P
Patricia
12 maart 2022 om 12:55
Nederland Eenoudervakantie Burgh-Haamstede Zaterdag 16 juli 2022
Hallo allemaal! Ik kom met mijn meiden Kiki 7 en Mila 11 naar Zeeland. Wie gaat nog meer? Vrolijke groetjes, Patricia
9 reacties
A
Annegien
30 mei 2022 om 19:39
Hi Patricia, leuk om je dan te ontmoeten! Ik kom samen met mijn 2 zoons Sebas (11) en Titus (9). Ze zijn dol op voetballen, willen ook heel graag vuurtje stoken (is er iets van een kampvuur plek/vuurschaal?) en op avontuur in het bos (hutten bouwen, spellen spelen) en uiteraard zwemmen. En wie weet kom ik dan een keer toe aa het lezen van een boek ;-) Ben benieuwd wie er nog meer komen. Groeten, Annegien
1 0
A
Alexander
16 juni 2022 om 16:07
Hey Patricia, mijn dochter Jans is ook 11, dus hopelijk gaan ze het met elkaar kunnen vinden! Ik kom ook met mijn zoon Stijn van 9. Dus hopelijk kunnen onze zoons leuk voetballen, Annegien! Stijn zit ook op voetbal. En dat vuurtje stoken lijkt mij zelf erg leuk ;-) Groet Alexander
1 0
T
Tineke
21 juni 2022 om 10:42
Hoi allen, Zo te zien al aardig wat leeftijdsgenootjes voor mijn kids! leuk, ze hebben er al zin in. Ik kom met mijn 3 kids, Bas van 5, Joris van 10 en Floor van 12. Zijn er meer pubermeiden? Zou wel leuk zijn voor de Estiventure activiteiten. Zelf veel zin om lekker een week weg te gaan, en ook gezellig wijntjes drinken 's avonds met zijn allen. Groet Tineke
1 0
M
Mariska
30 juni 2022 om 11:18
Hallo allemaal. Mijn zoon Thijs is bijna 11, dus inderdaad hoop zelfde leeftijdsgroep. Leuk!!! Wij hebben er heel veel zin in. Groetjes Mariska
0 0
J
Jorn
04 juli 2022 om 23:07
???? Hoi Allemaal, ik kom met 2 zoons, Neil 6 en Owen 9, houden ook van voetballen ???? hebben er reuze zin in ????????grtz, Jorn
0 0
A
Anne
05 juli 2022 om 12:18
Hi all! Ook ik kom met een stoere meid van 9! Volgens mij komt het allemaal goed! We hebben er erg veel zin in. En idd misschien kom ik daadwerkelijk toe aan t lezen van een boek;-)! Groet! Anne
0 0
P
Patricia
11 juli 2022 om 12:50
Hoi Allemaal, Super leuk dit! Helaas ben ik nu geblesseerd met mijn knie met pijn en kan ik niet komen. Mijn ex man Peter, neemt mijn Stokje over zodat onze meiden Kiki en Mila nog vakantie kunnen houden! Veel vakantie plezier! Groetjes Patricia
0 1
A
Anne
14 juli 2022 om 17:19
Oh balen! Heel veel beterschap!
0 0
J
Joost
15 juli 2022 om 14:08
Dringende vraag.. Voor de mensen die morgen vertrekken.. Zouden jullie de komende week niet alle zon willen gebruiken.. Wij die het weekend erop komen hebben ook zeer dringend de Vitamine D nodig.. LoL veel plezier mensen... Enne Goed Smeren..
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd