L
Linda
04 juni 2020 om 21:53
Duitsland Eenoudervakantie Eifel Zaterdag 15 augustus 2020
Hallo, Ik ga voor de tweede keer met mijn meiden (9,12 en 13) met Estivant weg. We hebben omgeboekt , omdat Axat in Frankrijk niet door ging. We hebben erg zin in Duitsland nu. Wie gaat er nog meer? Groetjes, Linda
10 reacties
R
Rebecca
07 juni 2020 om 10:27
Hoi Linda, ik ga dit jaar ook voor de 2e keer met mijn jongens (7 en 9) met Estviant weg. Vorig jaar Oostenrijk en nu de Eifel. We hebben er erg veel zin in, maar vinden het ook wel weer spannend. Vorig jaar in een pension, nu in een tent en met eigen auto. Nu we gehoord hebben dat het door kan gaan, ben ik lekker aan het rondkijken op de site en kan de voorpret gaan beginnen. Aftellen.. Groetjes Rebecca
2 0
B
Bart
09 juni 2020 om 13:59
Ik ga met mijn dochter (14) ook naar de Eifel. Net geboekt :) Groetjes, Bart
2 0
J
Jacqueline
09 juni 2020 om 18:46
Hoi Linda, Rebecca & Bart, Het is voor ons (ik heb twee jongens, 4 en 7 jaar) de eerste keer dat we via Estivant vakantie gaan vieren. Heel fijn dat de reis door kan gaan. We hebben er zin in. Groetjes, Jacqueline
2 0
L
Laurine
09 juni 2020 om 22:34
Ik heb zojuist geboekt. Ik ga met mijn twee dochters van 4 en 7. Wordt mijn eerste vakantie alleen met de kinderen en mijn eerste "eenoudervakantie" :-)
2 0
M
Mariska
15 juni 2020 om 13:48
Hoi allemaal! Ook ik ga voor het eerst alleen met mijn twee zonen van 10 en 7 op vakantie. Spannend, maar superveel zin in! Kamperen deden wij altijd al, dit jaar is het zelfs wat luxer omdat alles al klaar staat :-) Blij dat het door kan gaan en we hebben zin in nieuwe avonturen!
2 0
H
Hans
20 juni 2020 om 13:00
Wordt vast gezellig! Samen met mijn dochter van 12 jaar ga ik dit jaar ook weer. Al meerdere fijne en mooie Estivant ervaringen
2 0
C
Cynthia
03 juli 2020 om 22:08
Hallo! Zojuist deze vakantie geboekt. Ik ga ook voor het eerst alleen met mijn zoon van 8 jaar op vakantie. Leuk om zo al een beetje te 'zien' wie er zijn.
1 0
C
Cynthia
03 juli 2020 om 23:00
Nog een vraag aan de mensen met 'ervaring'. Hebben jullie nog tips wat we vooral niet moeten vergeten om mee te nemen? :-)
2 3
M
Mieke
09 juli 2020 om 10:08
Hoi allemaal, Leuk om op deze manier alvast even kort contact te hebben! Mijn dochter (9) en ik hebben er veel zin in. Vorig jaar hebben onze eerste eenoudervakantie gehad, erg goed bevallen daarom dit jaar weer! :) Alvast veel plezier met de voorbereidingen voor iedereen en tot snel! Gr Mieke
1 0
S
Saskia
24 juli 2020 om 21:28
Hallo allemaal, wij (zoon van 5 en ik) kijken er ook naar uit. Ik heb begrepen van een ervaren Estivantganger dat je in winkels vaak niet kunt pinnen. Veel contant geld mee dus. Grt, Saskia
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd