B
Barbara
06 juni 2019 om 18:35
Nederland Eenoudervakantie De Leistert Zaterdag 10 augustus
Hallo mama's & papa's Het gaat opschieten en hebben jullie er zin in? ???? Hopelijk werkt het weer ook mee. Momenteel is het nog rommelig. Wij hebben er zin in hoor..
5 reacties
M
Marcel
07 juni 2019 om 19:50
Hallo! Wij (ik met 2 jongens van 4 en 13) doen van 10 tot 17 augustus voor het eerst een éénoudervakantie... Het werd mij aangeraden door een kennis, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten maar de recensies zijn top. Wij gaan er van uit dat het een superleuke week wordt.
1 2
S
Suzanne
10 juni 2019 om 09:01
Hoi!!! Mijn dochter en ik hebben er ook superzin in! Voor ons ook de 1e keer Marcel maar het gaat vast allemaal goedkomen! Aftellen maar!
0 1
M
Manon
14 juni 2019 om 09:30
Hier hebben we er ook zin in. We gaan 10-8 naar De Leistert! En 3-8 naar Stoetenslagh. Vorig jaar was onze eerste keer met Estivant naar Maurik, en is ons erg goed bevallen. Tot dan'
0 1
H
Hanneke
26 juni 2019 om 13:50
Hoi Allemaal, Ik ben vorig jaar op singlereis met Estivant naar Turkije geweest, dat was super tof!!! Dit jaar ga ik voor het eerst naar een eenouderereis. Het lijkt mij erg gezellig, want ik zie dat de camping 10 augustus lekker vol zit. Ik kom samen met Luuk (3 jaar). Wij komen uit Veenendaal. Zie jullie daar...... Groetjes van Hanneke
0 1
L
Lina
06 augustus 2022 om 16:31
Wij hebben er ook zin in. Ik kom met Lucas van 9 jaar. Wij gaan nu voor het vierde jaar mee met Estivant. Tot zaterdag en de groetjes van Lina
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd