L
Liset
26 januari 2020 om 09:22
Italië Eenoudervakantie Elba Zaterdag 18 juli 2020
Zojuist een weekje Elba geboekt om samen met mijn dochters van 14 en 11 te gaan genieten in een fantastische omgeving. Het boeken vond ik wel spannend, heb nog niet eerder via een organisatie geboekt. Ook sinds lange tijd niet meer zover gereisd. Maar blij met het vooruitzicht, het gaat vast een hele mooie tijd worden!
13 reacties
J
Jessica
28 januari 2020 om 21:32
Super leuk! Ik heb ook geboekt samen met mijn twee dochters van 13 en 10.
2 0
A
Andre
29 januari 2020 om 11:46
Hoi Lisette en Jessica, leuk!! Ik ben Andre en ook 47, ik heb ook geboekt voor 18 juli met mijn zoon van 12 en met twee moeders en 4 kids die ik vorig jaar ontmoet heb in lacaneau met Estivant!! Wij hebben er zin in en ontmoeten jullie graag voor gezelligheid!! Gaat helemaal goedkomen!!!!
1 0
U
Udo
30 januari 2020 om 23:23
Hey Lisette! Gaan jullie ook met de auto? Pakken jullie een hotel of rijden jullie in één keer?
0 2
L
Linda
04 februari 2020 om 16:24
Ik heb ook net geboekt met mijn 2 meiden van 11 en 9. Durfde het niet aan om zelf dat hele eind te rijden, dus ik ga met de bus. Nog iemand die met de bus gaat?
0 0
L
Liset
08 februari 2020 om 19:56
Hoi Linda, wij gaan ook met de bus! Hier hetzelfde, wil ook niet in mijn eentje dat hele eind rijden. Dan zien we elkaar dus in de bus, lijkt me leuk!
0 0
E
Ellen
25 februari 2020 om 20:29
hoi dames en heren hierboven ook ik durfde de lange autorit niet aan in mijn eentje, dus met de bus! Ik ga met mijn dochter van 15 en zoons van 14 en 12 jaar . ga voor de 2e keer met estivant en wij hebben er zin in! groeten, ellen
0 0
J
Jessica
29 april 2020 om 16:33
Zou het doorgaan denken jullie? En voor mezelf een nog belangrijkere vraag: wil ik met twee kinderen nog naar Italië met de wetenschap dat er zomaar ineens grenzen weer dicht kunnen gaan. Hoe staan jullie hierin??
0 0
A
Andre
23 mei 2020 om 11:30
Hoi, spannend of het doorgaat . Ik hoop het eigenlijk wel!! Grenzen zullen niet plots gesloten worden als wij daar zitten en anders plakken we er een paar weken achteraan????. Als het groen licht wordt gegeven, ga ik zeker mee, veel zin in. Twijfel alleen hoe dat met de bus moet?? Wordt vervolgd....
0 0
C
Christel
23 mei 2020 om 13:35
Wij gaan ook zeker mee mits het toegestaan is. Ik ga nu niet ineens alles om boeken. Het duurt nog 2 maanden voor we gaan. Eerst maar eens afwachten wat de mogelijkheden zijn. Wij hebben er zin in.
0 0
S
Sandra
23 mei 2020 om 17:55
Ik ging er juist vanuit dat het geen probleem meer zou zijn om naar Elba te gaan. Tot ik de mail kreeg over omboeken en dat veel mensen hier behoefte aan blijken te hebben. Ik ben daar erg onrustig door geworden. Want ik wil straks ook niet met heel weinig mensen op elba zijn. Of dat de leuke excursies niet door kunnen gaan. Nu heb ik een tweede optie geboekt naar Kroatie, met een bedenktijd van 5 dagen. Maar ik wil zo graag naar Elba. Door de mail weet ik niet goed meer wat te doen. Ook vervelend dat je nu niet even kan bellen met estivant . Ik ga overigens 14 augustus pas.
0 0
M
Maartje
23 mei 2020 om 18:47
Hoi Sandra. Ik zou ook naar Elba gaan maar heb besloten om iets anders te boeken. Ik ben ook geschrokken van de mail en ik heb dezelfde zorgen als jij. Verder vind ik het geen prettig idee dat ,mocht de pleuris weer uitbreken ;-), je daar vast kan komen te zitten. Het is natuurlijk heel persoonlijk allemaal en misschien valt het reuze mee, maar ik wil lekker ontspannen op vakantie en ik heb nu het idee dat me dat minder goed gaat lukken. Elba loopt niet weg dus ik doe volgend jaar gewoon nog een poging :-).
0 1
S
Sandra
23 mei 2020 om 19:59
Ha Maartje, bedankt voor je reactie. Ik kan het mij goed voorstellen dat je er geen gerust gevoel meer op hebt. Besluit ik hetzelfde te doen dan zal ik zeker volgend jaar opnieuw boeken. Maandag eerst maar eens met Estivant bellen voor alle vragen die ik heb. Hopelijk kan ik dan een keuze maken zonder alle twijfel. Ik wens jou en je kids vast een hele mooie vakantie, waar die dan ook heen gaat!
0 0
A
Andre
05 juni 2020 om 16:28
Helaas, het wordt volgend jaar!!! Jammer Liset geen wandeling!!!
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd