E
Erik
22 juli 2022 om 13:27
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 13 augustus 2022
Hallo allemaal, ik zal eens aftrappen. Nu vandaag de zomervakantie begonnen is voor de scholen (en voor mij dus ook!), begint het nadenken over de aankomende week op de Lijstert. Voor mij (Erik, 41j), de eerste keer. Ik kom gezellig met mijn dochter Eileen van 6. Ik verwacht er een hele leuke tijd te hebben en veel lol met elkaar te hebben. Als er nog tips zijn van wat we echt niet vergeten moeten met inpakken (camperen doen we meestal niet (of valt dit onder glamping?), dan horen we het graag!
7 reacties
J
Jeroen
25 juli 2022 om 20:32
Leuk Erik! Ik neem ook een meisje (Cato) van dan net 6 en Jolijn van dan bijna 9 mee ????
0 0
E
Esther
26 juli 2022 om 10:22
Hé wat leuk. Ook ik kom met een meisje (Irene) van (vanaf morgen) 6 jaar. We hebben er veel zin in!
1 0
M
Martijn
27 juli 2022 om 14:57
We hebben ons eigen topic, leuk! Hier is de voorpret ook al een beetje begonnen. Ik kom met 3 kids. Lynde van 12, Julius van 11 en Annelot van 7.
1 0
J
Janneke
31 juli 2022 om 12:07
Heejjj gezelligheid, wat leuk!! Mijn zoon Nika (9), dochter Yuna (7) en ik hebben er ook super veel zin in!! @ Erik... Bijijna glamping daar... alle basis dingen zijn er gewoon. De andere keren dat ik geweest ben, werd het wel heel koud 's nachts. En hadden wij thermo dingen, warme pyjama's of onesies mee en extra fleecedekentjes. Maar ik weet niet hoe het (weer) in Limburg is? Verder is het denk ik persoonlijk wat je handig of leuk vindt... evt. Lichtje voor buiten, lampjesslinger of tafelkleed om je tent (buiten) gezellig te maken, plasemmer voor 's nachts, wat extra keukenuitrusting, sommigen namen plantenspuit met azijn tegen wespen mee, wijntje voor de eerste avond... Tot de 13e gezellig!!
0 0
A
Amparo
01 augustus 2022 om 07:57
Heey hallo mede vakantie gangers! Ik kom samen met mijn zoontje van 9 jaar. Wij hebben er erg veel zin in! Ik neem wierrook mee (tegen wespen) een plasemmer, watertank met kraantje, een plate voor de frisse nachten en niet te vergeten Deet! Ik hoop dat we een toffe vakantie zullen hebben met elkaar! Tot binnenkort!
0 0
R
Rosanne
03 augustus 2022 om 13:50
Datum van aanvang komt steeds dichterbij. Super veel zin in! Ik Rosanne (44 jaar, ik ben jarig met jullie op vakantie ????) kom met Olivia (11) en Boaz (9) naar Limburg. Tweede keer Estivant, eerste keer Limburg. Alles wat handig is om mee te nemen is al genoemd. Succes met pakken en tot de 13e allemaal.
0 0
L
Lina
09 augustus 2022 om 15:51
Ik ben Lina en oma. Ik ga voor de vijfde keer mee. Mijn kleinzoon Lucas is 9 jaar en kijkt al uit naar zijn weekje kamperen. Alles wat genoemd is neem ik ook mee. Maar ook een ventilator en een airfryer. Tot ziens.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd