Meetingpoint België Eenoudervakantie La Roche WIe gaan er naar de Ardennen in de meivaakntie - La Roche
D
Debby
20 februari om 14:23
België Eenoudervakantie La Roche
Ik ga samen met 1 van mijn zoons 5 dagen naar de Ardennen. Hij is elf jaar. Voor de eerste keer Estivant. Ben benieuwd wie er nog meer komen.
8 reacties
R
Raymond
20 februari om 19:15
Hoi, hier nog één maar dan met een dochter.. Leuk !
0 0
D
Debby
20 februari om 22:56
Gezellig, hoe oud is je dochter?
0 0
S
Sandy
22 februari om 10:41
ik ben nog steeds aan het wikken en wegen......Als ik ga dan met een zoon van 15 en dochter van net 11.... Zij wil wel heel graag maar de twee boys krijg ik geen hoogte haha... Zelf ben ik een zonaanbidder dus vandaar dat ik twijfel.... maar het lijkt me wel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen :-)
0 0
S
Sandy
22 februari om 10:42
ik ben nog steeds aan het wikken en wegen......Als ik ga dan met een zoon van 15 en dochter van net 11.... Zij wil wel heel graag maar de twee boys krijg ik geen hoogte haha... Zelf ben ik een zonaanbidder dus vandaar dat ik twijfel.... maar het lijkt me wel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen :-) Jullie gaan trouwens 27 april of....?
0 0
D
Debby
22 februari om 11:24
Jullie gaan trouwens 27 april of....? Ik ga van 20 april t/m 24 april met zoon van 11, hij weet van niks haha.. Suprise
0 0
D
Desiree
23 februari om 16:20
Wij hebben net omgeboekt van Rheezerveen naar La Roche omdat mijn dochter hier meer leeftijdsgenoten heeft als in Rheezerveen. We gaan 1 mei even geen stress voor haar examen en even gewoon genieten van het harde leren de week ervoor. Het is voor ons ook een voor proefje op de zomer vakantie in La Roche. We zijn benieuwd.
0 0
R
Raymond
24 februari om 10:18
Heb overigens geboekt !
0 0
D
Desiree
01 maart om 19:01
ik ben nog steeds aan het wikken en wegen......Als ik ga dan met een zoon van 15 en dochter van net 11.... Zij wil wel heel graag maar de twee boys krijg ik geen hoogte haha... Zelf ben ik een zonaanbidder dus vandaar dat ik twijfel.... maar het lijkt me wel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen :-) In de mei vakantie kan het nog wel eens erg koud zijn. En jammer genoeg kun je hier het weer ook niet voorspellen wij hebben vorig jaar eind april een koude en regenachtige dagen gehad en dat voor het eerst in een tent. Maar we zijn er nu op voor bereid en weten wat we mee moeten nemen als het weer zo is wat we niet hopen. Maar zoals wij vorig jaar een super leuke groep hadden maakte het ons niet zo uit hoe het weer was we kwamen de dagen goed door met elkaar. Maar voor deze mei vakantie hopen we op een paar zonnige dagen en minder kou in de nachten. Succes met de keuze.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd