C
Claudia
09 augustus 2021 om 15:09
Spanje Single vakantie Ibiza Dinsdag 28 september 2021
Hoi allemaal, Net geboekt en in afwachting! Komt wel goed, heb er zin in en kan niet wachten. Mijn eerste singlereis. Groetjes Claudia
13 reacties
I
Inge
16 augustus 2021 om 21:20
Ik ben er dan al een weekje!! En blijf er nog 1. Zin in . Eerste keer Ibiza dus ben heel benieuwd!
4 0
C
Claudia
18 augustus 2021 om 17:03
Ben er lang geleden geweest..super mooi! En nu maar hopen op beter weer, dan hier in Nederland
3 0
J
Joany
22 augustus 2021 om 10:36
Dag, ik heb dan ook maar geboekt voor het eerst alleen op vakantie en naar Ibiza! Leuk om alvast de voorpret te kunnen delen. Ik vind het ongelooflijk spannend, maar heb er erg veel zin in!
5 1
H
Herman
23 augustus 2021 om 16:22
Hoi allemaal. Heb ook geboekt. Is mijn eerste reis naar Ibiza. Heb er zin in Groetjes Herman, kom uit Sittard
4 0
R
Rob
24 augustus 2021 om 15:07
Hey allemaal, net geboekt , ben er ook jaren geleden er geweest. Super veel zin in
5 0
C
Claudia
24 augustus 2021 om 16:28
Wat leuk allemaal..misschien kunnen tegen die tijd een app groep aanmaken, en afspreken op Eindhoven airport! Ik kom uit Eindhoven
3 0
J
Joany
24 augustus 2021 om 20:19
Dat lijkt mij een goed plan een groepsapp.. Ik kom uit Drenthe
4 0
M
Miranda
25 augustus 2021 om 08:24
Brabant meldt zich ... ik ben ook van de partij ! Voor mij ook de eerste keer tja wel soort van spannend maar vooral nieuwsgierig. Ibiza was ooit mijn eerste vliegreis met mijn ouders maar ik herinner mij daar alleen de zonneallergie nog maar van. Tijd dus voor leuke herinneringen naar wat ik heb horen vertellen een top eiland. We tellen af naar 28 september! Groeten Miranda
4 0
P
Pascal
26 augustus 2021 om 18:33
Hallo iedereen, Mijn boeking is ook net bevestigd, leuk hier al even kennis te maken. Ik kijk er alvast naar uit. Heel veel groetjes uit het zonnige België. groetjes pascal
3 0
C
Corina
30 augustus 2021 om 13:25
Gezellig! Ik ben ook van de partij, vanmorgen de bevestiging gekregen dat ik mee kan. Beetje spannend, single op vakantie is nieuw voor mij. Wel ontzettend veel zin in! Ibiza here we come  Groetjes en ik kijk ernaar uit jullie te ontmoeten, Corina
3 0
E
Erna
04 september 2021 om 17:05
Hallo allemaal! Ik heb ook net geboekt. Het aftellen kan beginnen! Leuk om jullie hier alvast te treffen.
3 0
P
Patty
05 september 2021 om 10:08
Hallo allemaal, ook net geboekt en voor het eerst alleen op vakantie! Zo spannend allemaal maar ik heb er ontzettend veel zin in. Leuk idee om een app aan te maken en op deze manier al kennis te maken. Ik heb een gedeelde kamer, ben benieuwd wie mijn kamergenoot is???? Groetjes Patty (uit Voorhout)
2 1
P
Pascal
21 september 2021 om 21:02
Hoi allen, over een weekje begint onze vakantie. Spannend. Ik kijk er erg naar uit. Zijn er nog geïnteresseerden voor een WhatsApp groepje zoals Claudia al voorstelde? Zet eventueel je nummer hierin dan kunnen we er eentje aanmaken. Grtz pascal
0 5

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd