E
Ellen
24 februari om 13:51
Slovenië Eenoudervakantie Bled
Hallo allemaal! Ik heb zojuist geboekt voor 2 weken Bled. We zijn met z'n 3-en; Lars (13), Niels (16) en ikzelf. We hebben er zin in. Wie gaat er nog meer in die weken? :)
3 reacties
E
Ellen
25 februari om 10:54
Met die 2 weken bedoel ik 6-7 tm 20-7...
0 0
E
Eline
26 maart om 13:50
Gezellig, ik (Eline ) ben er de 1e week ook samen met mijn zus (Jeanet) en onze zoons Ilhan en Devrim (allebei 16). Wij gaan daarna nog een weekje naar Pore? toe. Hoe gaan jullie er naar toe? Wij gaan met de bus en stappen in Eindhoven op. We kunnen gelukkig al een beetje beginnen met aftellen. Ik heb er zin in.
0 0
E
Ellen
15 mei om 06:19
Gezellig, ik (Eline ) ben er de 1e week ook samen met mijn zus (Jeanet) en onze zoons Ilhan en Devrim (allebei 16). Wij gaan daarna nog een weekje naar Pore? toe. Hoe gaan jullie er naar toe? Wij gaan met de bus en stappen in Eindhoven op. We kunnen gelukkig al een beetje beginnen met aftellen. Ik heb er zin in. Hallo Eline, Aftellen inderdaad. Dat begint de laatste dagen bij mij. Ik was nog niet zo bezig met vakantie door werk, de waan van de dag. Laatste dagen wel begonnen met allerlei voorbereidingen. Ik ga met de auto. Wel zo handig en de reis op zich vindt ik al een avontuur/vakantie. Wij zijn 2 weken in Bled. Ik ben heel benieuwd. We zijn nog nooit in Slovenië geweest. Helemaal nieuw voor ons en we hebben er zin in. Groetjes Ellen
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd