M
Manon
20 december 2019 om 20:45
Frankrijk Eenoudervakantie Lacanau Océan Zaterdag 11 juli 2020
Hallo mijn dochter van 11 jaar en ik gaan samen naar deze camping
24 reacties
J
Jimmy
08 januari 2020 om 19:28
Hoihoi! Na lang twijfelen ook deze reis geboekt met mijn dochter van 10. De eerste keer met Estivant...
0 0
M
Marije
12 januari 2020 om 10:38
Hallo, Samen met mijn 2 dochters van 15 en 12 en een zoon van 9 komen wij ook naar deze Camping. Al veel vaker met Estivant vakantie gevierd en dit bevalt ontzettend goed. Wij hebben er zin in!
0 0
T
Tineke
22 januari 2020 om 19:18
Hallo, vandaag de vakantie geboekt. Duurt nog wel een tijd, maar leuk om naar uit te kijken. Ik kom met mijn zoon Ruben, hij is dan 13 jaar. We hebben vaker vakantie bij Estivant geboekt, iedere keer was het heel leuk.
0 0
S
Sander
25 januari 2020 om 11:55
Hoi hoi, wij vandaag ook geboekt ! Mijn zonen Daan en Stan zijn dan net 17 en 13. Is de 5e keer met estivant en het is altijd erg gezellig !!! Gaat dit jaar zeker ook lukken, ze willen graag met de bus ipv de auto omdat ze dan vast contact maken, We hebben er zin.
0 0
C
Carla Evy
04 februari 2020 om 20:45
Oh, wat fijn Sander. Skip van 17 (en ook mijn dochter Yfke van 15) hoopte zo dat er nog meer jongens en meiden van zijn (en haar) leeftijd zouden zijn! Ook wij hebben een maand geleden deze keuze weer gemaakt. Estivant regelt het meestal goed, ook al paar keer mee geweest. Vindt het beter dan met Cirkel reizen. En dat aktieve met kids van deze leeftijd is top! Jorrit van 12, mijn jongste, heeft er natuurlijk ook erggg veel zin in.. Genoeg van zijn leeftijd zag ik al! En moeders niet te vergeten.. Niets moet en alles mag.. Chillen, maar ook boeken neem ik mee (doe een poging om te gaan lezen.. haha). Tot dan....
1 0
M
Manon
19 mei 2020 om 08:27
Zou het wel door gaan?
0 0
C
Carla Evy
19 mei 2020 om 20:37
Nou, ik denk dat de Fransen echt super streng zijn met alle maatregelen. Om die reden ging ik ook eens kijken. Wat is jouw alternatief? En waar tref je nog meer pubers? Met 3 pubers ga je niet naar een peuter-vakantie-bestemming, toch!!! Ga ze morgen bellen!
0 1
B
Bas
05 juni 2020 om 12:41
Fingers crossed! Ik kom met mijn twee zoons (11 en 8 jaar oud) en mijn dochter(10 jaar oud). Hopelijk gaat het door. We zouden daarna doorreizen naar Axat maar die locatie is gecanceld.
0 0
S
Sander
05 juni 2020 om 15:04
Tja zou vandaag bekend worden maar nog niets gehoord. Duidelijkheid zou fijn zijn dan kan ik nog snel wat anders regelen. Een kleutercamping is niets voor 2 jongens van 17 en 13, dus hoop dat er nog wat mogelijkheden zijn.........
0 0
M
Maike
06 juni 2020 om 12:33
Hoi allemaal, wij houden onze mail ook echt goed in de gaten... Hopelijk binnen een paar dagen duidelijkheid. Ik heb met mijn kinderen (dochter 13 en zoon 10) speciaal voor deze camping gekozen, omdat er veel meer te doen is voor wat oudere kinderen. Dus ook wij hopen dat we niks om hoeven te boeken... Inderdaad fingers crossed!! :-)
0 0
C
Carla Evy
07 juni 2020 om 22:51
Sander, even een bericht speciaal voor jou. Ik hoop wel dat jij en je kids komen, want mijn zonen zijn ook van die leeftijd... en zeker de oudste van 17 vond het zo gaaf dat er ook een leeftijdsgenoot tussen zit (waarschijnlijk voor het laatste jaar met mij 'het oudje' mee!). En mijn dochter van 15 vindt chillen met wat ouder dan zij ook fijn! Dussss.. als het enigszins kan, laten we dan toch allemaal gaan, leek zo'n leuke grote groep! En er een heerlijke week van maken. Hoop iedereen die die week nu geboekt heeft te zien op de 11e. De Fransen zullen ons graag zien.. haha! Dit bericht zullen de Fransen wel moeten accorderen toch! "Daarnaast verwachten wij dat de vakanties in Frankrijk naar Lacanau-Océan en Le Gibanel ook doorgaan, maar een definitieve “Go” volgt zeer waarschijnlijk binnenkort van de Franse overheid".
0 0
R
Renate
08 juni 2020 om 10:02
Hallo, ik heb net omgeboekt van Angeles-sur-mer naar deze vakantie met m’n jongste 2 kids van 6 en 12 jaar, fingers crossed..... Gister werd mij overigens gemeld dat ze pas na 15 juni weten of deze reis doorgaat......
0 0
S
Sander
10 juni 2020 om 19:34
Carla, ja als het doorgaat gaan wij heen. Is voor mijn oudste mss ook het laatste jaar.......Ik had gebeld en ze wisten nog niet zeker hoe ze het met de bus gingen doen. Ik gaf aan dat ik ook wel zelf wil rijden maar dat wel van te voren wilde weten. Helaas nog weinig duidelijk maar laten wij duimen dat we een leuke vakantie met z'n allen gaan hebben !
1 0
S
Sonja
15 juni 2020 om 11:54
Hallo allemaal! Ik kom ook met 3 pubers. Jongen van 16, jongen van 14 en meisje van bijna 13. Fijn dat er leeftijdsgenootjes zijn!! Voor ons eerste keer, dus ben benieuwd. We komen met de auto.
1 0
S
Sander
15 juni 2020 om 15:56
Oh wat leuk Sonja, wat pubers erbij. Hebben jullie pas net geboekt of moesten jullie omboeken van een andere bestemming ? We hebben er zin in, op iedere locatie altijd erg gezellig geweest al zullen sommige dingen nu helaas niet kunnen.
0 0
S
Sonja
20 juni 2020 om 12:02
Net geboekt! Andere reis ging niet door ;-) Ben echt heel benieuwd. Zin in.
0 0
M
Monique
23 juni 2020 om 12:24
Ik kom ook met mijn dochter van bijna 14. Nog een puber dus!
0 0
M
Maike
24 juni 2020 om 12:25
Leuk Monique! Mijn dochter wordt in oktober 14, dus ongeveer dezelfde leeftijd. Ik zag al dat er heel veel meiden van 13 jaar komen. :-)
1 0
J
Joanne
29 juni 2020 om 16:33
Leuk!!! Mijn dochter wordt ook in oktober 14!!!
1 1
H
Hetty
01 juli 2020 om 17:00
Hallo! Mijn meiden (13 en 10) en ik komen met de bus. We hebben er al superveel zin in en het is al bijna! We zouden eigenlijk met Estivant naar Italië gaan. Gelukkig heb ik nog kunnen omboeken! Tot ziens in Lacanau!
0 0
B
Brendith
03 juli 2020 om 12:33
op de valreep deze reis geboekt, mijn dochter van 16 en ik hebben er zin in! Zijn er nog jongens/ meiden die daar in de buurt ook een dagje willen paardrijden?
0 1
B
Baukje
04 juli 2020 om 07:57
Ook wij hebben gisteren geboekt. Ik kom met 2 tieners, een meid van 15 en een jongen van 12 (bijna 13). We hebben er zin in en zien jullie op de camping, want we rijden zelf. Tot volgende week!
0 0
R
Ruud
06 juli 2020 om 12:07
Hallo Allemaal, leuk om zo al een beetje in de mood te raken en kennis te maken met jullie. Groeten tot in Frankrijk of alvast in de bus. Ruud, Isabel (bijna 14) en Rijk (wordt 12 als we in Frankrijk zijn). Nu maar hopen voor jullie dat we relaxed zijn ;-)
0 1
B
Bas
09 juli 2020 om 12:42
Goede reis iedereen!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd