Meetingpoint Nederland Singlevakantie Terschelling Singlevakantie Terschelling 6 september
15 juli 2020 om 10:32
Nederland Singlevakantie Terschelling
16 reacties
M
Mandy
15 juli 2020 om 16:34
Hallo Hans, Ik heb ook gister geboekt.Mijn aanvraag is nog niet definitief.Hopelijk mag ik ook mee...
0 0
S
Sander
15 juli 2020 om 20:00
Hoi Mandy en Hans, ik heb de reis ook geboekt. Weten jullie al hoe laat jullie op 6 september de boot vanuit Harlingen naar Terschelling nemen? Ik denk dat ik de boot van 10 uur neem....
0 0
16 juli 2020 om 19:27
0 0 Bewerk Verwijder
R
Renate
18 juli 2020 om 15:43
Hallo allemaal ik heb ook geboekt voor 6 september terschelling. Ik heb ook al tickets gekocht voor de veerboot naar terschelling . De veerboot van 10:00 uur.
0 0
S
Sander
18 juli 2020 om 20:57
Hoi allemaal, ik heb inmiddels nu ook een ticket voor de veerboot van 10 uur gekocht.
0 0
20 juli 2020 om 09:43
0 0 Bewerk Verwijder
R
Ron
21 juli 2020 om 18:59
Hoi Renate, Sander, Mandy en Hans. Ik heb deze reis ook geboekt. Het wordt mijn eerste reis met deze organisatie en ook eerste keer een bezoek aan een Waddeneiland. De status van mijn boeking is nog "aanvraag": dus dat moet ik nog eerst even afwachten. Wat het veer betreft; nemen jullie trouwens de auto mee naar het eiland? (Zo te zien is achterlaten op Harlingen en dan bijv. een taxi op Terschelling ook een optie.)
0 1
22 juli 2020 om 10:17
1 0 Bewerk Verwijder
H
Helen
24 juli 2020 om 18:11
Hoi allemaal, Ik ga ook mee naar Terschelling op 6 september. Ik kom pas in de middag, Ik mag zondag morgen eerst nog werken. De snelboot van 15.35. Ik kom met de trein naar Harlingen. In Harlingen kun je goed parkeren. Er is een shuttelbus die tussen het parkeerterrein en haven rijd. Maar lopend kan ook. Waar de trein stop bij de boot weet ik zo niet, maar het is in de buurt als het goed is. dit was voor mij goedkoper dan de auto parkeren. En misschien dat iemand langs Grou rijd met wie ik mee kan rijden? De boot moet je trouwens al helemaal boeken nu ook de terugreis. Daar heb ik de laatste boot gereserveerd. Er waren ook al boottijden die vol zaten. Ik ben ook al vaker met Estivant mee geweest, zowel de singelreizen als de eenouder reizen. Altijd prima voorelkaar. Ik heb een oproep naar mijn collega's gedaan om mijn dienst van zondagochtend te ruilen. Fingers crossed ????
0 0
H
Helen
25 juli 2020 om 15:59
Ik heb mijn boot ticket en werkdienst kunnen ruilen. Ik heb nu ook een ticket voor de boot van 10 uur op 6 september. ???????? Ik zie jullie daar. Zo'n zin in.
0 0
S
Sander
25 juli 2020 om 19:35
Hoi allemaal. Mooi dat het ruilen gelukt is Helen! En ook mooi Ron dat de boeking definitief is! Zo maken we al een beetje kennis met de mensen die meegaan. Leuk dat er meer om 10 uur met de boot gaan, misschien dan al op de boot een eerste verdere kennismaking? Het is mijn 1e reis met Estivant, wel een paar andere single reizen gemaakt met een andere organisatie. Ik heb er ook al zin in!
0 0
Y
Yaqueline
27 juli 2020 om 12:51
Hallo allemaal, ik ga ook 6 september naar Terschelling. Ik parkeer de auto in Harlingen en ik neem de boot van 10 uur. Ik blijf nog een dag langer in Terschelling. Blijft er nog iemand langer? Mijn eerste reis met Estivant. Ik kijk uit naar een paar dagen uitwaaien en gezelligheid. Tot op de boot en anders tot op het eiland :-)
0 0
A
Arien
31 juli 2020 om 13:28
Hallo allemaal ik ga ook mee 6 september naar Terschelling ,heb ook een ticket geboekt voor de boot van 10 uur. Lekker uitwaaien op het eiland, heb er zin in
0 0
03 augustus 2020 om 13:59
0 0 Bewerk Verwijder
R
Ron
31 augustus 2020 om 18:11
Ik ga de boot van 10.00 niet halen. Ik neem de boot van 11.30. Ik tref jullie wel bij het hostel (voor zover jullie een eerdere boot hebben). Tot zondag!
0 0
A
Annemarie
02 september 2020 om 13:07
Hallo Allemaal! Eén persoon heeft geannuleerd en daarom heb ik gisteren nog geboekt en ga zondag met jullie mee naar Terschelling. Ik twijfel nog een beetje tussen de boot van 10.00 en 11.30 omdat ik vanuit het zuiden kom. Hoe laat nemen jullie de boot op woensdag terug? 12.30 of 17.30 of de sneldienst om 16.15? Wil er nog iemand meerijden? Ik neem de A50-N50-A6-A7, mogelijk moeten we onderweg terug wel een laadstop doen. Misschien is het handig om een whatsappgroep aan te maken? Wie wil kan mij appen, dan maak ik er eentje aan, stuur me dan even een privébericht. Groetjes Annemarie
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd