Meetingpoint Frankrijk Eenoudervakantie Lacanau Océan Week 33 vertrek 12 aug 22 met bus naar Lacanau
I
Ilse
19 januari 2022 om 15:44
Frankrijk Eenoudervakantie Lacanau Océan
Hoi allemaal, Mijn dochter (16) en ik (46) gaan as zomer met de bus - groepsvervoer van Estivant een week naar Lacanau Ocean. Wij hebben er zin in. Wie gaan er die week ook met de bus daar naar toe? Groetjes Ilse,
15 reacties
M
Marcha
19 januari 2022 om 19:52
Ha Ilse, wij gaan twee weken, de tweede week zien wij elkaar.! Wij gaan met de auto. Marcha, Bjorn en Steijn (beide 15 jaar).
0 0
I
Ilse
23 januari 2022 om 07:52
Hoi Marcha, leuk dat je reageert! En leuk dat jullie er al zijn dan!
1 0
S
Suzan
23 januari 2022 om 08:33
Hi Marcha en Ilse, Mijn drie kinderen Gijs (16), Sara (dan 14) en Mila (11) en ik zijn er ook die week. Wij komen met de auto. We kijken er enorm naar uit! Gezellig om zo vast een beetje kennis te maken. Tot dan! Groetjes, Suzan
1 0
E
Erica
24 januari 2022 om 12:44
Hoi allen, wat gezellig zeg! Ik heb net geboekt, de laatste plek/tent. Wij gaan ook met de auto , aankomst 13 augustus, dochters, die zijn dan 14 en 15 :-) Even een overzichtje als jullie het goed vinden ;-) Marcha, Bjorn en Steijn (beide 15 jaar). Suzan Gijs (16), Sara (dan 14) en Mila (11) Ilse dochter 16 Erica Jua 15 en Luna Mai 14 Mijn meiden hebben heel veel zin in gezellige contacten dus dat gaat helemaal goed komen Wij komen uit Heiloo, bij Alkmaar en jullie?
0 0
N
Nienke
24 januari 2022 om 17:11
Hoi allemaal! Wij hebben er ook zin in, mijn zoon van 16 en dochter van 10 en ik. Wij wonen in een dorpje onder de rook van Eindhoven. We komen met de auto.. Ik zie trouwens dat onze week inmiddels ook helemaal volgeboekt is. Dat gaat snel…
0 1
I
Ilse
24 januari 2022 om 17:37
Mijn dochter heet trouwens Floor! Wat leuk dat we met zovelen zijn van redelijk dezelfde leeftijd (althans de kinderen dan). Ik woon met mijn dochter in Halsteren, Noord Brabant (tegen de Thoolse brug / Zeeland aan).
0 0
I
Ilse
24 januari 2022 om 17:41
Voor degene die met eigen vervoer gaan…rijden jullie in een dag daar naar toe? Ik durfde het eigenlijk niet zo goed aan in mijn eentje (met dochter dan).
0 1
N
Nienke
24 januari 2022 om 17:59
Ik rijd normaal in een keer, ik vertrek dan nachts. Dan liggen de kinderen een groot gedeelte te slapen. Maar je moet wel van s nachts rijden houden, ik vind dat fijn. Altijd rustig op de weg. Dit jaar ga ik mss 1 of 2 dagen eerder. Mijn dochter is met haar vader dan daar in de buurt op vakantie zodat ik haar mss daar ergens kan oppikken. Beetje afhankelijk van hoe mijn zoon zijn vakantie plant met werk en vrienden…
0 0
N
Nienke
24 januari 2022 om 18:01
Ik ga al een jaar of 13 alleen met eerst 1 kind en later 2 alleen naar het verre zuiden. Nog nooit een probleem gehad. Daarnaast heb ik ANWB lidmaatschap voor het buitenland. Als ik op vakantie ga maak ik me niet meer druk.
0 0
E
Erica
24 januari 2022 om 18:22
Ik ga het denk ik in 2 delen doen, onderweg ergens slapen. Ik rij liever overdag, vind het wel een eind. Maar veel zin in
0 0
I
Ilse
24 januari 2022 om 18:51
Wat een stoere vrouwen zijn jullie zeg…pfff…zag er zo tegenop dat ik maar voor de bus gekozen heb…maar als jullie het kunnen…jullie brengen me in twijfel!
0 1
M
Marscha
26 januari 2022 om 13:29
wat leuk allemaal. Ik (Marscha) kom ook in de week van 13-20 aug samen met Isa (14) en Moos (9). Ik rijd overdag dus we vertrekken de 12e en overnachten dan ongeveer 400 km voor de eindbestemming. Nu al zin in. En mijn kinderen ook. Heel benieuwd. Eerste keer Estivant.
1 0
M
Marcha
26 januari 2022 om 21:30
Hey, een naamgenootje (scheelt een lettertje) ;-) Ook ons reisplan is hetzelfde. Wij rijden ook in twee keer. Voor ons al de 9de keer met Estivant. Komt helemaal goed!
0 0
S
Suzan
29 januari 2022 om 09:05
Hi, wat een gezelligheid allemaal! Leuk dat iedereen zo enthousiast is! Ik rij met de kids vanuit Amstelveen en heb al een overnachting geboekt 200 km voor Lacanau. Dan komen we lekker op tijd aan op de camping en ben ik niet zo gaar van een hele dag rijden. En leuk zoveel leeftijdgenootjes!
0 0
M
Marscha
12 maart 2022 om 14:11
Helaas, ik moest mijn vakantieweek verzetten naar een weekje later. Dus ik ga jullie niet zien. Maar wel naar Lacanau!
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd