S
Sandra
06 juni om 13:35
Italië Single vakantie Sardinië Zaterdag 6 juli 2019
Hallo allemaal! Zijn er meerdere mensen die ook gaan genieten van een heerlijke vakantie naar Sardinië?? Hebben jullie er ook al zin in? Misschien kunnen we met meerdere reisgenootjes een bak koffie gaan drinken op Schiphol. Zodat we al kennis kunnen maken. Ik hoor graag van jullie! Groetjes Sandra
9 reacties
B
Bart
12 juni om 23:15
Heey, Ik vertrek ook op 6 juli naar Sardinië heb er heel veel zin in heerlijk genieten!! Leuk idee om op Schiphol koffie te drinken, en op die alvast kennis te maken met reisgenoten! Groetjes Bart.
1 0
B
Bart
12 juni om 23:19
op die manier
0 0
M
Mariska
26 juni om 09:42
Hoi Sandra en Bart. Ook ik ben van de partij. Zin om ergens af te spreken voor 't inchecken?
1 0
R
Reisbegeleider Robert
26 juni om 16:05
Hallo allemaal, fijn te horen dat jullie er allemaal zin in hebben, ik ook! :) Ik zal er bij aankomst in Sardinië zijn om jullie op te pikken en daarna mijn uiterste best doen om jullie een fantastische en relaxte vakantie te bezorgen. De dag voor jullie vertrekken maak ik een groepsapp aan. Je zal dan eerst een uitnodiging met link ontvangen die je kan accepteren als je deel wilt nemen. Ik kijk er naar uit jullie te ontmoeten en fijne vliegreis alvast. :)
2 0
R
Rik
26 juni om 19:31
Hallo allemaal, Ik vind het een leuk idee om met ze alle te verzamelen, na het inchecken lijkt mij het beste dan ben je namelijk van je bagage af. Groetjes Rik.
2 0
M
Mariska
27 juni om 00:19
Hoi Robert. Dank je wel. Ik vroeg mij nu af of ik m'n telefoon r heb doorgegeven bij jullie. Ik heb er geen idee van ????
0 0
R
Robin
01 juli om 23:20
Hallo allemaal, ook ik heb er zin in, hebben jullie de weer voorspelling al gezien? :) Ik sluit ook graag aan op schiphol om alvast kennis te maken. Wie weet een goede plek om af te spreken? Tot over een paar dagen. Groetjes, Robin
2 1
B
Bart
02 juli om 18:32
Ik wordt met de auto naar Schiphol gebracht.
1 8
R
Robin
06 juli om 01:26
Zullen we afspreken vanaf 18.00 bij park cafe? Is na de security en dichtbij de gate. https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/eten-en-drinken/park-cafe#time-details
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd