Waarom Estivant
Elke gast een zomergast
Goed geregeld.
Wij doen al meer dan 20 jaar wat we doen. We bedenken en organiseren nog steeds met de grootste passie vakanties waar je blij van wordt. Je kunt erop rekenen dat alles ook echt goed geregeld is. Van het betrokken advies van onze reserveringsafdeling, het vervoer van en naar bestemming, de inrichting van je accommodatie tot de uitvoering ter plekke. En als toch een keer iets mis gaat? Dan lossen we dat op. Snel en goed.
"Als kind uit een eenoudergezin weet ik wat het betekent om zonder beide ouders op te groeien. Dat stimuleert mij om met ons team geweldige vakanties voor eenoudergezinnen te creëren."
Guido van Schagen
Directeur Estivant Vakanties
De 6 voordelen
Onze teams
EstiFun & EstiVenture
100% exclusief
Alles kan. Niks moet.
Want het is ook jouw vakantie
Onze accommodaties
EstiFun & EstiVenture
Boordevol vakantieplezier
Hoe werkt het?
Het EstiFun en EstiVenture programma is bij de reis inbegrepen. Bij aankomst op de vakantiebestemming ontvang je het complete activiteitenprogramma. Je kind is van harte welkom om deel te nemen aan het ochtend-, middag en/of avondprogramma. Net wat georganiseerd wordt en waar je kind zin in heeft.
Vervelen komt deze week niet in het woordenboek voor. Tijdens EstiFun & EstiVenture momenten ontmoeten je kinderen leeftijdsgenootjes. Samen ondernemen ze bijzondere activiteiten onder professionele begeleiding. Als je kinderen vakantie hebben, heb jij dat ook. Gegarandeerd.
Oppasdag
EstiFun
EstiVenture voor de jeugd op de middelbare school
Het team
Ontmoet de mensen achter Estivant

Jessy Hubers
Backoffice Manager

Jessy Hubers
Backoffice Manager

Ewout Snel
Medewerker Materiaal en Logistiek

Ewout Snel
Medewerker Materiaal en Logistiek

Saskia de Boer
Administratie

Saskia de Boer
Administratie

Tessa de Wolf
Content Manager website

Tessa de Wolf
Content Manager website

Wouter Höppener
Programma Manager Eenoudervakanties

Wouter Höppener
Programma Manager Eenoudervakanties

Duayne Vaasen
Backoffice medewerker

Duayne Vaasen
Backoffice medewerker

Eefje van den Bergh
Hoofd Afdeling Reserveringen

Eefje van den Bergh
Hoofd Afdeling Reserveringen

Guido van Schagen
Directeur

Guido van Schagen
Directeur

Marijn van Benthem
(Online) Marketeer

Marijn van Benthem
(Online) Marketeer

Ruud Wijnen
Manager Materiaal en Logistiek

Ruud Wijnen
Manager Materiaal en Logistiek

Martijn ter Welle
Directeur

Martijn ter Welle
Directeur

Marijke Onstein
Marketing Manager

Marijke Onstein
Marketing Manager

Mariëlle Thomas
Reisleiding

Mariëlle Thomas
Reisleiding

Ivar Bos
Content Marketeer

Ivar Bos
Content Marketeer

Jurgen Gesink
Vakantiespecialist

Jurgen Gesink
Vakantiespecialist

Jolijn Gommans
Reisleiding

Jolijn Gommans
Reisleiding

Nicole Lagé
Productmanager Singlevakanties

Nicole Lagé
Productmanager Singlevakanties

Tessa Koster
Vakantiespecialist

Tessa Koster
Vakantiespecialist

Milou Stiemsma
Programmamaker Eenoudervakanties
Milou Stiemsma
Programmamaker Eenoudervakanties

Saf
Floormanager
Saf
Floormanager

Inge Tijsse Klasen
Programmamaker Singlevakanties
Inge Tijsse Klasen
Programmamaker Singlevakanties
Werken bij
Gek op wat we doen
Op ons gezellige kantoor in Nijmegen werken 19 medewerkers. In de zomerperiode zijn we zo’n 400 collega’s rijker verdeeld over 33 vakantiebestemmingen in Europa. Jouw taak is om samen met de Senior Personeelscoördinator onze medewerkers op onze vakantiebestemmingen zo blij mogelijk te maken. Blije medewerkers zorgen namelijk voor blije gasten!
Een dag op kantoor:
• Je start de dag met een lekkere kop versgemalen koffie en opent je mail. Je bent net je mail aan het doorspitten als je wordt gebeld door een medewerker. “Kan ik mij weer aanmelden voor aankomende zomer?” Je opent de personeelsplanning.
• Ondertussen tikt Mariëlle je aan: “We komen nog Activiteitenbegeleiders te kort voor de laatste weken van augustus en missen nog een Vliegende Keep”. Jij gaat direct in de actie modus en vult de laatste gaten op de planning. Eventueel plan je een afspraak met Marijke van Marketing om de wervingscampagnes aan te passen.
• Lunchtijd! Jij dekt alvast de tafel met Jurgen van de afdeling Reserveringen en zet het tosti-ijzer aan. Welke tosti-combinatie gaat het worden?
• Jessy van Traffic komt naar je toe “Ik heb een buschauffeur aan de lijn en hij geeft aan dat er een personeelslid te laat is bij de opstapplaats. De bus vertrekt over 10 minuten!” Jij grijpt naar de telefoon en toets het nummer van de medewerker in.
• Je agenda popt op: sollicitatiegesprek! Er staat een Reisbegeleider voor de deur. Geregeld via het IVOR. Zou dit de geschikte kandidaat zijn voor een zomer op Ibiza?
• De dag vliegt voorbij. Als je in de keuken kijkt en Martijn de bierflesjes in de lucht ziet houden, weet je hoe laat het is. Tijd voor de DOMIBO!
Jouw taken in een notendop:
• Samen met je collega ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze 400 medewerkers;
• Bellen, mailen wen WhatsAppen met (potentiële) medewerkers;
• Telefonisch verwerken van sollicitaties en inplannen van kennismakingsgesprekken;
• Selectiedagen organiseren en het voeren van kennismakingsgesprekken met sollicitanten;
• Het maken van de gehele personeelsplanning voor alle vakanties;
• Alles regelen wat een medeweker nodig heeft tijdens zijn Zomerwerkervaring. Denk aan het trainingsweekend en het vervoer naar locatie.
• Organiseren van de jaarlijkse reünie in het najaar;
• Organiseren en bijwonen van trainingsweekenden in het voorjaar.
Wie is de ideale Junior Personeelscoördinator?
• MBO+ werk- en denkniveau;
• 1 – 2 jaar werkervaring (eventueel verworven uit een stage);
• Bij voorkeur een (opleiding)achtergrond in de HR of recruitment;
• Het is een pré als je affiniteit hebt met de hospitality-branche;
• Je bent communicatief sterk en spreekt en schrijft foutloos Nederlands;
• Je bent een écht organisatietalent en laat je niet gek maken door stress of drukte;
• Het is een pré als je ervaring hebt met het schrijven van teksten voor social media of emailcontact;
• Je bent servicegericht en staat altijd klaar voor onze medewerkers;
• Je bent zelfstandig en hebt en proactieve houding.
Wat bieden wij?
• Een contract voor 39 uur per week, voor de duur van een jaar met uitzicht op langer;
• Uitdagende en dynamische functie;
• Werken binnen een jonge, gedreven organisatie met leuke collega’s (vinden we zelf);
• Marktconform salaris (boven Reiswerk CAO);
• Een mooie werkplek in hartje Nijmegen naast het centraal station;
• Elke dag een gezamenlijke lunch (kantoorhond Saf eet de restjes op);
• Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden (Do-mi-bo, een maandelijkse stoelmassage van onze masseuse Els en elk jaar op wintersport!)
Ben jij de gemotiveerde Junior Personeelscoördinator die wij zoeken? Overtuig ons ervan dat jij onze nieuwe collega bent!
Stuur jouw motivatiebrief en CV vóór 29 januari 2021 naar Jolijn Gommans, reisleiding@estivant.nl. Heb je nog vragen? Neem dan contact op via 024-3600104 keuzemenu optie 2.
Op ons gezellige kantoor in Nijmegen werken 19 medewerkers. In de zomerperiode zijn we zo’n 400 collega’s rijker verdeeld over 33 vakantiebestemmingen in Europa. Jouw taak is om samen met de Junior Personeelscoördinator onze medewerkers op onze vakantiebestemmingen zo blij mogelijk te maken. Blije medewerkers zorgen namelijk voor blije gasten!
Een dag op kantoor:
• Je start de dag met een lekkere kop versgemalen koffie en opent je mail. Je leest de inkomende mailtjes door en gaat aan de slag met het controleren van de uren. Je ziet dat de urenlijst van de Reisbegeleider op Kreta ontbreekt en belt daar gelijk even achteraan.
• Ondertussen tikt Jolijn je aan: ‘Wij komen nog Activiteitenbegeleiders te kort voor de laatste weken van augustus en missen nog een Vliegende Keep in Kroatië” Jij gaat direct in de actie modus en plant een meeting met Marijke om de wervingscampagnes hier op aan te passen.
• Je oog valt op een mailtje van Linde, stagecoördinator Sport & Bewegen. Er wordt weer een stagemarkt georganiseerd en of je het leuk vindt om Estivant te presenteren? Natuurlijk, mail je terug!
• Je agenda popt op: sollicitatiegesprek samen met Wouter, productmanager Eenoudervakanties. Benieuwd of we vandaag een leuke Locatiemanager vinden!
• Lunch: tijd om tosti’s te bouwen en bij te praten met de rest van je collega’s. Dat zijn er zo’n 20!
• Je hebt weer energie. Die kan je goed gebruiken. De teamweekenden staan weer voor de deur, tijd voor actie! Is de dagplanning klaar? Zijn er genoeg trainers ingepland? Komt de kleding op tijd binnen?
• Daarna leg je de laatste hand aan het functieprofiel van de vakantiespecialist zodat je deze morgen kan beoordelen samen met o.a. Eefje (hoofd vakantiespecialisten) en Martijn (eigenaar).
• De dag vliegt voorbij. Als je de keuken inkijkt en Martijn de bierflesjes in de lucht ziet houden, weet je hoe laat het is. Tijd voor de DOMIBO!
Dit verwachten we van jou:
• HBO werk- en denkniveau met relevante opleiding;
• Minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring;
• Je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
• Je bent een echt organisatie talent en laat je niet gek maken door stress of drukte;
• Je bent sociaal, servicegericht en staat altijd klaar voor onze medewerkers;
• Het is een pré als je ervaring hebt met complexe personeels- en/of eventplanningen;
• Je beschikt over (natuurlijke!) leidinggevende kwaliteiten;
• Wij vinden het leuk als je affiniteit hebt met de hospitality-branche.
Dit kan je van ons verwachten:
• Een contract van 39 uur per week;
• Werken binnen een jong, gedreven team met korte lijntjes;
• Een kantoor naast station Nijmegen;
• Marktconform salaris (boven CAO Reisbranche);
• Een gezamenlijke lunch (kantoorhond Saf eet de restjes op);
• Een keer in de maand een heerlijke massage van Els;
• Onze befaamde domibo;
• Huisgemaakte appeltaart van Wouter (als hij jarig is);
• En hele leuke collega’s. Al zeggen we het zelf!
Solliciteren:
Ben jij de gemotiveerde Personeelscoördinator die wij zoeken? Overtuig ons ervan dat jij onze nieuwe collega bent! Stuur jouw motivatie en CV vóór 29 januari 2021 naar
Marielle Thomas, marielle@estivant.nl Heb je nog vragen? Neem dan contact op via 024-3600104 keuzemenu optie 2.
Als stagiaire bij Estivant maak je onderdeel uit van het Marketingteam. Je gaat tijdens je stage aan de slag met de verschillende facetten binnen online marketing. Ben jij creatief, leergierig en goed met tekst en beeld? Dan zoeken wij jou!
Dit ga je doen:
• Het creëren en beheren van content op onze social kanalen (Facebook, Instagram, TikTok);
• Het optimaliseren van onze website (SEO);
• Het schrijven van passende teksten voor onze e-mail automation campagnes;
• Helpen met lopende projecten.
Dit ben jij:
• Jij bent een 2de- of 3de-jaarsstudent in de richting van marketing of communicatie op zoek naar een meeloopstage;
• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Je schrijft vlot en foutloos Nederlands;
• Je bent een aanpakker, creatief en gek op vakantie!
Dit krijg je ervoor terug:
• Een uitdagende stageplaats met veel ruimte voor eigen inbreng;
• Werken binnen een jong, gedreven team met korte lijntjes;
• Een gezamenlijke lunch (kantoorhond Saf eet de restjes op);
• Eén keer in de maand een heerlijke massage van Els;
• Onze befaamde do-mi-bo;
• Huisgemaakte appeltaart van Wouter (als hij jarig is);
• Een stagevergoeding;
• Een kantoor naast station Nijmegen;
• En hele leuke collega’s. Al zeggen we het zelf!
Ben je enthousiast? Overtuig ons er dan van dat jij de kandidaat bent die wij zoeken! Stuur je motivatie en cv vóór 30 november 2020 naar Marijke (marijke@estivant.nl). Heb je nog vragen? Bel 024-3600104.
dragen aan een unieke ervaring voor onze gasten. Wij hebben verschillende functies beschikbaar:
Activiteitenbegeleider, Locatie Manager, Buitensportinstructeur, Reisleider single vakanties, Chauffeur / Facilitair medewerker, Opbouw- en afbouwmedewerkers en stages.
Of je nu reisleider bent of chauffeur, activiteitenbegeleider of stagiair(e), we vinden het belangrijk dat je goed omgaat met verantwoordelijkheid, dat je initiatief neemt en dat je een groepsmens bent. Ervaring in het begeleiden van groepen is een pré, maar niet noodzakelijk.
Wij hebben een speciale internetsite waar je onze uitgebreide informatie over het werken in de zomer én in de winter kunt vinden: www.zomerwerk.nl
Voor vragen en informatie kun je met Mariëlle Thomas contact opnemen via reisleiding@estivant.nl, bel naar 024-3600104 (optie 2) óf Whats’app ons: 06-22351550.
Partners
Veilig op reis
SGR en SGRZ Retaildekking
Ook is Estivant Vakanties aangesloten bij SGRZ voor de reisbureaus die bij Estivant Vakanties een vakantie reserveren.
ANVR
Bekijk onze 6 ANVR zekerheden voor jou.