L
Linda
03 februari 2020 om 19:19
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 4 juli 2020
Na vele lovende reviews te hebben gelezen over Estivant en in overleg met mijn zoon hebben wij (46 en 6 jaar) een weekje De Leistert geboekt, wij hebben er al heel veel zin in! Mijn zoon vond vooral de zwembaden erg gaaf, hij kan niet wachten om daar in te gaan zwemmen :-) Ik kijk er vooral naar uit om naast het samen met mijn zoon leuke dingen doen ook contact te hebben met andere ‘grote mensen’ ;-) Wie gaan er nog meer in deze eerste week van de vakantie naar De Leistert? Groetjes van Linda en Maxim
12 reacties
M
Mathijs
15 februari 2020 om 17:54
Hoi Linda en Maxim, zojuist ook geboekt voor zelfs twee weken De Leistert met mijn dochters Petra en Inge. Erg benieuwd hoe het zal zijn...
2 0
N
Nicole
16 februari 2020 om 21:22
Hi beiden. Ik ook zojuist geboekt voor een week. Zin in! Mijn dochter Lotte is dan bijna 7 jaar.
2 0
H
Heleen
27 mei 2020 om 16:59
Zojuist geboekt! Samen met mijn zoontje Guus van 6 jaar. We hebben er zin in!
2 0
I
Irene
27 mei 2020 om 18:12
Ik (Irene, 38) ga samen met mijn 2 meiden Tess 12 en Isa 9 in de week van 4 juli naar de Leistert. Zouden naar Duitsland maar hebben omgeboekt vanwege Corona. Het is onze tweede keer met Estivant. Vorig jaar naar de Ardennen is super goed bevallen. We hebben er zin in om er weer een leuke week van te maken!!
1 0
M
Manon
28 mei 2020 om 10:01
Hoi allemaal, ook wij (Manon, 37 en Faya, 5) hebben omgeboekt naar De Leistert. We zouden naar Italië, maar dat leek me nu toch echt niet verstandig. Wij gaan voor het eerst mee met Estivant. Hopen op een hele leuke, gezellige week ????
1 0
H
Heleen
29 mei 2020 om 17:03
Gezellig allemaal! Wij zouden eerst naar Frankrijk maar dat zag ik idd ook niet zitten. We zijn dan ook super blij dat we heerlijk een weekje naar Limburg kunnen!
1 0
L
Linda
30 mei 2020 om 21:45
Ik hoop zo dat mijn zoon (6) aansluiting vindt bij andere kinderen, hij is in eerste instantie verlegen. Als hij de kat uit de boom heeft gekeken komt hij meestal wel los maar grote groepen kinderen vindt hij wel spannend... Zijn er Estivant ervaringsdeskundigen hier, organiseren ze laagdrempelige activiteiten waardoor ook die kinderen los komen?
0 2
B
Bart
01 juni 2020 om 10:51
Hallo allemaal! Ik heb ook net geboekt, samen met m'n dochter Sanne (7jr). Ben eerder met Estivant mee geweest, maar dan in Frankrijk en Oostenrijk. Nu voor het eerst in Nederland en ook voor het eerst kamperen haha. Gezien de recensies van afgelopen jaren komt het helemaal goed op deze camping! En het is sowieso mijn eigen ervaring van de vorige vakanties dat het top weken zijn!
0 0
M
Melanie
02 juni 2020 om 18:40
Hoi, ik kom ook gezellig een weekje met mijn 2 dochters van 5 en 8, leuk dat er zoveel leeftijdsgenootjes voor ze zijn, hopelijk word het ondanks de corona evengoed heel gezellig! Ik heb er zin in!
1 1
M
Marieke
11 juni 2020 om 22:00
Hey allemaal, wat leuk dat jullie er ook allemaal zijn. Dit is onze tweede keer met Estivant. We kijken uit naar de vakantie. X Sven (8) Sophie (6) en Marieke (34)
1 0
Y
Yessica
27 juni 2020 om 19:02
Wat een leuke reacties allemaal! Ik (yessica 40jr) kom met mijn 2 meiden ivy 8 jr en charly bijna 6 jr. Mijn vriendin heeft ook geboekt met haar 2 dochters . Leuk om te zien dat de leeftijden kwa kids dicht bijelkaar in de beurt zijn... tot volgende week!
0 0
E
Edwin
02 juli 2020 om 22:08
klinkt super leuk allemaal en iedereen! Mila (8) en ik hebben erg veel zin in een gezellig en spetterende vakantie. Zaterdagavond een borrel met z'n allen????? groet, Edwin.
1 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd