Meetingpoint Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 10 augustus Hey wie gaan er allemaal van 10-08 tot 17-08 naa de Leistert???? - De Leistert
L
Linda
22 januari 2019 om 20:03
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 10 augustus
Hey hallo , Dit jaar gaan Milan (5 jaar) en ik (31) voor het eerst samen op vakantie.. Super spannend maar we hebben er enorm veel zin in! Wie gaan we daar ontmoeten??? Groetjes Milan en Linda
6 reacties
M
Martine
22 januari 2019 om 20:06
Hey hallo , Dit jaar gaan Milan (5 jaar) en ik (31) voor het eerst samen op vakantie.. Super spannend maar we hebben er enorm veel zin in! Wie gaan we daar ontmoeten??? Groetjes Milan en Linda Hoi Linda! Gezellig! Wij gaan ook! Ik kom samen met Laura 6 jaar en Guus dan 5 jaar! Wij hebben er ook heel veel zin in! Groetjes Martine (31 jaar)
0 0
L
Linda
22 januari 2019 om 20:08
Hoi Linda! Gezellig! Wij gaan ook! Ik kom samen met Laura 6 jaar en Guus dan 5 jaar! Wij hebben er ook heel veel zin in! Groetjes Martine (31 jaar) Hé Martine, Wat gezellig !!! We gaan er een mooie vakantie van maken !! Groetjes Linda
0 0
B
Barbara
24 januari 2019 om 17:01
Hey hallo , Dit jaar gaan Milan (5 jaar) en ik (31) voor het eerst samen op vakantie.. Super spannend maar we hebben er enorm veel zin in! Wie gaan we daar ontmoeten??? Groetjes Milan en Linda Hi Linda Gezellig. Ik kom met mijn zoon Ryan van 6 jaar. Tweede keer via estivant. Toendertijd was hij 2.5 jaar. Tot dan gezellig! !
0 0
J
Jessica
25 januari 2019 om 21:58
Hoi linda, Wij gaan ook! Ik kom samen met mijn dochter van 7 dan! Ook onze eerste keer. We hebben er zin in! Tot dan. Groetjes jessica
0 0
S
Suzanne
02 februari 2019 om 11:53
Hoi Linda! Gezellig!wij hebben ook net geboekt. Mijn dochter Nora (dan 8 jaar) staat nu al te springen ! Groetjes Suzanne
0 0
M
Manon
03 februari 2019 om 21:04
Hoi Martine, Wat leuk dat jullie er dan ook zijn, ik kom 10-8 met Jan en Jaap! We hebben elkaar vorig jaar op Maurik gezien! Weet niet of je het nog weet. Groetjes Manon
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd