7)
12 reacties
S
Sebastiaan
13 juli 2022 om 20:43
Hoi Irina, wij zijn vorig jaar ook voor het eerst geweest en dit jaar weer terug. Eerste 2 dagen even kat uit de boom kijken voor de kids, maar daarna volop plezier. En ook als ouder een heerlijke vakantie gehad. Mijn tip, gewoon lekker op je af laten komen en je ding doen. Gaat gezellig worden. Wij zijn er dan al een weekje en blijven jullie week ook nog. Tot dan ! Groetjes Sebastiaan.
1 0
I
Irina
21 juli 2022 om 12:45
Hey Sebastiaan! Wat leuk dat je reageer. Fijn om een startpunt te hebben en dat jullie het voor herhalingvatbaar vinden. Ik laat het idd op mij afkomen. Weet jij toevallig nog iets op te noemen wat echt vanuit huis meegenomen moet worden, wat daar niet is of is te verkrijgen? M.b.t. basisbehoeften. Groetjes Irina
0 0
S
Sebastiaan
22 juli 2022 om 12:35
Het fijne aan een busreis is dat je best een hele hoop kunt meenemen. Ik zou met name wat houdbaar broodbeleg meenemen voor de kids. Ze hebben best een hoop, maar net niet dat favoriete beleg van je kids (althans, dat is bij mij het geval). Ik ga dit jaar weer vliegen met de kids. Tot de 30 ste !
0 0
M
Monika
25 juli 2022 om 17:55
Hoi hoi Ik ben Monika en mijn twee kids gaan ook mee van 9 en 11.. voor mij ook de eerste keer. Wij gaan ook met de bus.. gezellig
0 0
M
Monika
25 juli 2022 om 17:57
Vraagje..staat iedereen van de estivant reis op 1 veld?
0 0
S
Sebastiaan
26 juli 2022 om 10:39
Monika, we staan niet op een veld, maar in 2 laantjes met tenten. Maar zeker overzichtelijk voor de kids. Veel plezier ! Groet Sebastiaan.
1 0
M
Monika
26 juli 2022 om 11:59
Ok klinkt leuk ???? zeer benieuwd. Jij ook veel plezier. Misschien spreken we mekaar nog daar.. en denk dat het voor de kids zowiezo top word in zo'n tent
0 0
S
Sebastiaan
26 juli 2022 om 14:17
Is ook leuk ! Ik nu voor het 2e jaar naar Lacanau. We gaan elkaar zeker nog zien. Vooruitzichten zijn prima qua weer ????. Heerlijke zee met hoge golven. Zwembad ook prima alternatief.
0 0
M
Monika
26 juli 2022 om 17:32
Zo goed bevallen dat je voor de tweede keer gaat.. top.. en had het weer nog niet bekeken haha. Maar fijn dat het mooi word. En je hebt gelijk golven en zee is heel leuk ???? hoeveel dagen gaan jullie?
0 0
S
Sebastiaan
26 juli 2022 om 18:50
30-07 tm 13-08 ????
1 0
M
Monika
26 juli 2022 om 19:08
Zooo lekker lang dus.. heerlijk zeg.. is die supermarkt goed te lopen eigenlijk? Ff vraaggie tussendoor haha
0 2
S
Shirley
27 juli 2022 om 22:58
Hoi Irina ik ga ook 5 augustus met de bus mee, wij zijn van 6 tot 20 augustus in Lacanau. Mijn dochter is (ook) 7. Veel eerste keren voor ons, eerste keer met de bus op vakantie, eerste keer Frankrijk, eerste keer kamperen, maar na diverse all inclusive vakanties in Griekenland waar Maud weinig aansluiting vond met andere kinderen hebben we er ongelofelijk veel zin in! Ik ben wel benieuwd wanneer de app-groep wordt aangemaakt. Ik heb geen idee hoe laat we volgende week in Utrecht moeten zijn, en van die kleine vraagjes, zoals of er een föhn hangt bij de douches. Niet genoeg reden om nu meteen contact over op te nemen maar wel fijn om te weten. In ieder geval hoop ik dat onze kinderen elkaar in de bus al weten te vinden ????
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd