Meetingpoint Spanje Eenoudervakantie Cambrils Cambrils - 10 t/m 24 augustus 2019 - Cambrils
T
Tamara
23 januari om 20:58
Spanje Eenoudervakantie Cambrils
Hola, Mijn dochter (komende zomer 11 jaar) en ik hebben enorm veel zin om voor de derde keer met Estivant op vakantie te gaan. We zijn van 10 t/m 24 augustus op het strand van Cambrils te vinden. Wie nog meer? Groetjes, Tamara :)
23 reacties
J
Janine
01 februari om 07:00
Ola Tamara, Ook wij gaan naar Cambrils en zijn daar in de week van 3 tm 17 augustus. En wij zijn, Isabelle, van dan bijna 11, en Arthur van 9. Tot dan! Groeten, Janine
0 1
V
Vincent
04 februari om 13:37
Hi Ik ga ook en ben er van 10-24 aug met Jorrick van 9. Nog wel in dubio of ik ga vliegen of met de auto. Is wel een end weg..
0 0
T
Tamara
04 februari om 13:50
Ola Tamara, Ook wij gaan naar Cambrils en zijn daar in de week van 3 tm 17 augustus. En wij zijn, Isabelle, van dan bijna 11, en Arthur van 9. Tot dan! Groeten, Janine Leuk Janine, dat zijn alvast twee meiden in dezelfde leeftijd en ik zie dat Vincent ook een zoon van 9 meeneemt. Dat klinkt goed! (party)
0 0
T
Tamara
04 februari om 13:52
Hi Ik ga ook en ben er van 10-24 aug met Jorrick van 9. Nog wel in dubio of ik ga vliegen of met de auto. Is wel een end weg.. Hi Vincent, Ik heb zelf de vlucht geboekt, vanaf Eindhoven naar Reus. Al met al niet duur, voor € 450,- was ik klaar. Misschien zijn de tickets inmiddels iets duurden, maar de moeite waard om te bekijken. Fijne vluchttijden ook. Ik vlieg met RyanAir. Groetjes, Tamara
0 0
R
Reinier
04 februari om 16:13
Hola, Mijn dochter (komende zomer 11 jaar) en ik hebben enorm veel zin om voor de derde keer met Estivant op vakantie te gaan. We zijn van 10 t/m 24 augustus op het strand van Cambrils te vinden. Wie nog meer? Groetjes, Tamara :) Yanick, dan 9 jaar, en ikzelf zijn er van 17 t/m 24 augustus. We gaan wel met het vliegtuig, de busreis vind ik te lang. Groetjes, Reinier.
0 0
W
Wilma
06 februari om 16:30
Hola! Bas(dan 5)en ik vliegen op 10 augustus en blijven een week. Eerste keer Estivant. Best wel spannend, maar ook veel zin in. Groeten, Wilma en Bas
0 0
T
Tamara
06 februari om 17:05
Hola! Bas(dan 5)en ik vliegen op 10 augustus en blijven een week. Eerste keer Estivant. Best wel spannend, maar ook veel zin in. Groeten, Wilma en Bas Leuk Wilma, zal je vast goed bevallen! Er komt waarschijnlijk ook wel een Facebookgroep per week per locatie, dus wie weet 'zien' we elkaar daar vooraf. Anders veel plezier met de voorpret! :)
0 0
M
Monique
08 maart om 13:54
Hola, Mijn dochter (komende zomer 11 jaar) en ik hebben enorm veel zin om voor de derde keer met Estivant op vakantie te gaan. We zijn van 10 t/m 24 augustus op het strand van Cambrils te vinden. Wie nog meer? Groetjes, Tamara :) Hola, Ik heb zojuist voor het eerst geboekt en ga met mijn twee boys van 15 jaar (twins) van 16 augustus t/m 25 augustus met de bus naar Cambrils. Ben erg benieuwd, ik zie dat veel mensen vaker gaan en ik zie leuke reacties dus dat beloofd veel goeds. Érg veel zin in! Groetjes Monique
0 0
M
Margreet
06 april om 11:23
Hola, Mijn dochter (komende zomer 11 jaar) en ik hebben enorm veel zin om voor de derde keer met Estivant op vakantie te gaan. We zijn van 10 t/m 24 augustus op het strand van Cambrils te vinden. Wie nog meer? Groetjes, Tamara :) Ja ik ook met 14 en 6 jaar! Eerste keer Estivant, vorig jaar Marislife. We gaan met de bus, mannen mochten kiezen dus vandaar.
0 0
M
Margreet
06 april om 11:25
Hola, Ik heb zojuist voor het eerst geboekt en ga met mijn twee boys van 15 jaar (twins) van 16 augustus t/m 25 augustus met de bus naar Cambrils. Ben erg benieuwd, ik zie dat veel mensen vaker gaan en ik zie leuke reacties dus dat beloofd veel goeds. Érg veel zin in! Groetjes Monique Dan zit ik bij je in de bus :-)
0 0
M
Monique
11 april om 16:54
Hola, Mijn dochter (komende zomer 11 jaar) en ik hebben enorm veel zin om voor de derde keer met Estivant op vakantie te gaan. We zijn van 10 t/m 24 augustus op het strand van Cambrils te vinden. Wie nog meer? Groetjes, Tamara :) Hoi Tamara, Ik ben er samen met mijn dochter (11 jr) en zoon (12 jr) vanaf de 17e. Voor ons is het de eerste keer met Estivan. Ben erg benieuwd, we hebben er zin in.... groetjes Monique, Dylan en Phoebe
0 0
T
Tamara
11 april om 20:53
Hoi Tamara, Ik ben er samen met mijn dochter (11 jr) en zoon (12 jr) vanaf de 17e. Voor ons is het de eerste keer met Estivan. Ben erg benieuwd, we hebben er zin in.... groetjes Monique, Dylan en Phoebe Leuk, altijd fijn om te horen dat er leeftijdsgenootjes zijn. Het gaat je vast goed bevallen. Groetjes, Tamara
0 0
T
Tamara
24 april om 18:28
Ik ga de 17e ook een weekje naar Cambrils. Samen met mijn zoon van 8. Tot dan! :)
0 0
R
Ronald
22 mei om 12:19
Ola, Ook wij zijn van de partij en zijn er van 10 t/m 17 Augustus. Merel 13 jaar en Daphne 18 jaar. gaan met de bus vanuit Utrecht. inmiddels 3e keer Estivant. Nu al weer zin in. Tot dan. Groeten Ronald.
0 0
T
Tamara
22 mei om 12:54
Ik ga de 17e ook een weekje naar Cambrils. Samen met mijn zoon van 8. Tot dan! :) Gezellig! En een naamgenootje... Dat kan altijd tot leuke verwarringen leiden. ;-) Tot de 17de dan. Groetjes, Tamara
0 0
T
Tamara
22 mei om 12:56
Ola, Ook wij zijn van de partij en zijn er van 10 t/m 17 Augustus. Merel 13 jaar en Daphne 18 jaar. gaan met de bus vanuit Utrecht. inmiddels 3e keer Estivant. Nu al weer zin in. Tot dan. Groeten Ronald. Gezellig en leuk dat je oudste dochter ook mee gaat, misschien wel de laatste keer? Alvast een goede reis gewenst. Zie je de 10de in Cambrills. Groetjes, Tamara
0 0
A
Angelien
18 juni om 12:06
Hoi allemaal!! Hebben jullie er ook al zo'n zin in? Nou wij wel!! En wij zijn mijn zoontje Justin (6 jaar) en ik Angelien (33). We gaan van 10-24 augustus. Wordt onze derde keer met estivant, na eerder Italie en Frankrijk. We gaan wederom met het vliegtuig, dus ben benieuwd wie we op Schiphol allemaal treffen! Nou tot over een paar weken! Groetjes Angelien B|
0 0
A
Angelien
18 juni om 12:14
Hola, Mijn dochter (komende zomer 11 jaar) en ik hebben enorm veel zin om voor de derde keer met Estivant op vakantie te gaan. We zijn van 10 t/m 24 augustus op het strand van Cambrils te vinden. Wie nog meer? Groetjes, Tamara :) Hoi Tamara, Ik ga ook met mijn zonntje Justin van 6 deze twee weken naar Cambrills!! Leuk. Groetjes Angelien
0 0
A
Angelien
18 juni om 12:16
Hola! Bas(dan 5)en ik vliegen op 10 augustus en blijven een week. Eerste keer Estivant. Best wel spannend, maar ook veel zin in. Groeten, Wilma en Bas Leuk! Dan vliegen we heen vast tegelijk. Mijn zoontje (Justin 6)en ik gaan dan ook, maar blijven twee weken. Snap dat het spannend is, vond ik de eerste keer ook, maar het wordt super! Groetjes angelien
1 1
A
Angelien
18 juni om 12:17
Hi Ik ga ook en ben er van 10-24 aug met Jorrick van 9. Nog wel in dubio of ik ga vliegen of met de auto. Is wel een end weg.. Hoi, En, de keuze inmiddels gemaakt? Wij gaan vliegen. Ook van 10-24 aug. Groetjes Angelien
0 0
T
Tamara
18 juni om 12:55
Hoi allemaal!! Hebben jullie er ook al zo'n zin in? Nou wij wel!! En wij zijn mijn zoontje Justin (6 jaar) en ik Angelien (33). We gaan van 10-24 augustus. Wordt onze derde keer met estivant, na eerder Italie en Frankrijk. We gaan wederom met het vliegtuig, dus ben benieuwd wie we op Schiphol allemaal treffen! Nou tot over een paar weken! Groetjes Angelien B| Gezellig, ik vlieg ook, maar vanaf Eindhoven! Groetjes, Tamara
1 0
V
Vincent
20 juni om 21:24
Leuk al die reacties! Voor ons wordt het de tweede keer Estivant. Vorig jaar een week in Burgh Haamstede: geweldige week! Nu 2 weken en in Spanje, maar heb vertrouwen in het Estivant concept. Leuk Al jullie berichtjes te lezen. :)
1 0
Y
Yvette
09 juli om 19:44
Hoi, wij (M13, J11 en J9) gaan ook 2 weken naar Cambrils, vanaf 10 augustus. Het is de eerste keer en ik ben erg benieuwd! Tot dan allemaal
0 4

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd