A
Aniek
22 januari 2020 om 20:19
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 25 juli 2020
Hey hallo Alle alleenstaande ouders, Hoe gaat het met jullie? ik ben Aniek 38 jaar en heb vandaag deze camping geboekt voor mij en de meiden 8 & 9 jaar. super spannend, komen er ook andere voor het eerst? Liefs Aniek
7 reacties
M
Marlon
24 januari 2020 om 16:11
Ik kom ook voor het eerst met dochter en zoon van 4 jaar. Zin in!!
0 0
L
Linda
29 januari 2020 om 14:12
Hoi Aniek en Marlon, hier Linda (39) en ook voor het eerst op vakantie met Estivant. Met een jongen van 11 en meisje van 7. Tot in juli!
0 0
E
Eug
02 februari 2020 om 10:49
hallo, voor mij(47) en mijn dochter (11) al het 6e jaar op vakantie met Estivant. en voor de 2e x naar de Leistert, omdat we dan toch op de terugweg zijn naar Rotterdam van een weekje Sauerland. waanzinnig leuke week gehad in 2019 (veel zwemgelegenheden op de camping en een supermarkt) , maar uiteraard vooral door de vele mede ASO´s (AlleenStaande Ouder)
0 2
I
Ilja
06 februari 2020 om 14:10
Hee allemaal, wat gezellig dat jullie er die week zijn! Vorig jaar onze eerste keer met Estivant (zoon van 10 en dochter van 6). Het was echt hartstikke gezellig! Leuke ouders, de kids hadden meteen aansluiting en aan het eind van de week bij het afscheid van hun vriendjes en het Estivantteam was het huilen. Ze hebben zo genoten! De camping is erg groot, maar er is superveel te doen. Vandaar dat wij er dit jaar weer bij zijn! Groetjes en tot dan, Ilja
0 0
R
Roel
22 februari 2020 om 13:52
Hoi, Wij gaan dit jaar voor het eerst met Estivant (& voor het eerst naar de Leijstert) al heb ik van beide verschillende positieve reacties gehoord. Hoeveel tenten staan er in het laantje? 10 ofzo? Steeds meer kindjes van dezelfde leeftijd! Super leuk.
0 2
S
Sheila
05 maart 2020 om 21:53
Hallo allemaal, Ook ik heb samen met mijn 2 zoons ( dan bijna 7 en 10 ) voor het eerst geboekt bij Estivant de Leistert. Ik heb nog geen ervaring met eenoudervakanties maar ik werd enthousiast door alle recensies. We hebben er zin in!
1 0
M
Martina
03 april 2020 om 20:48
Hallo, Ook ik ga samen met mijn 2 zoons (van bijna 6 en 8 jaar) naar de Leistert. Vorig jaar ben ik voor het eerst met Estivant mee gegaan, dat was een geweldige week aan zee ! We hebben heel erg veel plezier gemaakt, dat willen we weer! Gezellig en tot dan! Groetjes Martina, Mart en Krijn.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd