M
Monique
08 januari 2019 om 15:15
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 6 juli
Hi! Wie gaan er allemaal mee naar De Leistert in de week van 6 juli? Dit is mijn 2e keer dat ik met Estivant mee ga en heb er weer enorm veel zin in! Groetjes, Monica
62 reacties
L
Linda
17 januari 2019 om 14:14
ik ben van plan dan ook te gaan voor twee weken. Hoe oud is/zijn je kind(eren)?
0 0
S
Stella
23 januari 2019 om 09:54
Ik ga ook van 6 tm 13 juli naar de leistert met mijn kinderen Lizzy van dan bijna 6 en Guus van 4. (party)
0 0
M
Monique
23 januari 2019 om 22:11
Leuk zeg! Zie je dan!
0 0
M
Monique
23 januari 2019 om 22:12
2 weken! Wow wat leuk! Wij gaan een weekje, mijn dochter is dan 4 jaar en 1 van de jongste :-)
0 0
S
Stella
26 januari 2019 om 16:19
Voor mij is het de eerste keer met estivant, maar wel de 3e keer op de leistert, de vorige keren waren we er buiten het hoogseizoen. Ik vind het een geweldige camping, ik ben benieuwd hoe het ons bevalt met estivant in het hoogseizoen. Tot dan! We hebben er nu al zin in????
0 0
L
Linda
28 januari 2019 om 18:35
2 weken! Wow wat leuk! Wij gaan een weekje, mijn dochter is dan 4 jaar en 1 van de jongste :-) Ah gaat helemaal goedkomen! Dit is voor mij voor lange tijd weer Nederland ;)
0 0
L
Linda
28 januari 2019 om 18:38
Kan je iets meer vertellen over de camping? Ik weet dat estivant bij de heihorst zit. Volgens mij zijn fietsen op deze camping wel handig of niet?
0 0
M
Mascha
05 februari 2019 om 17:09
Yes yes. Net ook weer geboekt voor deze week.. Voor nu de 2de keer estivant en 2de keer de leistert. Vorig jaar ook geweest.. En 't is super bevallen.. Hebben er nu al zin in. Mijn Kids zijn jongen van 8 meisje van 11 (bijna 12 dan)
0 0
M
Mascha
05 februari 2019 om 18:18
Kan je iets meer vertellen over de camping? Ik weet dat estivant bij de heihorst zit. Volgens mij zijn fietsen op deze camping wel handig of niet? Het gedeelte van estivant ligt helemaal achter op de camping. Maar perfect vlakbij een super sanitair gebouw. Zelfs de kleintjes kunnen er nog alleen naar toe. Faciliteiten liggen bijna allemaal vooraan de camping.. Dus ja ff wandelen maar ik heb dat niet als een probleem ervaren. En ging ik boodschappen bij de campingwinkel doen ging ik ff snel met de auto ivm zware spullen???? Dus als je plaats hebt voor fietsen zijn ze ook zeker welkom. Verder zijn 't 2 leuke laantjes met tenten.. Ideaal voor de Kids om doorheen te skelteren rennen Etc Etc. De safaritent staat mooi opgesteld En meestal breng je daar ook wel savonds de tijd door samen onder 't genot van een wijntje. Hihi.
0 0
M
Monique
07 februari 2019 om 11:43
Het gedeelte van estivant ligt helemaal achter op de camping. Maar perfect vlakbij een super sanitair gebouw. Zelfs de kleintjes kunnen er nog alleen naar toe. Faciliteiten liggen bijna allemaal vooraan de camping.. Dus ja ff wandelen maar ik heb dat niet als een probleem ervaren. En ging ik boodschappen bij de campingwinkel doen ging ik ff snel met de auto ivm zware spullen???? Dus als je plaats hebt voor fietsen zijn ze ook zeker welkom. Verder zijn 't 2 leuke laantjes met tenten.. Ideaal voor de Kids om doorheen te skelteren rennen Etc Etc. De safaritent staat mooi opgesteld En meestal breng je daar ook wel savonds de tijd door samen onder 't genot van een wijntje. Hihi. Kijk, dat klinkt goed! Vooral ook dat wijntje, hahaha! Ik lees alleen maar goede verhalen van de Leistert dus ik ben erg enthousiast! Bedankt voor je tips! Klinkt erg veel zoals mijn vorige Estivant ervaring dus dat moet wel goedkomen dan :-)
0 0
M
Mascha
07 februari 2019 om 16:10
Kijk, dat klinkt goed! Vooral ook dat wijntje, hahaha! Ik lees alleen maar goede verhalen van de Leistert dus ik ben erg enthousiast! Bedankt voor je tips! Klinkt erg veel zoals mijn vorige Estivant ervaring dus dat moet wel goedkomen dan :-) Ja he.. Dat wijntje maakt de avond lekker compleet om af te sluiten.. Haha
0 0
E
Esther
08 februari 2019 om 15:14
Hoihoi, Ook wij hebben er al zin in!! Ik neem m'n 2 zonen van 11 en 12jr mee. Voor ons al meerdere ervaringen met Estivant, nu lekker dicht bij huis. Hopelijk op mooi weer! Wij komen de 6de en blijven tot de 20ste, wie nog meer?
0 0
I
Irma
09 februari 2019 om 12:56
Ik heb van de week geboekt, voor deze week naar de Leistert te gaan. Het is voor ons de eerste keer, mijn dochter van dan bijna 8 heeft er veel zin!
0 0
L
Linda
11 februari 2019 om 11:00
Het gedeelte van estivant ligt helemaal achter op de camping. Maar perfect vlakbij een super sanitair gebouw. Zelfs de kleintjes kunnen er nog alleen naar toe. Faciliteiten liggen bijna allemaal vooraan de camping.. Dus ja ff wandelen maar ik heb dat niet als een probleem ervaren. En ging ik boodschappen bij de campingwinkel doen ging ik ff snel met de auto ivm zware spullen???? Dus als je plaats hebt voor fietsen zijn ze ook zeker welkom. Verder zijn 't 2 leuke laantjes met tenten.. Ideaal voor de Kids om doorheen te skelteren rennen Etc Etc. De safaritent staat mooi opgesteld En meestal breng je daar ook wel savonds de tijd door samen onder 't genot van een wijntje. Hihi. klinkt goed! ik ga kijkenof ik fietsen mee kan nemen. kinderen vinden dat ook leuk. gezellig! mijn kinderen zijn dan 10 en 12 jaar
0 0
L
Linda
11 februari 2019 om 11:01
Hoihoi, Ook wij hebben er al zin in!! Ik neem m'n 2 zonen van 11 en 12jr mee. Voor ons al meerdere ervaringen met Estivant, nu lekker dicht bij huis. Hopelijk op mooi weer! Wij komen de 6de en blijven tot de 20ste, wie nog meer? gezellig! ik heb een zoon van dan 11 jaar en dochter van 9. wij blijven ook deze twee weken. tot dan!
0 0
L
Linda
11 februari 2019 om 11:02
gezellig! ik heb een zoon van dan 11 jaar en dochter van 9. wij blijven ook deze twee weken. tot dan! oh en voor mij ook meerdere keren estivant ervaring
0 0
M
Monique
26 februari 2019 om 11:39
oh en voor mij ook meerdere keren estivant ervaring Leuk he! Ik denk dat het nooit gaat vervelen :-)
0 0
S
Suzanne
06 maart 2019 om 21:39
Hoi allemaal, Ik heb vandaag geboekt van 6 tm 13 juli ???? Ik heb 2 jongens van 9 en 6 jaar. Het is onze tweede keer met Estivant. Vorig jaar naar Eiland van Maurik geweest en deze keer gekozen voor de Leistert. Wij komen uit Venlo. We hebben er al veel zin in ! Groetjes Suzanne
0 0
M
Mascha
09 maart 2019 om 02:30
Hoi allemaal, Ik heb vandaag geboekt van 6 tm 13 juli ???? Ik heb 2 jongens van 9 en 6 jaar. Het is onze tweede keer met Estivant. Vorig jaar naar Eiland van Maurik geweest en deze keer gekozen voor de Leistert. Wij komen uit Venlo. We hebben er al veel zin in ! Groetjes Suzanne Van harte welkom. Gezellig.. Groetjes vanuit valkenburg
0 0
L
Linda
13 maart 2019 om 16:29
Leuk he! Ik denk dat het nooit gaat vervelen :-) Vorig jaar toen ik relatie had dacht ik nog van wel ????.maar nu niet meer. Gewoon leuk dat je aanspraak hebt als je dat wilt
0 0
L
Linda
13 maart 2019 om 16:31
Hoi allemaal, Ik heb vandaag geboekt van 6 tm 13 juli ???? Ik heb 2 jongens van 9 en 6 jaar. Het is onze tweede keer met Estivant. Vorig jaar naar Eiland van Maurik geweest en deze keer gekozen voor de Leistert. Wij komen uit Venlo. We hebben er al veel zin in ! Groetjes Suzanne Gezellig! Volgens mij die eerst week nog een rustig clubje. Week erna sta ik er ook en veel meer ouders en kinderen. Maar gaat helemaal goedkomen!
0 0
J
Joost
15 maart 2019 om 20:21
Hallo allemaal, Ook ik heb geboekt voor 6-13 juli 2019. Neem mijn zoon van 9 jaar mee... Heb er veel zin in.
0 0
L
Linda
17 maart 2019 om 16:55
Hallo allemaal, Ook ik heb geboekt voor 6-13 juli 2019. Neem mijn zoon van 9 jaar mee... Heb er veel zin in. Gezellig! Eerste keer estivant?
0 0
M
Mascha
23 maart 2019 om 18:15
Yes begint aardig vol te lopen nu! Gezellig. Vorig jaar waren we maar met 10 gezinnen.. Niet minder leuk daardoor maar ook leuk om een grotere groep te hebben. Hihi
0 0
J
Joost
30 april 2019 om 19:20
Gezellig! Eerste keer estivant? Is inderdaad de eerste keer Estivant, maar ben al twee keer zonder organisatie geweest en een keer met OuderAlleen in Roompot Kamperland. Ben benieuwd...
0 0
M
Mascha
01 mei 2019 om 23:00
Nog 2 maandjes. We kunnen bijna beginnen met aftellen.. Zo een zin in. Hihi
0 0
K
Karin
02 mei 2019 om 09:03
Hi! Wie gaan er allemaal mee naar De Leistert in de week van 6 juli? Dit is mijn 2e keer dat ik met Estivant mee ga en heb er weer enorm veel zin in! Groetjes, Monica
0 0
K
Karin
02 mei 2019 om 09:10
ik ga voor de eerste keer, mijn kind is 12 jaar. wij hebben er heel veel zin in
0 0
K
Karin
02 mei 2019 om 09:18
gezellig allemaal op de leijstert klinkt goed allemaal. wij hebben 1 week 6 t/m 13 juli . B|
0 0
A
Astrid
02 mei 2019 om 13:29
Hi! Wie gaan er allemaal mee naar De Leistert in de week van 6 juli? Dit is mijn 2e keer dat ik met Estivant mee ga en heb er weer enorm veel zin in! Groetjes, Monica Gezellig, wij zijn er deze week ook bij ( ik en mijn dochter van bijna 11 jaar) gisteren geboekt. Leuk om te zien wie er allemaal mee gaan. Voor ons de eerste keer Estivant en kamperen, ben benieuwd. Gelukkig hoef ik niet zelf een tent op te zetten. Hihi
0 0
L
Linda
08 mei 2019 om 20:44
Wordt vast heel gezellig! voor mij de 5e keer (met uitstapje nog naar Cirkel) en ik ga van 6-20 juli. Zin in! Fijn ook weer mijn autootje erbij. Lekker vol laden haha
0 0
M
Monica
09 mei 2019 om 09:09
Yes! Wat een leuke groep hebben we al :-) Vorig jaar zat ik ook in een super gezellige club maar dit jaar gaan er meer mensen mee zo te zien, dus kan alleen nog maar gezelliger worden! HET AFTELLEN IS BEGONNEN! yessssss
0 0
U
Ulko
12 mei 2019 om 10:55
Zojuist ook een weekje geboekt voor de 1e week van de zomervakantie. Vanwege alle leuke en positieve reacties toch ook maar eens kijken of dit ons bevalt. Ik kom samen met mijn kinderen van 11, 9 en 8 :-). De kinderen en ik hebben er al heel veel zin in.
0 0
L
Linda
14 mei 2019 om 10:19
Yes! Wat een leuke groep hebben we al :-) Vorig jaar zat ik ook in een super gezellige club maar dit jaar gaan er meer mensen mee zo te zien, dus kan alleen nog maar gezelliger worden! HET AFTELLEN IS BEGONNEN! yessssss yeah gezellig!! vorig jaar ook naar de leistert geweest? heb je nog tips of ervaringen? :)
0 0
L
Linda
14 mei 2019 om 10:20
Zojuist ook een weekje geboekt voor de 1e week van de zomervakantie. Vanwege alle leuke en positieve reacties toch ook maar eens kijken of dit ons bevalt. Ik kom samen met mijn kinderen van 11, 9 en 8 :-). De kinderen en ik hebben er al heel veel zin in. eerste keer eenoudervakantie? ga je vast leuk vinden ;). Lekker genieten van een weekje vakantie. Genoeg aansluiting voor je kinderen!
0 0
U
Ulko
14 mei 2019 om 21:00
eerste keer eenoudervakantie? ga je vast leuk vinden ;). Lekker genieten van een weekje vakantie. Genoeg aansluiting voor je kinderen! Yep de eerste keer :-). En ga er zeker vanuit dat ik het leuk ga vinden. Camping is voor de kinderen altijd het leukste (vind ik) en dat is alweer een aantal jaren geleden dat we dat voor het laatst hebben gedaan. Nu weliswaar iets anders maar we hebben er wel zin in.
0 0
H
Henry
14 mei 2019 om 23:11
Hallo allemaal, Ik ga dit jaar ook samen met mijn zoontje Tijs (8 jaar) van 6 t/m 12 juli naar De Leistert. We hebben wel ervaring met alleenstaande ouder vakanties maar niet met Estivant. We laten ons verrassen. Gr Henri en Tijs.
0 0
M
Mascha
15 mei 2019 om 19:26
Yeahh we zitten vol.. Nu nog even geduld hebben voordat we mogen. Aftellen nu echt begonnen. Benieuwd of estivant net zoals vorig jaar een fbpagina voor deze week maakt. Kan de voorpret gaan beginnen ????
0 0
B
Bianca
16 mei 2019 om 00:12
hallo allemaal! Ik ben de gene die de laatste tent heeft weten te bemachtigen???????? Ik en mijn dochter van 12 komen gezellig langs vanaf 6 juli tot en met 13 juli !! we hebben er zin in!! groetjes Bianca en Sophie
0 0
B
Bianca
16 mei 2019 om 00:14
hallo allemaal! Ik ben de gene die de laatste tent heeft weten te bemachtigen???????? Ik en mijn dochter van 12 komen gezellig langs vanaf 6 juli tot en met 13 juli !! we hebben er zin in!! groetjes Bianca en Sophie
0 0
H
Henry
16 mei 2019 om 15:40
Yeahh we zitten vol.. Nu nog even geduld hebben voordat we mogen. Aftellen nu echt begonnen. Benieuwd of estivant net zoals vorig jaar een fbpagina voor deze week maakt. Kan de voorpret gaan beginnen ???? Ja dat zou heel leuk zijn. En nu nog hopen op goed weer
0 0
H
Henry
16 mei 2019 om 16:31
Van harte welkom. Gezellig.. Groetjes vanuit valkenburg Hoi, Wij komen uit Brunssum, 40 min rijden en dan zijn we er al.
0 0
M
Mascha
16 mei 2019 om 22:50
Jaaa lekker lang tripje ???????????? Ben vorig jaar ookal met de kids daar geweest.. Was voor mij eerste keer estivant.. Wil nu niets anders meer... ???? En de kids ook niet.. Dus om een top vakantie te hebben hoef je niet ver van huis.. ???? Hoi, Wij komen uit Brunssum, 40 min rijden en dan zijn we er al.
0 0
H
Henry
28 mei 2019 om 22:06
Wat is het rustig hier. Hebben we er nog zin in? Nog een dikke maand dan is het zover.
0 0
M
Mascha
31 mei 2019 om 00:53
Ik heb van estivant begrepen dat ze geen fb paginas meer maken voor vertrek. Maar er schijnbaar 2 weken voor vertrek en whatsapp groep wordt aangemaakt waar je je vrijwillig bij kunt aanmelden en de voorpret al kan beginnen.. Ben benieuwd..
0 0
M
Monica
04 juni 2019 om 09:41
Ik heb van estivant begrepen dat ze geen fb paginas meer maken voor vertrek. Maar er schijnbaar 2 weken voor vertrek en whatsapp groep wordt aangemaakt waar je je vrijwillig bij kunt aanmelden en de voorpret al kan beginnen.. Ben benieuwd.. Leuk! Hoe kom je in die Whatsapp groep dan? :-)
0 0
M
Mascha
05 juni 2019 om 21:18
Leuk! Hoe kom je in die Whatsapp groep dan? :-) Geen idee. Denk dat er een link gestuurd wordt naar een mailadres ofzo met de keus of je toegevoegd wilt worden of niet. We laten ons maar verrassen.. En anders nog maar ff geduld hebben tot aan de vakantie..
0 0
M
Michiel
07 juni 2019 om 22:48
Ola! Wij zijn er ook bij! Voor een weekje. 'Wij' zijn mijn dochtertje van drie (de jongste van allemaal zie ik :)) en mijn zoon van zeven. Het is een vuurdoop: voor het eerst Estivant, voor het eerst De Leistert en voor het eerst alleen op vakantie met de kids. Al die positieve verhalen van ervaringsdeskundigen zijn leuk om te lezen. Dat wakkert de zin lekker aan. Paar weekjes nog. Dikke doei! Michiel
0 0
H
Henry
10 juni 2019 om 08:44
Ola! Wij zijn er ook bij! Voor een weekje. 'Wij' zijn mijn dochtertje van drie (de jongste van allemaal zie ik :)) en mijn zoon van zeven. Het is een vuurdoop: voor het eerst Estivant, voor het eerst De Leistert en voor het eerst alleen op vakantie met de kids. Al die positieve verhalen van ervaringsdeskundigen zijn leuk om te lezen. Dat wakkert de zin lekker aan. Paar weekjes nog. Dikke doei! Michiel Hallo Michiel Voor ons is het ook de eerste keer met Estivant, spannend dus. Heb ook gezien dat wij mannen in de minderheid zijn????????????. Gr Henri
0 0
M
Mascha
10 juni 2019 om 12:56
Hallo Michiel Voor ons is het ook de eerste keer met Estivant, spannend dus. Heb ook gezien dat wij mannen in de minderheid zijn????????????. Gr Henri Hahahaha geloof me.. Jullie zijn met 7 mannen.. Dat is in verhouding best veel. Vader van mijn kids heeft vaker maar met 2 mannen gezeten tussen al die vrouwen..
0 0
H
Henry
10 juni 2019 om 14:23
Hahahaha geloof me.. Jullie zijn met 7 mannen.. Dat is in verhouding best veel. Vader van mijn kids heeft vaker maar met 2 mannen gezeten tussen al die vrouwen.. Ok dat is nog veel erger ????????????
0 0
M
Michiel
10 juni 2019 om 22:16
Hallo Michiel Voor ons is het ook de eerste keer met Estivant, spannend dus. Heb ook gezien dat wij mannen in de minderheid zijn????????????. Gr Henri Hi Henri, Het komt vast goed. Als we maar dichtbij elkaar blijven, kunnen we die vrouwen wel aan ;) . Groetjes, Michiel
0 0
M
Monica
11 juni 2019 om 10:42
Geen idee. Denk dat er een link gestuurd wordt naar een mailadres ofzo met de keus of je toegevoegd wilt worden of niet. We laten ons maar verrassen.. En anders nog maar ff geduld hebben tot aan de vakantie.. Ja, ik zie het wel inderdaad! En anders maken we daar gewoon een leuke Whatsapp groep aan. Grappig dat ik deze topic ben begonnen en daar nu opeens 'Monique' heet, haha. Ik heb me namelijk ook ingeschreven voor een Singlevakantie naar Kroatië! Ook dus via Estivant. Maar eerst even lekker met de kleine volgende maand! Het is nu echt aftellen geblazen. De checklists voor de vakanties heb ik bij de hand ;-) En dat de mannen in de minderheid zijn.... vorig jaar waren het er nog 2 dus dit is echt veel, hoor! Gezellig! Ben enorm benieuwd naar de vibe maar zo te lezen komt dat helemaal goed :-)
0 0
M
Mascha
12 juni 2019 om 06:45
Ja, ik zie het wel inderdaad! En anders maken we daar gewoon een leuke Whatsapp groep aan. Grappig dat ik deze topic ben begonnen en daar nu opeens 'Monique' heet, haha. Ik heb me namelijk ook ingeschreven voor een Singlevakantie naar Kroatië! Ook dus via Estivant. Maar eerst even lekker met de kleine volgende maand! Het is nu echt aftellen geblazen. De checklists voor de vakanties heb ik bij de hand ;-) En dat de mannen in de minderheid zijn.... vorig jaar waren het er nog 2 dus dit is echt veel, hoor! Gezellig! Ben enorm benieuwd naar de vibe maar zo te lezen komt dat helemaal goed :-) Oh leuk zeg. Ook nog een singlereis! Staat ook nog op mijn bucketlist.. Ik ga in augustus nog een weekje naar bulgarije met een vriendin. Ff me time ipv mama time.. Moet altijd kunnen.. Haha Ik zat vorig jaar maar in mijn week met 10 vrouwen.. Dus niet eens een man.. Klein clubje dus. Ben benieuwd hoe mij een grote groep gaat bevallen.. Maar zal zeker een gezellige bende worden!! Haha.
0 0
L
Linda
14 juni 2019 om 21:24
7 mannen is idd juist wel veel. regelmatig maar 2 of 3. Wordt vast gezellig, wat de samenstelling ook is. en zelf nog een week op vakantie. dat lijkt me heerlijk! heb alleen niet zoveel vakantiedagen..
0 0
Y
Yvonne
23 juni 2019 om 11:07
Hallo allemaal, Na lang twijfelen had ik ook maar geboekt. Het is voor mij de eerste keer en vind het wel wat spannend maar het zal vast goed komen. Ik kom samen met mijn dochtertje Tess, zij is 4,5 jaar. We hebben er zin in. Het is zo 6 juli! Groetjes Yvonne
0 1
M
Mascha
25 juni 2019 om 10:43
Jahooooooo Het sftellen kan nu echt beginnen. He
0 0
M
Mascha
25 juni 2019 om 10:46
Hmm daar ging iets fout????????.. Heb maar een beetje last van de hitte.. Haha. Temperatuur mag dan wel iets minder.. Vorig jaar was ik er ook met een hittegolf. Was tent uit zweten. Maar de nachten waren lekker koel.. Dekbed toch echt nodig gehad met nachttemp van 12grd. Tot volgende week allemaal
0 2
H
Henry
26 juni 2019 om 12:54
Wij hebben er ook zin in. We maken er samen een leuke week van. Hopelijk blijft het zonnig. Gr Henri en Tijs
0 1
M
Michiel
26 juni 2019 om 18:05
Lekker een graad of 20-25 en koelere avonden. Heerlijk lijkt me dat. Even duimen nog dat het zo gaat zijn. Groetjes, Michiel
0 1
B
Bianca
28 juni 2019 om 11:25
Het aftellen begint nu echt!! Ik en mijn dochter van 12 hebben er zin in!! Hopenlijk wordt het gezellig zo onderling en blijft het lekker weer.. Zo warm als nu hoeft ook weer niet, maar zo rond de 20- 25 graden en droog vind ik prima!! Duimen jullie mee !! groetjes van Bianca ps hoe krijgen jullie ee. foto geupload, het lukt me niet ( Hihi digibeet)
0 2
L
Luc
18 maart 2020 om 11:03
Ok, dan kom ik ook naar de Leistert. First timer 2-6 me. zoontje van 7.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd