B
Bianca
04 februari 2022 om 14:52
Kroatië Eenoudervakantie Biograd Zaterdag 16 juli 2022
Hallo wij zijn Bianca en Iver en gaan voor de 4e keer mee met Estivant . De eerste keer zo een eind met de auto ..wie gaan er ook met de auto ? hoor het graag .. tips altijd welkom.
16 reacties
B
Bonny
04 februari 2022 om 16:50
Hoi Bianca, ik kom ook met mijn twee zoons. Maar ga met het vliegtuig. Rijden is mij net even te ver ????
0 0
B
Bianca
04 februari 2022 om 18:40
Ik twijfelde ook .. maar ik ga het gewoon doen met de auto!!! We nemen de tijd.. leuk dat jullie er ook zijn
0 0
B
Bonny
05 februari 2022 om 08:06
Stoer!
0 0
B
Bertine
21 februari 2022 om 21:45
Hoi Hoi, Ik ben Bertine en ga met m’n 3 kinderen ook met de auto ???? Zelf ook nog niet eerder zo’n eind gereden maar ik zie het als een leuk avontuur en mooie herinneringen voor ons samen. We gaan overnachten ergens denk ik bij Salzburg….
0 0
B
Bianca
22 februari 2022 om 16:25
Hoi Bertine het is zeker een groot avontuur zo zie ik het ook .. wij gaan ook zeker overnachten en neem de tijd .... het is tenslotte vakantie
0 0
P
Paul
16 maart 2022 om 12:24
Hoi Hoi! Ik heb ook net geboekt voor 15 dagen met aankomst op 16 juli! Ik kom met mijn dochter en twee zonen en gaan ook met de auto. De reis zie ik ook als vakantie en nemen we ruim de tijd voor. De eerste keer met Estivant, ik ben benieuwd!
0 0
B
Bianca
16 maart 2022 om 20:08
Hoi Paul ...leuk wij gaan ook 2 weken .. en doe 2 overnachtingen. Voor ons de 4e keer ... tot dan !
1 0
M
Marjolijn
26 maart 2022 om 14:26
Hoi allen, zojuist geboekt en ik wacht nog op bevestiging. Ik ga met mijn zoon met het vliegtuig, ben niet zo'n held met autorijden. We gaan ook voor 2 weken
0 0
B
Bianca
27 maart 2022 om 16:28
Hoi Marjolijn leuk we zien jullie daar !!
0 0
E
Erik
29 maart 2022 om 22:32
Hoi allen, Leuk om te lezen dat iedereen enthousiast is. Ik ga een week met de auto en maak er met mijn dochter Senna een mooie reis van. Wij overnachten ergens in Oostenrijk.
1 0
T
Tessa
03 april 2022 om 16:31
Hi allen!! Zijn er ook mensen die met de bus gaan??
1 0
J
Joren
09 april 2022 om 14:14
Hallo! Wij Fay 10 jaar en Marley 7 jaar hebben er ook enorm veel zin in.. Wordt onze tweede Estivant vakantie, vorig jaar naar Rovinj in Kroatië geweest. Dat was echt een super vakantie alleen maar zon, zee, lekker eten, zwembad, animatie en leuke mensen. Dus dit jaar was de keus snel gemaakt. Biograd is nog een stukje verder rijden dan Rovinj. Wij zijn vorig jaar de eerste dag tot halverwege Oostenrijk gekomen en hebben hier lekker in de bergen overnacht. Hier begon gelijk het vakantiegevoel. Hou wel rekening met een langere reistijd dan google aangeeft, zeker vanaf Oostenrijk. (denk dat de hele tocht met files en grensovergang 19 tot 24 uur rijden is) . En zorg dat na Oostenrijk je brandstoftank niet leger komt dan de helft, we hebben tijdens de files een hoop mensen in de berm zien staan zonder brandstof. Tolwegen kan je vooraf online kopen, scheelden ons wel wat wachttijd. Leuk, we zien jullie daar!
1 1
E
Erik
12 april 2022 om 22:16
Hoi Joren, Leuk ben benieuwd! Ik kom waarschijnlijk alleen met mijn dochter Senna van 12. Wij kijken er ook naar uit. We beginnen met aftellen!
0 0
R
Rogier
13 april 2022 om 18:03
Hallo iedereen, wij (ik een mijn zoontje van 5) komen met de bus. Eerste keer dat we met Estivant gaan, ben erg benieuwd. Maar volgens mij gaat het erg leuk worden. :)
1 0
M
Marjolijn
20 juni 2022 om 23:16
Hoi allemaal, aangezien ik met het vliegtuig ga, begin ik 'm nu toch wel een beetje te knijpen door de chaos op schiphol.... ik hoop dat het voor ons wel gewoon doorgaat...
0 0
N
Nathalie
21 juni 2022 om 10:57
Hoi Marjolein, ik ga ook met het vliegtuig (9 juli al en we bijven 2 weken) en de vlucht is vanaf Rotterdam, dus wellicht die van jullie ook? Zou ws wel schelen. Ik heb iig nog niets gehoord dat het daar ook zo spaak loopt… ???????? Groeten, Nathalie
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd