S
Sharon
22 april 2019 om 23:18
België Eenoudervakantie La Roche-en-Ardenne
Hey allemaal????. Ik ga voor het eerst in hele lange tijd weer camperen en nu zie ik dat het gaat regenen, een beetje dan hè. Wie is er wel eens in la roche geweest toen het wat regende, nog dingen waar ik rekening mee moet houden, naast regenkaarte
9 reacties
S
Sharon
22 april 2019 om 23:19
Hey allemaal :D. Ik ga voor het eerst in hele lange tijd weer camperen en nu zie ik dat het gaat regenen, een beetje dan hè. Wie is er wel eens in la roche geweest toen het wat regende, nog dingen waar ik rekening mee moet houden, naast regenkaarten en extra kleding? Wie heeft er daarnaast zin om mee op te rijden, ik zag niet niets gepost staan, als ik die gemist heb, sorry! En oh ja is er WiFi ivm met wel niet iPad mee etc... Voor diegene die antwoord, vast bedankt voor je tijd (thumb) Groetjes Sharon
0 0
S
Sonja
23 april 2019 om 00:59
Hé Sharon, Zelf ben ik nog niet in La Roche geweest, maar op een camping met regen zeker wel vaker. Ik zou zeggen waterdichte jas en schoenen of je slippers aan, spelletjes mee voor de kids en een extra lekker drankje voor de buien die lang blijven hangen ???? Als je met meerdere in de tent slaapt valt het met de kou best wel mee, vind ik zelf. Voor de avonden is een kacheltje wel een goed plan, die heb ik een paar jaar geleden bij dit weertype in het Sauerland aangeschaft... Maar goed, de Ardennen staat dan ook bekend om leuk te kunnen survivallen, dus dat komt goed. Plus, weer of geen weer, we maken er allen een paar gezellige dagen van! Voor je het weet slaap je weer in je eigen warme bedje... Tot zaterdag allen, wij hebben we er al veel zin in ????????????
0 0
S
Sandy
24 april 2019 om 18:22
hahah ik zat met hetzelfde.... Wat te doen met regenachtig weer...... Spelletjes en drankjes zijn ingepakt en helaas ook de regenlaarzen.... Maar vroeg me idd af wat kun je verder doen. Ik had een electrische deken maar die doet het sinds nu niet meer..... heb wel een klein kacheltje die het hopelijk blijft doen hahaha. Maar was daar ook niet een soort hut of huis of iets dergelijks waar je gezamelijk van Estivant kon gaan zitten?
0 0
S
Sandy
24 april 2019 om 19:16
Ow ja ik rij zelf... en auto zit nokkie vol pfffff. Sorry. Waar kom jij vandaan?
0 0
R
Raymond
24 april 2019 om 21:29
Hah.. inderdaad. Dacht ook eens laten we camperen. :D pff. Komt met bakken de hemel uit inmiddels. Ik denk stevige borrel en schapenvacht meenemen iig. Ik kan er niet uit opmaken of er een horeca gelegenheid is. Hoop van wel. Ken nog iemand van de organisatie dus zal proberen wat info los te peuteren. Groet en fijne avond ! .. en tot de ardennen
0 0
R
Raymond
24 april 2019 om 22:28
https://www.florealgroup.be/page/la-roche-en-ardenne-2.html
0 0
D
Desiree
25 april 2019 om 18:16
Wanneer gaan jullie? 27 of 1 mei? Je kunt ook met veel regen wat wij vorig jaar hadden in Rheezerveen veel plezier beleven met elkaar(als je een gezellige groep mensen hebt) Je hebt 2 mooie grotten van horen zeggen in de buurt liggen dan merk je minder van het weer. Er is een blokhut waar je ook warm en droog kunt zitten met elkaar. Vaak zijn er spellen aanwezig. wat erg leuk is voor de kids weerwolfje het spel zeker als iemand het goed kan vertellen zijn ze lange tijd zoet met elkaar. Wij zelf gaan 1 mei zo als het er nu uit ziet een mooie aantal dagen. Veel plezier voor de mensen die nu zaterdag gaan en sterkte met het weer. Een kachel kun je ook bij het team huren.
0 0
C
Christel
26 april 2019 om 22:08
Hah.. inderdaad. Dacht ook eens laten we camperen. :D pff. Komt met bakken de hemel uit inmiddels. Ik denk stevige borrel en schapenvacht meenemen iig. Ik kan er niet uit opmaken of er een horeca gelegenheid is. Hoop van wel. Ken nog iemand van de organisatie dus zal proberen wat info los te peuteren. Groet en fijne avond ! .. en tot de ardennen Schapenvacht en borrel; daarmee komt het vast goed! :D Zag dat de vooruitzichten voor volgende week best oké zijn inmiddels! Er s dus hoop op een zonnetje!
0 0
D
Desiree
28 april 2019 om 12:31
Schapenvacht en borrel; daarmee komt het vast goed! :D Zag dat de vooruitzichten voor volgende week best oké zijn inmiddels! Er s dus hoop op een zonnetje! Het weer valt volgens mij best mee we kijken er iedere dag wel even na. Vorig jaar hebben we in Rheezeveen gezeten met veel regen en koud weer maar ondanks alles een top vakantie gehad met de groep. Komt nu ook vast goed :)
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd