Meetingpoint Kroatië Eenoudervakantie Porec Zaterdag 13 juli Porec, van 12 - 26 juli.... wie nog meer? - Porec
D
Daniella
09 januari 2019 om 11:07
Kroatië Eenoudervakantie Porec Zaterdag 13 juli
Yes, geboekt! Dit jaar gaan we weer naar Porec. En nu zelfs 2 weken. Vorig jaar gingen mijn meiden en ik 1 week, waarvan we 3 dagen ziek waren. Toen ik net weer mijn draai gevonden had, moesten we helaas weer terug. Dus nu gaat Porec in de herka
14 reacties
R
Ron
09 januari 2019 om 13:05
Is deze camping niet heel massaal? Ik zie nog weinig aanmeldingen voor deze camping in deze periode.
0 0
D
Daniella
09 januari 2019 om 13:34
Ja klopt enigszins, het is een grote camping, maar het Estivant terrein voelt als een kleine camping, ligt vlakbij het sanitairgebouw en door de bomen heen zie je de zee! Vanaf die plek merk je helemaal niets van het massale. Overigens zag ik dat iig de weken van 20 en 27 juli al helemaal uitverkocht zijn - het loopt dus toch best vlot, vooral omdat Cambrils deze zomer niet meer aangeboden wordt. Dat was ook een populaire bestemming.
0 0
R
Ron
10 januari 2019 om 16:11
Ik heb in elk geval nu ook geboekt van 6 juli tm 20 juli. Ik ben heel benieuwd. Ja klopt enigszins, het is een grote camping, maar het Estivant terrein voelt als een kleine camping, ligt vlakbij het sanitairgebouw en door de bomen heen zie je de zee! Vanaf die plek merk je helemaal niets van het massale. Overigens zag ik dat iig de weken van 20 en 27 juli al helemaal uitverkocht zijn - het loopt dus toch best vlot, vooral omdat Cambrils deze zomer niet meer aangeboden wordt. Dat was ook een populaire bestemming.
0 0
D
Daniella
11 januari 2019 om 13:19
Ik heb in elk geval nu ook geboekt van 6 juli tm 20 juli. Ik ben heel benieuwd. Leuk Ron, dan gaan we elkaar nog tegenkomen. Hoe oud zijn je kinderen?
0 0
J
Judit
25 januari 2019 om 20:54
Yes, geboekt! Dit jaar gaan we weer naar Porec. En nu zelfs 2 weken. Vorig jaar gingen mijn meiden en ik 1 week, waarvan we 3 dagen ziek waren. Toen ik net weer mijn draai gevonden had, moesten we helaas weer terug. Dus nu gaat Porec in de herkansing. Het leuke is dat we min of meer al bekend met het Estivant terrein, de winkeltjes, restaurantjes en zwembaden. Het is echt een prachtige camping. Tip: neem als het lukt een ventilator of schaduwdoek mee, want het kan er erg warm worden! Tip2: als je pint (er zijn pinautomaten op het terrein) - neem dan een groot bedrag in eens op, want voor elke transactie worden kosten gerekend (wel 10 euro per keer werd me door de vorige locatiemanager verteld) Wie gaan er nog meer deze periode naar Porec? Groetjes Daniella, Jayda (12) en Senya (9) We vertrekken met de bus vanaf Eindhoven Wij gaan ook van 5juli t/m 21 Juli vanuit Eindhoven Gr. Judit Liv 15 en Finn 14
0 0
M
Maureen
29 januari 2019 om 16:56
Dag allemaal, IK ga dit jaar voor het eerst met Estivant, ik ga met mijn zonen van 11 en 14 van 5 tm 21 juli Kroatië ontdekken. We hebben er enorme zin in.Leuk dat er al zoveel leeftijdsgenootjes van de kinderen meegaan.
0 0
D
Daniella
31 januari 2019 om 16:42
Yes, geboekt! Dit jaar gaan we weer naar Porec. En nu zelfs 2 weken. Vorig jaar gingen mijn meiden en ik 1 week, waarvan we 3 dagen ziek waren. Toen ik net weer mijn draai gevonden had, moesten we helaas weer terug. Dus nu gaat Porec in de herkansing. Het leuke is dat we min of meer al bekend met het Estivant terrein, de winkeltjes, restaurantjes en zwembaden. Het is echt een prachtige camping. Tip: neem als het lukt een ventilator of schaduwdoek mee, want het kan er erg warm worden! Tip2: als je pint (er zijn pinautomaten op het terrein) - neem dan een groot bedrag in eens op, want voor elke transactie worden kosten gerekend (wel 10 euro per keer werd me door de vorige locatiemanager verteld) Wie gaan er nog meer deze periode naar Porec? Groetjes Daniella, Jayda (12) en Senya (9) We vertrekken met de bus vanaf Eindhoven Wij gaan ook van 5juli t/m 21 Juli vanuit Eindhoven Gr. Judit Liv 15 en Finn 14 Wat leuk Judith, dan gaan we elkaar vast onderweg al leren kennen, gezellig!
0 0
D
Daniella
31 januari 2019 om 16:45
Dag allemaal, IK ga dit jaar voor het eerst met Estivant, ik ga met mijn zonen van 11 en 14 van 5 tm 21 juli Kroatië ontdekken. We hebben er enorme zin in.Leuk dat er al zoveel leeftijdsgenootjes van de kinderen meegaan. Hoi, je gaat het vast ontzettend leuk vinden. Dit is mijn 4e vakantie met Estivant en heb telkens een heerlijke vakantie gehad. Gaan jullie ook met de bus? Wij vertrekken vanaf Eindhoven groetjes Daniella
0 0
C
Chris
14 februari 2019 om 14:56
Hoi Daniëlla, Wij gaan voor het eerst mee met Estivant en zullen jullie dan de 2e week daar zien! Bedankt voor je tips, altijd handig. We hebben er al zin in!! Groetjes Chris en Tess (dan 15)
0 0
R
Ron
18 februari 2019 om 11:23
Leuk Ron, dan gaan we elkaar nog tegenkomen. Hoe oud zijn je kinderen? Mijn kinderen zijn dan 12 en bijna 14.
0 0
R
Ron
18 februari 2019 om 11:38
Yes, geboekt! Dit jaar gaan we weer naar Porec. En nu zelfs 2 weken. Vorig jaar gingen mijn meiden en ik 1 week, waarvan we 3 dagen ziek waren. Toen ik net weer mijn draai gevonden had, moesten we helaas weer terug. Dus nu gaat Porec in de herkansing. Het leuke is dat we min of meer al bekend met het Estivant terrein, de winkeltjes, restaurantjes en zwembaden. Het is echt een prachtige camping. Tip: neem als het lukt een ventilator of schaduwdoek mee, want het kan er erg warm worden! Tip2: als je pint (er zijn pinautomaten op het terrein) - neem dan een groot bedrag in eens op, want voor elke transactie worden kosten gerekend (wel 10 euro per keer werd me door de vorige locatiemanager verteld) Wie gaan er nog meer deze periode naar Porec? Groetjes Daniella, Jayda (12) en Senya (9) We vertrekken met de bus vanaf Eindhoven Wij gaan ook van 5juli t/m 21 Juli vanuit Eindhoven Gr. Judit Liv 15 en Finn 14 Wij gaan deze periode ook. Wij rijden zelf. Groetjes Ron, Myrthe (14) en Lotte (12).
0 0
I
Imke
04 mei 2019 om 16:54
Yes, geboekt! Dit jaar gaan we weer naar Porec. En nu zelfs 2 weken. Vorig jaar gingen mijn meiden en ik 1 week, waarvan we 3 dagen ziek waren. Toen ik net weer mijn draai gevonden had, moesten we helaas weer terug. Dus nu gaat Porec in de herkansing. Het leuke is dat we min of meer al bekend met het Estivant terrein, de winkeltjes, restaurantjes en zwembaden. Het is echt een prachtige camping. Tip: neem als het lukt een ventilator of schaduwdoek mee, want het kan er erg warm worden! Tip2: als je pint (er zijn pinautomaten op het terrein) - neem dan een groot bedrag in eens op, want voor elke transactie worden kosten gerekend (wel 10 euro per keer werd me door de vorige locatiemanager verteld) Wie gaan er nog meer deze periode naar Porec? Groetjes Daniella, Jayda (12) en Senya (9) We vertrekken met de bus vanaf Eindhoven Thanks fot the tips!!!
0 0
I
Imke
04 mei 2019 om 17:06
Hoihoi, wij vertrekken ook 5 juli voor twee weken. Neem mijn twee mannen mee, Jip (8) en Max (16). m.n voor de oudste deze camping geboekt.. Ervaring met de bus en bevalt erg goed! verstand op nul, wat lekkers om te knabbelen en een kaartspel kom je heel wat uurtjes door. Ben benieuwd naar de standplaats daar deze is gaat verhuizen, erg jammer want vanwege Zoover toch voor deze locatie gekozen (uitzicht op zee). Laten ons verrassen. Tot dan!! groetjes Imke
0 0
D
Daniella
28 mei 2019 om 13:18
Hoihoi, wij vertrekken ook 5 juli voor twee weken. Neem mijn twee mannen mee, Jip (8) en Max (16). m.n voor de oudste deze camping geboekt.. Ervaring met de bus en bevalt erg goed! verstand op nul, wat lekkers om te knabbelen en een kaartspel kom je heel wat uurtjes door. Ben benieuwd naar de standplaats daar deze is gaat verhuizen, erg jammer want vanwege Zoover toch voor deze locatie gekozen (uitzicht op zee). Laten ons verrassen. Tot dan!! groetjes Imke hoi Imke, zo denk ik er ook over. Dekentje mee, wat versnaperingen en niet onbelangrijk: een paar powerbanks haha. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe locatie. Afgelopen jaar zaten we heerlijk met mooi uitzicht op zee (tussen de bomen door) - we hadden een plekje in de schaduw en zaten redelijk dichtbij het sanitair gebouw. Maar zoals je al zegt... we laten ons verrassen. Echt superveel zin in! groetjes Daniella
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd