Meetingpoint Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 3 augustus Wie gaat er ook naar de Leistert vanaf 3 augustus?? - De Leistert
W
Wendy
13 januari 2019 om 14:56
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 3 augustus
Hey! Hier een berichtje, heb net voor het eerst een vakantie geboekt naar de Leistert. Dit zal ook de eerste vakantie zijn bij Estivant. Ik ben heel benieuwd wie er nog meer in deze periode gaan! Over mij: Ik ben Wendy, dan 36 jaar. Mijn kin
19 reacties
J
Jessica
13 januari 2019 om 15:37
Hoi wendy, Ik jessica 34 en mijn dochter jayde van 6 gaan ook voor het eerst met estivant op vakantie naar de leistert. Wij gaan vanaf 10 aug. Wij hebben er ook zin in! Groetjes jessica
0 0
M
Monique
15 januari 2019 om 18:25
Hey! Hier een berichtje, heb net voor het eerst een vakantie geboekt naar de Leistert. Dit zal ook de eerste vakantie zijn bij Estivant. Ik ben heel benieuwd wie er nog meer in deze periode gaan! Over mij: Ik ben Wendy, dan 36 jaar. Mijn kinderen Lynn en Rens zijn dan 8 en 5 jaar oud. Ik hoop van jullie te horen, heb er in ieder geval heel veel zin in! Groetjes Wendy Hoi Wendy, Mijn naam is Monique (41 jaar). Ook ik heb voor het eerst via Estivant geboekt. Toen ik zelf klein was ben ik al eens op de Leistert geweest, maar dat is lang geleden ;) Mijn kinderen zijn Lucas (dan 15), Tobias (dan 13) en Sabine (van 10 jaar). Wat ouder dan jouw kinderen. Wij komen 3 augustus voor 1 week en hebben er ook ontzettend veel zin in. Leuk om via deze weg al een eerste kennismaking te hebben! Groetjes Monique.
0 0
W
Wendy
17 januari 2019 om 09:03
Hoi wendy, Ik jessica 34 en mijn dochter jayde van 6 gaan ook voor het eerst met estivant op vakantie naar de leistert. Wij gaan vanaf 10 aug. Wij hebben er ook zin in! Groetjes jessica Wij gaan 1 week, dus op 10 augustus gaan wij helaas alweer weg Jessica. Maar misschien zien we elkaar nog bij vertek/aankomst haha!
0 0
W
Wendy
17 januari 2019 om 09:04
Hoi Wendy, Mijn naam is Monique (41 jaar). Ook ik heb voor het eerst via Estivant geboekt. Toen ik zelf klein was ben ik al eens op de Leistert geweest, maar dat is lang geleden ;) Mijn kinderen zijn Lucas (dan 15), Tobias (dan 13) en Sabine (van 10 jaar). Wat ouder dan jouw kinderen. Wij komen 3 augustus voor 1 week en hebben er ook ontzettend veel zin in. Leuk om via deze weg al een eerste kennismaking te hebben! Groetjes Monique. Leuk Monique! En die leeftijden van de kinderen liggen idd iets uit elkaar, maar ik denk dat het toch heel gezellig is!
0 0
I
Irene
22 januari 2019 om 16:37
Hey Wendy Ook ik ben vanaf 3 aug bij de Leistert op vakantie met mijn 3 zonen van 10, 8 en 7. Voor het eerst met Estivant. Ik ben ook erg benieuwd. Voor mijn jongens is het de eerste keer kamperen en ook de eerste keer met ons viertjes. Groetjes Irene
0 0
A
Alicia
25 januari 2019 om 14:05
Hallo mede kampeerders, Ik heb net voor 1 week geboekt vanaf 3 augustus op de Leistert. Ontzettend veel zin aan. 3 jaar geleden ook geEstivant...was super gezellig. Tegen die tijd ben ik 42 jaar, mijn dochter Chayenne 14 jaar en mijn zoon Jayden 10 jaar. Het wordt vast weer erg leuk.
0 0
W
Wendy
25 januari 2019 om 19:52
Hallo Wendy! Wij zijn er ook vanaf 3/8 Wie weet tot dan! Groetjes Wendy & Isis (10) Hey! Hier een berichtje, heb net voor het eerst een vakantie geboekt naar de Leistert. Dit zal ook de eerste vakantie zijn bij Estivant. Ik ben heel benieuwd wie er nog meer in deze periode gaan! Over mij: Ik ben Wendy, dan 36 jaar. Mijn kinderen Lynn en Rens zijn dan 8 en 5 jaar oud. Ik hoop van jullie te horen, heb er in ieder geval heel veel zin in! Groetjes Wendy
0 0
W
Wendy
25 januari 2019 om 19:54
gezellig!!!! Wie weet tot dan! Groetjes Wendy & Isis (10)
0 0
W
Willy
26 januari 2019 om 10:32
Wij ook 3 augustus. Eerste keer met estivant en eerste keer kamperen zelfs. Dochter 14 jaar en zoon 12 jaar. Ben benieuwd. Wel veel zin in
0 0
A
Alicia
07 februari 2019 om 10:37
Wij ook 3 augustus. Eerste keer met estivant en eerste keer kamperen zelfs. Dochter 14 jaar en zoon 12 jaar. Ben benieuwd. Wel veel zin in Hallo Willy, Wat leuk dat jullie naar de Leistert gaan. Mijn dochter is ook 14 jaar en ze was blij te zien dat er nog iemand van 14 jaar mee gaat. Wordt vast gezellig met iedereen.
0 0
W
Willy
16 februari 2019 om 17:47
Hallo Willy, Wat leuk dat jullie naar de Leistert gaan. Mijn dochter is ook 14 jaar en ze was blij te zien dat er nog iemand van 14 jaar mee gaat. Wordt vast gezellig met iedereen. Komt zeker goed. Mijn dochter vind het ook al helemaal leuk. Mijn zoon ook trouwens. Die is dan nog net op een week na geen 12.
0 0
A
Aaltsje
09 maart 2019 om 22:44
Hallo allemaal, Wij gaan ook 3 augustus naar de Leistert. Mijn naam is Aaltsje (34 jaar) en ik kom met dochter Silde (dan 8 jaar) en zoon Hidde (dan 5 jaar) Eerste keer via Estivant, vind het dan ook enorm spannend, maar de verhalen die ik hoor zijn goed! Leuk om zo alvast te kijken wie er dan nog meer zijn.
0 0
W
Wendy
14 maart 2019 om 19:50
Hallo allemaal, Wij gaan ook 3 augustus naar de Leistert. Mijn naam is Aaltsje (34 jaar) en ik kom met dochter Silde (dan 8 jaar) en zoon Hidde (dan 5 jaar) Eerste keer via Estivant, vind het dan ook enorm spannend, maar de verhalen die ik hoor zijn goed! Leuk om zo alvast te kijken wie er dan nog meer zijn. Wat leuk! Onze kinderen hebben ook dezelfde leeftijd!
0 0
W
Wendy
14 maart 2019 om 19:50
Hoi Allemaal. Wij hadden eerst onze vakantie geboekt naar het eiland van Maurik, helaas is hun samenwerking gestopt dus vandaag de vakantie geboekt en het is de Leistert geworden:) Over ons: Mijn naam is Irma (28 jaar) en Dochter Lynn (5 jaar) Het wordt onze eerste vakantie via Estivant, maar niet de eerste vakantie op een eenoudervakantie. Wij hebben er in iedergeval heel veel zin in en kunnen niet wachten tot het zo ver is. :) Leuk! En ook toevallig dat onze dochters dezelfde naam hebben :D
0 0
N
Nancy
09 april 2019 om 19:53
Hoi Wendy en alle anderen????, Al voor de 5de keer gaan wij dit jaar met Estivant op vakantie. Mijn oudste (zoon) gaat dit jaar niet mee. Dit jaar voor het eerst naar de Leistert, samen met mijn dochter van (dan) 12. Zelf ben ik 42. We hebben er zin in. Gaat vast weer een top week worden! Tot dan! Groetjes Nancy en Milou
0 2
N
Nancy
09 april 2019 om 19:54
Mijn smiley is veranderd in vraagtekens ;-)
0 0
E
Elisabeth
15 juli 2019 om 11:57
Hallo Wendy, wij gaan ook ,voor het eerst, naar de Leistert op 3 augustus. Ik ben Elisabeth, 48 jaar en moedervan Jamian 11 en Yaluna 4 jaar. Leuk dat julliw ook gaan!
0 0
R
Rene
23 februari 2020 om 21:05
Hallo Allemaal, ik ben Rene (49), vader van Isabel (13) en Jari (11) en ik ga voor het eerst met Estivant op vakantie. Vorig jaar zijn de kinderen al met hun moeder geweest. Dit jaar gaan de kinderen twee weken. Ik ga de eerste week (3 t/m 9 aug) en hun moeder de tweede week (10 t/m 16 aug). Goed om te zien dat er best veel kinderen zijn in de leeftijdscategorie van mijn kinderen. Tot 3 augustus!
0 0
R
Roland
06 april 2021 om 18:51
Hallo allemaal! Ik ben Roland (dan 35, eh, sorry, 53) uit Rdam en kom voor het tweede jaar naar een Estivant camping met mijn dochters Louke (14) en Julotte (12). We blijven een volle week, 3 t/m 9 en we hebben als extra mooi weer geboekt. Heeft iedereen wat aan, ☀️
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd