W
Willemiek
16 juli 2021 om 20:08
Frankrijk Singlevakantie Franse Alpen Zaterdag 14 augustus 2021
Hey! Ik ga ook mee naar Presle en ben benieuwd wie er nog mee gaan. Ik stel voor om alvast een app groep te maken voor de voorpret en wie het leuk vind. Als je er in wil, kan je je nummer via PB naar mij sturen. Let op als je hier op reageert en je nummer erin zet, staat dit openbaar op internet. Groetjes Willemiek
9 reacties
M
Malou
17 juli 2021 om 11:11
Hey Willemiek, Ik ga ook mee op deze vakantie en ik vind een groepsapp aanmaken een heel goed idee. Mijn mobiele nummer op internet zetten lijkt me niet een heel goed idee, ik stuur je wel even mijn email adres dan kan ik je in een email mijn nummer sturen. Groetjes Malou
0 0
S
Susan
18 juli 2021 om 08:45
Hé Willemiek (en Malou), Ik ga ook mee naar Presle. Fijn dat we weer op vakantie kunnen en mogen... Pb met m'n nummer heb ik net verstuurd, Willemiek. Groetjes Susan
1 0
K
Kirstin
19 juli 2021 om 21:31
Hoi Willemiek, Malou en Susan. Ook ik heb zojuist geboekt voor Presle. Heel veel zin in . Ik heb jou Willemiek zojuist een PB gestuurd met mijn tel nummer. Groetjes Kirstin
1 0
M
Martin
27 juli 2021 om 19:39
He Willemiek, een app groep is altijd nuttig. Ik zal je een pb sturen. Ik hoop al op 8 augustus op de camping aan te komen. Alvast rustig alles verkennen daar en m'n mtb mee. Ik heb er zin in.
0 0
S
Suzanne
02 augustus 2021 om 14:00
Hi all, Suus hier, ben er ook bij! Superveel zin in! Zal je een PB sturen Willemiek!
0 0
L
Lynda
04 augustus 2021 om 21:37
Hoi Willemijn, vandaag bevestiging gekregen dat ik ook mee ga! Zal je ook ff een pb sturen met mijn nummer.
0 0
N
Niels
05 augustus 2021 om 16:37
Hallo, ik heb me last minute ook aangemeld voor deze reis. Ik zal Willemiek een PB sturen met mijn nummer om deel te nemen aan de app groep.
0 0
O
Olaf
09 augustus 2021 om 10:21
hallo allemaal is er niet iemand met wie ik kan meerijden of met mij wil meerijden naar Presle is wel wat leuker als je niet alleen hoeft te rijden ik zie graag een reactie tegemoet komen
0 0
C
Charlotte
10 augustus 2021 om 15:48
Hey bijna-vakantiegangers☀️????????️ Ik heb net nog n tentje kunnen boeken! Veel zin in! Ik zou t heel fijn vinden als ik met iemand mee kan rijden? Zou echt super zijn???? Ik heb Willemijn al pb gestuurd voor Whatsapp-groep????️ Ik woon in Nijmegen, maar geen probleem om ergens heen te komen als vertrekpunt! Ik hoor het graag. Groetjes Charlotte
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd