M
Marjolein
02 juni om 13:57
Kroatië Single vakantie Dalmatië Vrijdag 26 augustus 2019
...hopelijk een heleboel leuke mensen. Zijn er naast mij al anderen die deze reis hebben geboekt?
12 reacties
T
Thijs
24 juni om 15:30
Hoi Marjolein, ik heb de reis ook geboekt en heb er erg veel zin in! Dat ik boekte waren er al 7 mensen, verhouding 50-50, dat was twee maanden geleden. Dus moet vast goed komen!
3 1
M
Margo
30 juni om 20:08
.... net geboekt. Ben benieuwd en heb er zin in. Groet Margo
2 0
M
Marjolein
07 juli om 12:36
Ik heb eens het hotel opgezocht. Ziet er veel belovend uit. https://www.valamar.com/en/hotels-makarska/dalmacija-hotel Morgen nog 7 weken!
2 1
M
Marije
13 juli om 20:30
Ik heb net geboekt! Heel veel zin in!!
3 0
P
Paulina
04 augustus om 19:07
Hoi! Ik ben één van de laatste die geboekt heeft, spannend en heel veel zin in! :) tot snel groetjes
3 0
E
Elvira
11 augustus om 10:13
Hallo allemaal, ik ga ook mee! Als reisbegeleidster :-) Zo leuk om samen met jullie een nieuwe bestemming van Estivant te verkennen! Waar kijken jullie het meest naar uit?
0 3
F
Frits
11 augustus om 11:51
Hoi Goedemorgen, Ik heb al even geleden deze mooie reis geboekt, Kroatië is toch wel een van mijn favorieten binnen Europa :-) Mooie natuur/cultuur en lekker eten. Is het overigens misschien handig om op Rotterdam over 2 weken voor het inchecken vast af te spreken? Groetjes, Frits
0 6
W
Wouter
12 augustus om 22:41
Ik heb deze reis ook geboekt. Zie dat het ticket en de voorlopige deelnemerslijst inmiddels online staan. Tot over 2 weken!
2 0
F
Frits
14 augustus om 21:24
Gezellig! Denk zelf dat ik er om 5.00 wil zijn, heb ik een half uur om mijn auto te parkeren, heb een parkeerplek in het hotel gereserveerd.
2 0
M
Martine
19 augustus om 13:39
Hoi alle, Ik heb donderdagavond geboekt.. en heb er ook erg veel zin in.. Tot maandag ochtend vroeg dan.
2 1
M
Margo
19 augustus om 23:14
Tot dan. Gezellig dat je ook meegaat.
0 0
C
Chris
24 augustus om 13:40
Hoi, ik ben ook van de partij. Ben benieuwd wat Kroatie gaat brengen. Heb zin in een leuke en lekkere vakantie. Zie jullie maandag heeeel vroeg....
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd