W
Wendy
18 maart 2022 om 15:53
Nederland Eenoudervakantie Kuierpad Zaterdag 23 april 2022
Ha aanstaande meivakantie gangers. Samen met mijn zoon van 11 ga ik voor het eerst met Estivant mee. Benieuwd wie we in de hopelijk zonnige meivakantie in drenthe mogen ontmoeten. Groetjes Wendy
12 reacties
W
Wim
20 maart 2022 om 18:09
Hey Wendy, gezellig! Wij zijn er ook bij????. Vierde keer dat ik ga met Estivant, samen met mijn boys van 7 en 10. Tot dan
1 0
W
Wendy
20 maart 2022 om 19:40
Wat leuk Wim! Kunnen we samen klappertanden ;-) Voor ons de eerste keer estivant maar niet de eerste eenoudervakantie. En we gaan in de zomer ook naar deze plek ;-) zoonlief mocht kiezen hè. Nu al gezellig dit! Nog even en dan een live ontmoeting
1 0
M
Marleen
28 maart 2022 om 12:34
Hoi Wendy, Wij (ikzelf, mijn zoon van 5 en dochter van 2) gaan 23 april voor de derde keer mee met Estivant, maar voor het eerst in het voorjaar. We hebben er alweer heel veel zin in! Tot dan! Marleen
3 0
M
Martine
28 maart 2022 om 15:12
Ik kom ook klappertanden met twee jongens, Matteo (13) en Ramon (11). Niet de eerste eenoudervakantie, wel de eerste keer Estivant en de eerste keer kamperen in Nederland. Vandezomer gaan we nog een keer met Estivant mee, maar dan naar Kroatie. Oh, en we blijven 5 daagjes.
2 0
J
Jeroen
31 maart 2022 om 14:16
Hi allemaal, Ik kom samen met mijn zoontje Finn (9). We zijn al 2x met Estivant mee geweest in de zomer en nu eens kijken of we ook in de mei vakantie zomer kunnen vieren :-). Gezellig, tot snel. Gr Jeroen
2 0
K
Karin
05 april 2022 om 20:24
Hoi, wat leuk en onverwacht het grote aantal deelnemers in april! Ik ben ook nog nooit in voorjaar geweest, ben benieuwd! Ik kom met mijn dochter van zes. Groetjes karin en lilly
2 0
R
Remco
06 april 2022 om 13:58
Wij hebben ook geboekt net. :-D We hebben al op meerdere eenoudercampings gestaan, maar dit is de eerste keer met Estivant. ik kom samen met mijn dochter Lise (10) en zoon Tijn (8)... erg veel zin in. Tot over 2,5 week!
2 0
M
Marijn
06 april 2022 om 15:57
Hoi! Voor mij en mijn zoontje Tibbe (5) de eerste Estivant-vakantie. Bij het boeken er niet zo bij stilgestaan dat de meivakantie zo vroeg valt dit jaar, dus dat wordt een dikke slaapzak en veel truien mee! Ik ben heel beneiuwd naar de ervaring! Vooral hoe het allemaal 'samengaat' met de andere ouders en de kinderen. En hoeveel tijd je 'voor jezelf' hebt, of heb je het te druk met gezelligheid en spelen om zelf een boek te lezen of stiekem en te werken..? We'll see! Groetjes, Marijn
2 0
M
Mark
08 april 2022 om 19:36
Hallo! David (5) en ik zijn er ook bij! Voor het eerst met Estvant en we hebben er zin in!
2 0
C
Carolien
18 april 2022 om 11:27
Hoi! Ik ben er volgende week ook bij met m'n dochter van 7 en zoontje van 4. Gezellig!
1 0
P
Philma
19 april 2022 om 19:47
Hi! Na lang twijfelen heb ik ook besloten te boeken. Ik kom met mijn dochters Yva en Nika van 6 & 4 jaar! Zin in!!hopelijk blijft het weer goed!
1 0
N
Nicole
21 april 2022 om 08:59
Ook Hallo allemaal, ik dacht laat ik eens op het meeting point kijken, want ik heb er erg veel zin, maar geen idee nog wat ons te wachten staat. Ik kom samen met mijn dochter van 8, ook voor ons de eerste eenoudervakantie en zo te lezen, word het bibberen? :-) dan word het in ieder geval een herinnering om nooit meer te vergeten en daar gaat het tenslotte allemaal om. Tot zaterdag.......
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd