M
Marcel
08 september 2021 om 08:17
Griekenland Single vakantie Samos Donderdag 16 september 2021
Beste reisgenoten….. Het wordt spannend!…het reis enthousiasme stijgt en ik heb er zin an… Ik ben vaker op groepsreis geweest en heb het altijd als prettig ervaren elkaar op Schiphol al te treffen, voor een kennismakings praatje of gewoon gezellig een bakkie tijdens het wachten. Omdat we toch een ruime tijd van te voren aanwezig moeten zijn is het miscchien leuk elkaar vooraf te treffen. Ik laat hier mijn telefoonnummer achter en voor wie wil kan mij dan even een sms, whatsapp of een belletje geven zodat we elkaar kunnen treffen ergens achter de douane…niets moet alles mag…wil je geen contact even goede vrienden en zien we elkaar in de vertrekhal of op Samos. Ik zal zelf tussen 0300 en 0330 op Schiphol zijn en inchecken en ergens achter de douane plaatsnemen. Allemaal een top vakantie! Marcel - 0620624437
3 reacties
C
Claudia
08 september 2021 om 13:16
Hoi Marcel, goed idee. Ik heb nog geen idee hoe laat ik aankom. Ik zal even een bevestigingsappje sturen. misschien een idee dat je voor iedereen die dat wil een groepsapp maakt: gedeelde info. Groetjes Claudia
0 2
J
Judith
09 september 2021 om 23:32
Groepsapp vind ik ook goed plan!
0 0
J
Judith
09 september 2021 om 23:33
Oooo, zie net dat app gemaakt wordt door Marcel ????
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd