V
Veronique
18 januari 2023 om 16:22
Denemarken Eenoudervakantie Deense westkust Zaterdag 12 augustus 2023
Mijn dochter Michelle van 9 en ik (Veronique) gaan dit jaar in deze week naar Denemarken en we hebben er weer zin in (5e keer alweer). Zojuist een hotelkamer geboekt in Wittorf aangezien we in 2 dagen gaan rijden. Zo kunnen we mooi nog even boodschappen doen in Duitsland voordat we Denemarken in rijden.
13 reacties
M
Mira
23 januari 2023 om 20:38
Wat leuk veronique! Ik ben aan het twijfelen om ook te gaan met mijn twee dochters; Raisa en Zoey, 10 jaar (27-12-2012).
3 0
R
Rozemarijn
25 januari 2023 om 11:57
Leuk!! Ik ben ook nog aan het twijfelen. Ik heb een zoon van 10 jaar en een zoontje van dan bijna 1,5 jaar. Vind het wat spannend merk ik. Het zou de eerste keer zijn voor mij zo ver weg met twee kinderen "alleen".
4 1
M
Mira
29 januari 2023 om 06:08
Ja snap ik, al helemaal met zo j kleintje! Ik ga ook voor het eerst alleen met m’n dochters naar het buitenland! Ik vind het ook best spannend. Wel heel leuk dat er zo n meeting point is, want als er leeftijdgenootjes zijn weer ik zeker dat m’n dochters lekker kunnen spelen!
4 0
E
Elize
07 februari 2023 om 23:03
Hoi, wij hebben ook gereserveerd voor een weekje naar Denemarken. Mijn dochter van dan 10 en zoon van op dat moment bijna 9 hebben er in ieder geval heel veel zin in! Tot dan!!
3 0
R
Rozemarijn
14 februari 2023 om 22:35
Hoi, Na lang twijfelen toch zojuist gereserveerd voor een week Denemarken. Best spannend maar vooral veel zin in!
2 0
E
Eric
22 februari 2023 om 20:20
Dag Allemaal, Sophie (10) Olivier (9) en Eric (48) komen ook graag een weekje vakantie vieren in Denemarken! Wij willen ook graag een bezoek brengen aan LEGOLAND. Zijn er meer liefhebbers? En zo ja, is het dan de bedoeling om het tijdens de Estivant week te doen of de vrijdag ervoor?
4 2
D
David
09 maart 2023 om 14:55
Hoi Allemaal, ik twijfel nog. Is de eerste keer met de kinderen naar het buitenland en de afstand staat me een beetje tegen. @veronique is een tussenstop aan te raden, en waarom die je boodschappen in Duitsland, is Denemarken zo prijzig? Als ik kom gaan dochter Nim (9 jaar), zoon Fos (5 jaar) en ik (David van 45) mee. Kanttekening: mijn dochter is eerder een zoon en mijn zoon is eerder een dochter. :) En als we komen @Eric, dan is Legoland een must!!!
1 3
C
Corine
07 april 2023 om 19:58
Hoi Veronique en de rest die ook naar Denemarken gaan op 12 augustus, ik heb zojuist ook gereserveerd voor deze week. Ik kom samen met mijn 3 zoons: Tijn (9), Cas (7) en Han (5). We hebben er allemaal super veel zin in en natuurlijk willen de jongens dolgraag naar Legoland en waarschijnlijk ook het Vikingcentrum. Heel leuk als we met een clubje andere mensen mee kunnen. Het gaat onze eerste keer worden met alleen mama mee dus wel heel erg spannend!
3 0
E
Elize
19 april 2023 om 11:01
Dat gaat vast goed komen, het vikingcentrum staat hier ook op de planning. We zien je daar!
2 0
E
Eric
19 april 2023 om 12:16
Dag allemaal, Mooi om te zien dat iedereen er zoveel zin in heeft. Zelf ga ik voor de tweede keer zo'n eind rijden met de kids. Vorig jaar zijn we naar Zuid-Frankrijk gereden en het is niet tegen gevallen. Als tip wil ik meegeven dat het sowieso verstandig is om na iedere twee uur rijden een kwartiertje te stoppen, maar wat de kinderen geweldig vonden; een soort grabbelton met kleine cadeautjes voor in pauze. (action, ben er eigenlijk geen fan van maar om in de auto mee te spelen/gebruiken, zeer geschikt.) Wij vertrekken donderdagochtend 10 augustus, overnachten in de buurt van Legoland, vrijdagochtend richting het pretpark, nog een overnachting aldaar en rijden dan zaterdag de laatste anderhalf uur richting de camping. Naast Legoland is er ook nog Legohuis, daar gaan we dan eventueel tijdens de campingweek nog heen.
2 0
M
Marly
23 april 2023 om 14:35
Ook zojuist gereserveerd voor deze week voor mijn dochter Benthe van dan 11 en zoon Mick van bijna 9 en mijzelf 38. Eerste keer alleen zover rijden met zn drieen. Idd Legoland op de planning. Wilde de heenreis in ieder geval in 2 keer rijden. Maar we hebben er zin in!!
2 0
L
Lindsay
08 mei 2023 om 16:50
Jeeee!! Lang getwijfeld maar toch net geboekt samen met mijn zoontje Josh van 6.. wil wel in 2 keer rijden dus als iemand nog goede tips heeft voor hotels of welke plek het beste kan boeken?? Ik hoor het graag en tsja legoland natuurlijk gaan we dat ook doen
2 0
W
Wieneke
11 mei 2023 om 12:08
Hoi, ook wij (Silvijn, 11 jaar en Indy, 10 jaar en ik, 43 jaar) hebben geboekt. We kijken ernaar uit! Ik lees hier dat een aantal van jullie de vrijdag voorafgaand naar Legoland gaan, goed idee, dat gaan we ook overwegen. Is Legoland en legohuis te groots om in 1 dag te bezoeken? Tot gauw. Groeten, Wieneke.
3 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd