S
Sandra
09 september 2021 om 10:20
Griekenland Single vakantie Samos Donderdag 30 september 2021
Hoi Camiel, Martijn en Gert-Jan Leuk dat jullie ook meegaan. Het gaat nu eindelijk opschieten!!! Lijkt het iemand leuk om voor het inchecken ergens af te spreken om dat samen te doen!?
8 reacties
C
Camiel
09 september 2021 om 12:54
Hoi Sandra, het schiet helemaal niet op. Ik zit hier al helemaal klaar....nip aan een glaasje ouzo. Wat betreft inchecken, ik vind het prima en gezellig maar ik wil wel als eerst EN bij het raam met uitgang EN zwemvest alvast om. Maar even voor iedereen in deze groep. Ik reis, in het donker van de nacht, vanuit Fryslân naar Schiphol en parkeer daar ook. Ik kan iemand van jullie oppikken onderweg...misschien wel 2 als we even ons best doen want ik rij niet al te groot.. Ik weet niet hoe het hier werkt qua contact met elkaar maar ik check deze site niet steeds. Misschien kunnen we, voor diegene die dat willen, een Whatsapp Samos groep aanmaken. Mocht je dat prettig vinden of wil iemand een lift mee richting Schiphol, stuur dan even een berichtje naar mij 0641624437. Ik heb er uiteraard ook veel zin in. Ik spreek of zie jullie snel
1 1
A
Alice
09 september 2021 om 18:21
Hoi Sandra en Camiel en andere medereizigers natuurlijk. Mij lijkt het ook leuk om voor het inchecken af te spreken. Whatsapp groep ook een goed idee!
0 0
A
Alice
09 september 2021 om 18:23
Maar ik hoef niet per se als eerste en bij het raam enzo ????
0 0
H
Heleen
10 september 2021 om 00:18
Heej allemaal, Het schiet inderdaad op nu. Heerlijk zo’n zin! Eerdere vakanties verzamelden we voor de in check balie om idd samen in te checken. Ben wel in voor een groeps app. Maakt het communiceren een stuk makkelijker ????. Camiel wil jij die aanmaken? (Jouw nr hebben we nu toch ????)
0 0
H
Heleen
10 september 2021 om 00:19
Ohh zie dat de emoij’s vraagtekens worden
1 0
S
Sandra
11 september 2021 om 09:18
Oké, ik heb mij zojuist gemeld bij Camiel ;-) Lees jullie in de groepsapp?! Groetjes
0 0
W
Wietske
13 september 2021 om 18:51
Dag medereisgenoten! Gisteren heb ik last minute geboekt voor deze vakantie. Mag ik zo vrij zijn mij bij 'jouw' WhatsApp groep aan te melden Camiel? Groetjes!
0 1
M
Martijn
15 september 2021 om 20:29
Heb me zojuist aangmeld bij Camiel, wel fijn zo'n whatsapp groep!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd