Meetingpoint België Eenoudervakantie La Roche-en-Ardenne Heeft iemand nog tips voor La Roche? - La Roche
D
Desiree
02 februari 2019 om 14:52
België Eenoudervakantie La Roche-en-Ardenne
Wij zijn al vaker met Estivant op vakantie geweest maar nooit die kant uit. Ligt er iets in de buurt wat je ook kunt lopen vanuit de camping? Ben er zonder auto dan vandaar. Is er een super markt op de camping? We hebben er zin in.
9 reacties
M
Marjan
04 februari 2019 om 19:39
Hoi, een paar jaar geleden ben ik daar geweest, en je moest (toen) zelf wc papier meenemen. en de nachten kunnen er behoorlijk koud zijn. op de camping zit geen winkel, maar in het dorp wel, alleen is dat met zware tassen wel een hele wandeling. ze hebben daar ook een boodschappen service, dan kun je met het busje van het team mee rijden. Wanneer ga je. ik heb net ook geboekt voor 3 augustus veel plezier alvast, maar dat gaat daar wel lukken. groetjes Marjan
0 0
D
Desiree
04 februari 2019 om 20:39
Hoi, een paar jaar geleden ben ik daar geweest, en je moest (toen) zelf wc papier meenemen. en de nachten kunnen er behoorlijk koud zijn. op de camping zit geen winkel, maar in het dorp wel, alleen is dat met zware tassen wel een hele wandeling. ze hebben daar ook een boodschappen service, dan kun je met het busje van het team mee rijden. Wanneer ga je. ik heb net ook geboekt voor 3 augustus veel plezier alvast, maar dat gaat daar wel lukken. groetjes Marjan Hallo Marjan, Wij gaan 3 augustus met een dochter van 15 die de 4 de haar 16 de verjaardag daar viert. Dus gelijk een feestje. Tot dan.
0 0
C
Claudia
19 februari 2019 om 14:06
Wij zijn al vaker met Estivant op vakantie geweest maar nooit die kant uit. Ligt er iets in de buurt wat je ook kunt lopen vanuit de camping? Ben er zonder auto dan vandaar. Is er een super markt op de camping? We hebben er zin in. Hoi Desiree en Marjan, Mijn dochter (8) en ik gaan ook op 3 augustus voor een week. Wel vaker met Estivant geweest, maar niet op deze bestemming. Hoe oud zijn jullie kinderen en hoe lang blijven jullie? En als iemand boodschappen doet, kan er vast iets bootje meegenomen worden Desiree ???? We hebben er zin in! Groeten Claudia en Saar
0 0
D
Desiree
19 februari 2019 om 17:07
Hoi Desiree en Marjan, Mijn dochter (8) en ik gaan ook op 3 augustus voor een week. Wel vaker met Estivant geweest, maar niet op deze bestemming. Hoe oud zijn jullie kinderen en hoe lang blijven jullie? En als iemand boodschappen doet, kan er vast iets bootje meegenomen worden Desiree ???? We hebben er zin in! Groeten Claudia en Saar We komen met de trein na La Roche dus fijn als we met iemand wat boodschappen kunnen halen. Maar dat is altijd al goed gekomen in de groep van de af gelopen keren. Zal hier ook vast wel mensen zijn waar ik mee mag liften. Waar komen jullie vandaan? Geniet van de voor pret. Groetjes Desiree en Danique. Die is vijftien voor een1 dag. 4 augustus word ze 16 dus feest daar.
0 0
D
Desiree
01 maart 2019 om 19:06
We gaan er in de mei vakantie ook alvast kijken. Kijken hoe het is om met zoveel mensen in een groep te zijn. Dat hebben we nog niet mee gemaakt. Wel is leuk dat er weer veel leeftijdgenoten voor mijn dochter er zijn. Want we wilde eerst nog terug naar Rheezerveen.
0 0
D
Dennis
06 maart 2019 om 22:44
Hoi hoi, Super leuk daar, ik ga terug na vorig jaar Mn Estivant-doop te hebben gehad. Ik ben er met Mn zoon van 12 en dochter van 10 van 27 juli tot 3 aug. Als je wat wilt weten, vraag maar raak! Gr dennis
0 0
S
Sandy
24 april 2019 om 19:20
Hoi hoi, Super leuk daar, ik ga terug na vorig jaar Mn Estivant-doop te hebben gehad. Ik ben er met Mn zoon van 12 en dochter van 10 van 27 juli tot 3 aug. Als je wat wilt weten, vraag maar raak! Gr dennis Hoi Dennis, Kun je er ook wat leuks doen met regenachtig en koud weer? Ik begrijp dat er geen winkel aanwezig is, maar zijn er wel andere faciliteiten? En kon je nu savonds ergens warm samen zitten? gr. Sandy PS: ik vertrek overmorgen....
0 0
D
Desiree
25 april 2019 om 18:53
Hoi hoi, Super leuk daar, ik ga terug na vorig jaar Mn Estivant-doop te hebben gehad. Ik ben er met Mn zoon van 12 en dochter van 10 van 27 juli tot 3 aug. Als je wat wilt weten, vraag maar raak! Gr dennis Is er een camping winkel daar? En hoe is het restaurant op de camping? Nog tips om ergens te eten
0 0
D
Dennis
25 april 2019 om 23:01
Is er een camping winkel daar? En hoe is het restaurant op de camping? Nog tips om ergens te eten Hoi hoi, Er is op de camping direct ernaast een campingwinkeltje, maar daar ben ik niet geweest vorig jaar. In t dorp zit een spar supermarkt, net niet op loopafstand maar je hebt zo contact waardoor je kan meerijden met iemand naar de supermarkt. Op de camping zelf is er geen restaurantje maar als je naar beneden loopt langs t water kom je zat restaurants tegen. Ik heb gegeten bij t restaurant beneden aan de brug, prima hamburgers! En vergeet geen wc papier????! Saar de locatiemanager zal er verder voor zorgen dat je een super week hebt! Gr Dennis
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd