A
Anne
01 oktober 2020 om 16:30
Tips & Ervaringen
Hoi allemaal! Wie heeft er een goede ervaring met één ouder vakanties met 2 jonge kinderen? Mijn zoon is volgende zomer bijna 5 en mijn dochter bijna 3. Het liefst zou ik ergens in juni een weekje met ze weg gaan! Dankjewel alvast, Anne
4 reacties
I
Iris
05 november 2020 om 15:12
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook ik wil aanstaand jaar met mijn dochter een één ouder vakantie boeken. Maar ik weet niet welke camping in NL het meest geschikt is voor een meisje van 5. Dus ik lees even mee. Groetjes
0 0
S
Susanne
06 januari 2021 om 19:24
Hoi, wij zijn vorig jaar met z'n drieën naar camping de lijstert geweest. Mijn oudste was 5 en m'n jongste net 2. De kinderen waren een van de jongste ( we hadden geen Benjamin geboekt) maar het is echt een top vakantie geweest. Voor mijn dochter van 5 waren er genoeg vriendjes en vriendinnetjes voor mijn dochter van 2 was dat nog niet echt van toepassing maar ze was niet de enige van 2. Het animatie programma was niet gepast voor een meisje van 2 maar het team deed er alles aan om het ook de allerkleinste het naar hun zin te maken. We hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad. Beide meisjes vragen sinds dat we terug zijn wanneer we weer terug gaan. Daarom heb ik zojuist ook weer dezelfde vakantie geboekt als vorig jaar. Wat ik als groot voordeel heb ervaren aan camping de lijstert is dat het een grote camping is met alle gemakken voorzien. Voor goed en slecht weer. Het enige nadeel is dat het toilet gebouw wel een stukje lopen is en ik raad dat ook zeker aan om een plas emmer mee te nemen. Zeker met kleine kinderen.
1 0
Y
Yvonne
16 februari 2021 om 22:00
Als je nog twijfelt kan ik alleen maar zeggen: ga het doen! Met estivant op vakantie gaan is echt super! Mijn kinderen zijn inmiddels 5, 7 en 9, maar ik ga al met estivant op vakantie sinds de jongste nog geen één jaar oud was. Ik ben nooit teleurgesteld. Flexibel, meedenkend, er kan heel veel en niks moet. Ook zorgt estivant er voor dat je als ouder óók vakantie hebt en momentjes hebt dat je iets voor jezelf kan doen. En als je dan niet zou willen, dan kan dat ook. Bij de benjamin vakantie zijn alle kinderen jonger én heeft het team kennis van de jonge leeftijd. Dat vond ik echt wel voordelen (uit ervaring, toen de jongste nog 3 was en de oudste 7 zat je er precies tussenin, dat was lastiger). Dus mijn tip, ga het ervaren!! Waarschijnlijk een super vakantie voor jou en je kinderen!!
1 1
M
Maaike
27 februari 2021 om 11:44
DOEN! Kijk bij de informatie en prijzen even naar de groepssamenstelling door op het groene / oranje icoontje van poppetjes te klikken. Daar zie je welke leeftijden er al geboekt hebben. Elke leeftijd van kinderen is goed vanaf de lagere school. Je ziet ze bijna niet bij de tent dus er is ook genoeg ruimte voor jezelf om bij te komen en op te laden. Ik ga dit jaar al weer voor de zevende keer.... heerlijk.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd