R
Ryan
29 maart 2022 om 12:46
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 27 augustus 2022
Yes, weer een vakantie in het vooruitzicht! Voor mij het tweede jaar op eenoudervakantie. Wel de eerste keer op deze locatie en de eerste keer met Estivant. Vanuit de single reizen wel al een goede ervaring gehad met Estivant. Benieuwd naar het programma voor de Benjamin weken en wie er ook komen :).
10 reacties
D
Demelza
01 mei 2022 om 14:03
Hoihoi, hier net geboekt. De eerste keer voor mij op eenoudervakantie. Super spannend, maar heb er nu al zin in om samen met mijn dochter van twee op vakantie te gaan en gelijkgestemde te ontmoeten.
5 0
E
Eefje
10 mei 2022 om 22:06
Hoi! Ik heb ook net geboekt! Ik was er vorig jaar ook met m'n zoon Max (4) en dochter Loïs (2) en we hebben een top week gehad. Dus dit jaar gaan we weer :) Tot over een paar maanden!
6 2
E
Eline
25 mei 2022 om 11:27
Hey hallo! Ik heb ook net geboekt! Eerste keer dat ik op eenoudervakantie ga. Vind het wel heel spannend, maar heb er ook ontzettend veel zin in. Op vakantie met mijn (dan) 1,5 jarig zoontje. Lijkt me ook heel leuk om gelijkgestemden te ontmoeten!
6 0
N
Nikki
26 mei 2022 om 11:22
Hai, ik heb ook net de vakantie geboekt voor mij en m’n zoontje Sam (3jaar)! Ook eerste x eenoudervakantie hier, vind het ook erg spannend. En moet helemaal vanuit Groningen komen dus de autoreis vind ik ook wel spannend alleen met z’n 2en. Ben erg benieuwd en heb er veel zin in!
4 6
L
Lieke
27 mei 2022 om 14:43
Hoi allemaal! Heel lang zitten twijfelen of ik dit wel of niet durf.... maar we doen het gewoon: ik heb net geboekt! Mijn zoontje Oscar (dan 3 jaar) en ik (36) gaan voor het eerst samen op vakantie. Wij komen uit omgeving Delft, dus wel aardig eindje rijden met de auto. Laten we hopen dat het lekker kampeerweer wordt eind augustus! Groetjes, Lieke
5 2
M
Marijn
28 mei 2022 om 22:03
Hallo allemaal. Mijn dochtertje (Robin 3) en ik zijn ook van de partij. Ook voor mij de eerste keer een eenoudervakantie. Spannend maar heel veel zin in. Groetjes Marijn
4 0
M
Manou
16 juni 2022 om 20:52
Hoi allemaal, voor mij en mijn zoontje Mace (1 jaar) wordt dit ook de eerste keer op eenoudervakantie. Net als jullie, vind ik het ook super spannend, maar heb er ontzettend veel zin in! Heerlijk even weg met de kleine man en hopelijk een fijne week tegemoet! Tot dan! Groetjes, Manou
3 0
E
Eefje
04 juli 2022 om 12:38
Ik hoor veel dat jullie het spannend vinden. Snap ik heel goed! Had ik vorig jaar ook. Vooral of alles wel in de auto zou passen. Maar het is me allemaal ontzettend mee gevallen dus ik heb er dit jaar vooral heel veel zin in! Het is super georganiseerd en er is daar een grote safaritent met speelgoed, boekjes en spelletjes. Daarnaast nog een ballenbak (tipitent), skelters, zandbak etc. Scheelt misschien weer met speelgoed inpakken ???? Je kunt ook een voorproefje bekijken op insta: estivant_leistert
2 2
R
Robbert
06 augustus 2022 om 10:42
Hi allemaal, net last-minute de vakantie geboekt. Kijk uit naar een gexellige week met mijn zoontje Loek (3) en jullie allemaal. Tot over een paar weken. Gr Robbert
2 0
J
Judith
21 augustus 2022 om 16:13
Hoi! Ik ben er ook bij volgende week samen met mijn zoontje Bob van 3. Het wordt voor ons de eerste keer. Wel ben ik zelf vaak met single vakanties meeegeweest en dat beviel altijd heel goed. Dus dit is een mooi vervolg daarop. Wij kijken er enorm naar uit. Volgens mij wordt het weer wel goed, dus dat is fijn. Zijn er mensen die van spelletjes houden s avonds bij de tent als de kinderen slapen? Dan neem ik wat mee. :-)
1 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd