M
Magda
19 juli 2021 om 12:31
Frankrijk Singlevakantie Franse Alpen Zaterdag 7 augustus 2021
Ik ben benieuwd met wie ik allemaal op vakantie ga en dacht laten we een voorstel rondje doen. Heb er enorm veel zin in om op avontuur te gaan. Ik ben Magda 37 en kom uit Amsterdam. Geef als cultureel freelance o.a. Bob Ross workshops in kroegjes en online. Bouw daarnaast aan mijn eigen massagepraktijk waarmee ik focus op lichaamsbewust leven. Ik poets elektrisch hoewel de batterij standaard leeg is, zie mijzelf als genderfluid wat op het moment meer richting het zachte organische neigt. Geniet enorm van onbevangen spontaniteit, stiltes en de natuurlijke beweging in het leven. En zoek nog iemand waarmee ik naar Presle kan rijden. Tot snel
6 reacties
R
René
20 juli 2021 om 22:22
Hallo Magda. Ik ben René, ik ga 31 juli al naar presle toe voor 2 week. dus als juli aankomen dan ben ik er al een week. ik hoop dat we een een leuke groep hebben, we gaan er een mooie week van maken met de groep hoop ik,. ik ben ook wel benieuwd wie er nog meer mee gaan. ik zie jullie die zaterdag wel verschijnen.
1 0
M
Magda
22 juli 2021 om 23:29
Hoi René, wat lekker een weekje extra. Fijne vakantie alvast!
0 0
S
Samantha
28 juli 2021 om 11:56
Hoihoi, leuk dat te zien dat jullie al besloten hebben om te gaan. Ook dat jij gisteren nog geboekt hebt Anniek! Ik ben Samantha en ik ben de reis last minute ook nog aan het overwegen. Ik twijfel wel over de afstand alleen er naartoe. Ik lees de opties auto, vliegen en trein. Ik begrijp dat jullie beide met de auto gaan? Leuk om nog iets van jullie terug te horen. Groetjes, Samantha
0 1
A
Astrid
28 juli 2021 om 17:29
Hey allemaal, Ik heb ook super veel zin in de vakantie. Mocht er nog iemand met mij mee willen rijden, dan lijkt me dat hartstikke gezellig! Groetjes Astrid
1 0
S
Samantha
29 juli 2021 om 15:57
Hoi Astrid, Leuk dat je nog iemand zoekt om mee te rijden. Ik stuur je eventjes een privé bericht. Groetjes, Samantha
0 0
R
Robin
30 juli 2021 om 11:23
Hoi allemaal! Ik heb gisteren last minute geboekt en heb er veel zin in! M'n gitaar gaat in ieder geval ook mee dus bereid je maar voor op 't foute kampvuurliederen uur :-)
2 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd