P
Petra
30 april 2020 om 17:16
Nederland Eenoudervakantie Burgh-Haamstede Zaterdag 4 juli 2020
Hoi allemaal, Samen met mijn 2 jongens ga ik 15 dagen kamperen. Wie zien we daar nog meer? Groetjes Petra
5 reacties
C
Catherine
18 mei 2020 om 15:19
hoi, wij gaan op 4 juli 8 dagen kamperen! Al twee keer eerder met Estivant mee geweest en dat is goed bevallen. Mijn twee meiden worden op 5 juli (dus deze keer hun verjaardag op de camping) 7 jaar en mijn zoon wordt in december 9 jaar. Groetjes, Catherine
0 1
P
Philippine
20 mei 2020 om 09:40
Hoi , wij gaan 4 juli naar Camping de Duinhoeve met Estivant : ) we zijn twee keer met veel plezier mee geweest met Estivant! Duinhoeve is de eerste keer. Wij: Philippine 47 en Pol 8 jaar hebben veel zin in Zeeland! Pol verheugd zich vooral op het klimpark! En ik in slapen in de tent en ontzorgt te worden : ) We gaan er een mooie week van maken ondanks corona ben blij dat deze vakantie toch door gaat!!!!
1 0
A
Angelique
10 juni 2020 om 20:18
Hallo allemaal, nadat onze vliegvakantie is geannuleerd heb ik zojuist nog kunnen boeken voor een weekje Zeeland. Wij, Sophie van 11 en ik Angelique 44 jaar, kijken er naar uit, al is het de 1e keer met Estivant. Tot dan!
1 0
J
Joan
28 juni 2020 om 12:35
Hoi, ik kom met Olivia van 13, Filippa van 11, Bloeme van bijna 9 en Zeger van bijna 7 naar Zeeland dit jaar. Vorig jaar voor het eerst bij Estivant in Frankrijk gestaan en al op de terug weg naar huis wilden de kinderen dit jaar weer naar Estivant. Tot volgende week, Joan
1 0
F
Fanny
01 juli 2020 om 21:25
Gezellig ik ben er ook met mijn dochtertje van 6
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd