Meetingpoint Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 20 juli De Lijstert - 22-07 t/m 03-08 - Wie gaat er nog meer ? - De Leistert
R
Ruud
08 januari 2019 om 22:28
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 20 juli
Hallo, Zojuist een zomervakantie geboekt naar Camping De Lijstert. Ik ga met mijn zoon van 10 en dochter van 8, hopelijk staan er meer eenouders met kinderen rond deze leeftijd op de lijstert. Ik ga voor eerst op eenoudervakantie, dit dan o
11 reacties
B
Brenda
12 januari 2019 om 18:41
Hallo Ruud. Ik ga ook, met mn dochter van 5jr. Ook voor t eerst. Ook 2 weken en dus ook spannend. Haha! Je kan op de site zien wat de leeftijden van de andere ouders en kinderen zijn. Groetjes Brenda
0 0
C
Cindy
13 januari 2019 om 17:52
Ja! Ik heb ook net geboekt! Ook voor het eerst, best spannend! Vorig jaar ben ik hier ook geweest met mijn ex-vriend, dus weet dat het een leuke camping is! Mijn dochter is 9 en mijn zoon is dan 7. Brenda, waar kan je zien wat de leeftijden van de kinderen zijn?
0 0
C
Cindy
13 januari 2019 om 18:24
Gevonden! Tot nu toe leuke leeftijden voor de kids! Wij hebben er ook enorm veel zin in!
0 0
B
Brenda
13 januari 2019 om 18:41
Ja! Ik heb ook net geboekt! Ook voor het eerst, best spannend! Vorig jaar ben ik hier ook geweest met mijn ex-vriend, dus weet dat het een leuke camping is! Mijn dochter is 9 en mijn zoon is dan 7. Brenda, waar kan je zien wat de leeftijden van de kinderen zijn? Hoi cindy Dat kan je zien als je op de site bent. Daar waar jebde camping kan bekijken. Tussen de datum en de prijzen staat een icoontje van 3poppetjes. Als je daarop klikt, zie je t reisgezelschap. Groetjes!
0 0
B
Brenda
13 januari 2019 om 18:45
[image]http:/meetingpoint.estivant.nl/upload/thumb/17163-011319064453/[/image]
0 0
R
Ruud
15 januari 2019 om 19:37
Hallo Ruud. Ik ga ook, met mn dochter van 5jr. Ook voor t eerst. Ook 2 weken en dus ook spannend. Haha! Je kan op de site zien wat de leeftijden van de andere ouders en kinderen zijn. Groetjes Brenda Hallo Brenda, Zo te zien hebben de kids straks genoeg leeftijdsgenoten, dat is wel zo fijn dan hebben de papa's en de mama's ook een relaxte vakantie ! Ik vond 2 weken ook wel een dingetje, maar lees een hoop goede verhalen over deze camping dus zal wel goed komen. Groet, Ruud
0 0
R
Ruud
15 januari 2019 om 19:43
Ja! Ik heb ook net geboekt! Ook voor het eerst, best spannend! Vorig jaar ben ik hier ook geweest met mijn ex-vriend, dus weet dat het een leuke camping is! Mijn dochter is 9 en mijn zoon is dan 7. Brenda, waar kan je zien wat de leeftijden van de kinderen zijn? Hai Cindy, Leuk dat jullie er ook zijn, lijkt mij ook mooie formule zo. De kids lekker spelen / zwemmen met elkaar en de ouders daar een beetje omheen relaxen en gezellig kletsen. Ik kijk er al naar uit, duurt alleen nog wel even ..... Wij hebben er zin, hoop op een super enthousiast team van Estivant en een hoop gezellige mensen. Groet, Ruud
0 0
E
Eug
19 januari 2019 om 21:44
Hai Cindy, Leuk dat jullie er ook zijn, lijkt mij ook mooie formule zo. De kids lekker spelen / zwemmen met elkaar en de ouders daar een beetje omheen relaxen en gezellig kletsen. Ik kijk er al naar uit, duurt alleen nog wel even ..... Wij hebben er zin, hoop op een super enthousiast team van Estivant en een hoop gezellige mensen. Groet, Ruud na 2 weken ben je blij als je naar huis kan, .... eindelijk uitrusten :D :D :D
0 0
M
Michelle
22 juli 2019 om 23:19
Hoi!! Ik ga voor het eerst met mijn dochter van 8. Maar komen pas op 27 juli aan. Weekje later dus.. Tot dan, leuk!
0 0
M
Melanie
31 januari 2020 om 10:42
Hey. Ook wij hebben voor het eerst geboekt. Wij gaan 18 juli voor een weekje. Wij is ik en mijn zoons van 7 en dan 9.
0 0
S
Suus
23 februari 2021 om 20:29
Hallo allemaal! Ik heb ook geboekt, 1 week van 24-7 tm 31-7, ook voor het eerst. Ik kom met mijn zoon van 5 en dochter van 3. Vroeger met mijn eigen vader ook vaak op een ouder vakanties geweest, hoop op zo'n zelfde ervaringen als toen maar dan nu aan de andere kant. Ik heb er zin in, tot dan. Groetjes Suus
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd