A
Anita
23 september 2021 om 15:58
Spanje Singlevakantie Andalusië rondreis Zaterdag 30 oktober 2021
Hallo, Wie gaan er nog meer mee met de roadtrip door Andalusie op 30 oktober? Ik heb er heel veel zin in en lijkt me een prachtige reis. Groetjes, Anita
11 reacties
P
Peter
26 september 2021 om 22:09
Hoi Anita, Peter hier. Ik heb afgelopen week geboekt en heb er ook veel zin in!
0 0
R
Roy
27 september 2021 om 19:55
Hallo Peter en Anita, Ik heb de reis ook geboekt en kan niet wachten tot we vertrekken! Eens kijken of er nog meer mensen op meetingpoint gaan reageren, dan krijgen we al een beetje een idee wie er allemaal meegaan!! Groetjes, Roy
0 0
A
Audrey
01 oktober 2021 om 19:48
Hallo allemaal. Ik ben audrey en ga met jullie mee op reis.het is mijn 1e vakantie met estivant en mijn 1e singlereis en heb er ook heel veel zin in omdat ik al 2 jaar na sevilla wil gaan.zijn jullie al eerder in Spanje geweest? Ik wel maar nog niet in deze steden die we gaan bezoeken.ik vind het een super idee om met meerdere mensen leuke dingen te gaan zien en meemaken! Nog een paar weken en dan is het zover
0 0
A
Audrey
01 oktober 2021 om 19:50
Waar komen jullie vandaan? Ik uit Zeeland
0 0
A
Anita
02 oktober 2021 om 11:44
Hallo, Peter, Roy en Audrey, over een maandje zitten we in het mooie Andalusie . Ik ben al meerdere keren met Estivant op vakantie geweest. Ben ook in Spanje geweest. Sevilla staat al heel lang op mijn lijstje, en nu de mogelijkheid om deze mooie stad te bekijken. Ik woon in Baarn. Is het misschien een idee om op Schiphol bij de incheckbalie af te spreken? En wellicht ook handig om een Whatsapp groep aan te maken, zodat we alvast beetje kennis met elkaar kunnen maken. Groetjes, Anita
0 0
P
Peter
04 oktober 2021 om 20:03
Hoi allemaal, Ik ben al vaker met Estivant op vakantie geweest. In Spanje alleen maar 2 dagen in Barcelona geweest dus nu ga ik wat meer zien van het land. Ik kom uit Katwijk. Whattsapp groep is goed idee. Kunnen we het afspreken op Schiphol ook regelen :)
0 0
R
Roy
04 oktober 2021 om 21:59
Hallo Allemaal, Ik heb al diverse singlereizen gemaakt en is altijd goed bevallen! Ga nu voor het eerst met Estivant mee en voor het eerst naar Spanje. Ik vind de Whattsappgroep een prima idee!! Ik woon in de Achterhoek. Groetjes, Roy
0 0
A
Anita
05 oktober 2021 om 15:19
Hoi allemaal, is er iemand van jullie die een groepsapp wil aanmaken of zal ik dat doen? Mijn nr is 06 27500891. Groetjes Anita
0 0
A
Anita
06 oktober 2021 om 15:15
Hallo, ik heb inmiddels een groepsapp aangemaakt. Degene die dat willen kunnen mij een berichtje sturen, dan voeg ik je toe. Groetjes, Anita
0 0
A
Audrey
07 oktober 2021 om 19:50
M
Marlon
09 oktober 2021 om 22:14
Hallo allemaal! Ik heb er ook veel zin in om Sevilla, Cordoba en Ronda te bekijken. Ik vlieg de 29e vanaf Eindhoven omdat ik vlakbij het vliegveld daar woon. Zie jullie over 3 weken in Malaga!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd