D
Dennis
26 februari 2022 om 15:58
Nederland Eenoudervakantie Burgh-Haamstede Zaterdag 6 augustus 2022
Hoi allemaal, Ik ga dit jaar met mijn dochter van 8 en zoon van 5 voor het eerst met estivant op vakantie. Best wel spannend voor een niet kampeerder maar ik heb er wel veel zin in! Tot dan!
13 reacties
S
Sarah
28 februari 2022 om 13:29
Gezellig .... wij zijn er ook die week ... Met zoon van 8 en zoon van 4 Hier voor de 2de keer estivant en ben ook alles behalve een kampeerder maar prima bevallen vorig jaar dus komt vast goed ;)
0 0
J
Jeroen
01 maart 2022 om 10:33
Leuk, wij zijn er ook, wij is dochter van dan 9 en dochter van dan 5, 2e x kamperen voor ons, nu maar hopen dat het dit jaar wel stralend weer gaat worden!
0 0
Y
Yvonne
03 maart 2022 om 07:32
Leuk, ik ben er ook bij, samen met mijn zoon (10) en dochters (8 en 6). Niet de eerste keer estivant, wel de eerste keer deze locatie. Hoop ook heel erg op mooi (en iig droog) weer. @Dennis en Sarah, het kamperen bij estivant is niet zo dramatisch hoor, toch Sarah?! Er zijn bedden op pootjes, wat opberg plekken, koelkast etc. En ik heb nog nooit op een camping met estivant gestaan waar je met een wc rol onder je arm moet lopen hoor;) Altijd wel goed verzorgd. @Jeroen, vakantie vorige keer in het water gevallen?:(
2 0
S
Sarah
03 maart 2022 om 13:52
Haha nee kamperen met estivant is kamperen met een beetje 'extra' ???? Vorig jaar zaten wij in Limburg tijdens de overstromingen... mijn eerste kampeer ervaring was dus TOP ... #not Maar al met al een geweldige week gehad idd dankzij estivant Leuk.. heb er echt zin in.. en de jongens ook... hopen op een mooie zonnige gezellige week Tot dan :D ????
0 0
J
Jeroen
03 maart 2022 om 16:58
Nee, was echt een topvakantie, meiden hebben het er nog over....alleen zomer in Nederland...tsja...zat niet echt mee
0 0
A
Arianne
04 maart 2022 om 11:36
Yes! Wij zijn er ook weer bij. Zoontje van 9 en zoontje van 7. Voor ons de 4e keer Estivant en 2e keer op deze lokatie. Zin in! Tot dan! Arianne
0 2
D
Dennis
04 maart 2022 om 12:11
@Yvonne oh dat klinkt al een stuk geruststellender haha :-) Nu idd hopen op een stralende zomer!
0 0
M
Miranda
05 april 2022 om 14:04
Leuk, gezellig ! Wij zijn er ook bij deze week. Ik kom samen met mijn 2 dochters van 7 en 9 jaar. Voor ons de 2e keer met Estivant (1e keer deze locatie), vorig jaar echt onwijs goed bevallen, echt een top vakantie gehad ondanks het natte weer. We hebben het er nu nog over! We hebben er weer heel veel zin in om er samen met iedereen een leuke en gezellige vakantie van te maken !!
0 0
M
Marjolein
10 juli 2022 om 20:45
Hoi mede-kampeerders ;) Ik hoop samen met mijn 2 zoons (7 en 9 jaar) te komen. Wij tellen al af. Het schiet al op, tot over 4 weken :)
0 0
P
Patricia
31 juli 2022 om 14:24
Hoi allemaal! Ik zie dit nu pas (lekker snel) ;-) Wij (ik en mijn dochter van 8 jaar en 2 zoontjes van 6 en 4) zijn er ook bij 6 augustus. Eerste keer een eenoudervakantie voor ons, dus best wel heel spannend moet ik zeggen. Wat ik zo lees, klinkt iig positief, dus komt vast goed! We zijn benieuwd!
1 2
C
Chantal
01 augustus 2022 om 10:39
Hallo allemaal, ik lees dit ook nu pas. ;-) Maar wij zijn er ook gezellig bij, zoon van 9 en 2 dochters van 7 en 6. Voor ons wordt het de eerste keer met Estivant en het 3e jaar kamperen. Ik ken Estivant van een vriendin die is net terug en zij is al 2x mee geweest en dat beviel goed. De weersvoorspellingen zijn goed voor volgende week! Dus het wordt vast een leuke week.
1 0
A
Arianne
02 augustus 2022 om 10:00
Superleuk! Tot zaterdag!
0 0
M
Miranda
02 augustus 2022 om 15:25
Hee mede- vakantiegangers! Het aftellen bij ons is begonnen, we hebben er onwijs veel zin in. De weergoden lijken ons goed gezind, dus dat is echt heel fijn. Laten we er samen een fantastische week van maken, tot zaterdag !!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd